Online job
like ekak dagena yamu
17/08/2023
පට්ට්ම සිංදුවක්.
ලින්ක් එකෙන් ගිහින් බලන්න. Saku M Shani 😍😍
Heena Purona (හීන පුරෝනා) | Saku M Shani | Official Music Video Artist - Saku M ShaniLyrics - Anjalee BandaraMusic - Dilhara Nandasiri ( Tone fab Studio )Video - Tharush D ChandrapalaCasting - Trizu Su & Rajee neoDancing ...
01/08/2023
Kattiya set wenna meken free usdt bainanse ekatama gatteki shuwar pita kiyanne 🙂 salli nethi ayata hoda sait ekak trading allanna free usdt gatteki 🙂
09/01/2022
🛑බජට් එක අඩුකරගෙන ලස්සන වැඩිකරගන්න පර්ස් එකක් බලනවද...??
🛑යාළුවෙක්ගෙ නෑදෑයෙක්ගෙ වෙඩින් එකක් එහෙම අත ළඟ නේද...☺️☺️
🛑නැත්තම් පොඩි පාර්ටි එකක් ☺️☺️
🛑අතේ සල්ලිත් නෑ නේද..😥😥
🛑ඒත් ලස්සනට යන්නත් එපැයි 😁😁😁
🛑ඔන්න එහෙනම් ඔයාලා වෙනුවෙන් බජට් එකට ගැලපෙල ලස්සනම ලස්සන අද කාලෙට ගැළපෙන පර්ස් එකක් ගෙනාවා..👝👝
⭕පර්ස් එකක් නැත්නම් සයිඩ් බෑග් එකක් විදිහටත් මේක ඔයාලට පාවිච්චි කරන්න පුලුවන්.
⭕සල්ලි වගෙම තමන්ගේ ජංගම දුරකතනයත් පහසුවෙන්ම දාලා තියා ගන්න පුලුවන්.
🛑ඔබට අවශ්ය ඕනෑම වර්ණයකින් ලබාගත හැකිය..🤗🤗
🛑ලංකාවේ ඕනෑම තැනකට delivery කරනු ලැබේ..🚚🚚
ඔයාලා මොකද කියන්නේ? අතේ සල්ලි නැති මේ කාලේ ලොකු ෂොප් එකකට ගිහින් Rs.2000ක් විතර දීලා ගන්නවද? නැත්තං ඒකම පොඩි මුදලකට ගන්නවද?
මේ දවස්වල රටේ පවතින තත්වයත් එක්ක දවස පුරාම මහන්සි වෙලා ශොප් වල රස්තියාදු වෙලා පර්ස් එකක් අරන් එනවට වඩා හොදයි නේද ඒ පර්ස් එක ගෙදර දොර ලගටම එනවා කියන එක.මෙන්න ඒකට විසදුම.
අවශ්ය අය ඉන්බොක්ස් මැසේජ් එකක් නැත්නම් වට්සප් මැසේජ් එකක් දාන්න.
Whatsapp : 0771906005
Call or Msg : 0771906005/0706906005
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=230525309234042&id=100068297227783
21/09/2021
ඔන්න කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ටිකට Rs.19000ක බඩු නිකන් ගන්න චාන්ස් එකක්😍😍
Aliexpress කූපන් එක ගත්තේ නැතනම් දැන්ම ගන්න රුපියලක්වත් වියදම් නොකර 19000 ක බඩු නොමිලේම ගෙදරට ගෙන්නගන්න පුලුවන්. ❤️ 100% ඇත්ත
Coupen එක ගන්නේ මෙහෙමයි යට Link එකෙන් යන්න ඊට පස්සෙ තෝරගන්න එයි කැමති ගාන. ඊට පස්සේ Gmail හෝ Fb එකෙන් Register වෙන්න කියයි ඊට පස්සෙ Register වෙන්න. ඊට පස්සේ ආයෙමත් ලොග් වෙයි ඊට පස්සේ සල්ලි ගානත් එක්ක කූපන් එක පෙන්නයි ඊට පස්සේ ස්පින් කරල කූපන් එක ගන්න
මෙන්න Link එක
Win up to LKR 19,961.22 every day
You could win the jackpot too!
https://a.aliexpress.com/_mLebxYj
ඉක්මන් කරන්න වැඩි කාලයක් නෑ. Spin කරල Rs.19000 ගන්න පුලුවන් දැන්ම ගන්න නැතිනම් පස්සේ ගන්න අමාරුවෙනවා.එහෙනම් ජය.❤️
23/11/2020
හායී යාළුවනේ.. සුබ දවසක්.. අද මම කියන්න යන්නෙ youtube video බලල මුදල් උපයන ආකාරයක් ගැනයී.. ගෙදරට වෙලා නිකන්ම ඉදල එපා වෙලාද. ඔබත් උත්සාහ කර බලන්න. ඔබත් නිකරුනේ youtube video බලනව ඇතී.. එහෙත් එයින් අපට කිසිදු වාසියක් එන්නෙ නැහැනෙ.. එත් මෙම වෙබ් සයිට් එක හරහා සම්බන්ධ වී ඔබ වීඩියෝ බැලුවොත් ඔබට එක් එක් වීඩියෝ එකට ලැබෙන මුදල් යට පොටෝ එකෙන් බලා ගත හැක සමහර වීඩියෝ වලට 10,20,30ක් වගේ ගත හැක.. ඇත්තටම ඔබට මෙය පලවෙනි පාර නිකමට කර බලන්න .. මාත් නිකමට පටන් ගත්ත එකෙන් දැන් දවසට ලොකු ගානක් හොයා ගන්නව. මුදල් ලබාගැනීමේදී ඔබට visa, master card, bank ecount,, paypal වගේ ඔබ කැමති එකක හරහා මුදල් ගෙන්වා ගත හැක.. ලින්ක් එක උවමනා අය කොමෙන්ට් හෝ මැසේජ් දමන්න. මම ඔබලට ලින්ක් එක දෙන්නම්. මෙය fb හෝ massenger හරහා ප්රසිද්ධ කිරීමට නොහැකි අතර ලින්ක් එක whatsapp හෝ imo අතර පමනක් ඔබට ලබා දීමට හැකි බව මතක තබා ගන්න. Whatsapp ,imoo- 0775007435.. thanks.
19/09/2020
ඔබට විශ්වාසදායී සේවාවක්.
සහනදායි මිලක්..
බලංගොඩ අවටින් අමතන්න.. 👍👍
Click here to claim your Sponsored Listing.
