OHANA HQ - beauty store

OHANA HQ - beauty store

Share

Menyelesaikan masalah kulit gelap tanpa suntikan :)

10/01/2023

BAYANGKAN DENGAN LOTION OHANA NI, MASALAH Kulit kusam dan muka berjer-agat SELESAI DALAM 5 MINIT !
Bukan nak sedapkan citer, tapi hakikat memang boleh!
Dah lebih 13,753 pelanggan dapat hilangkan muka berjeragat menggunakan LOTION OHANA
Untuk 3 hari ni LOTION OHANA nak bagi OFFER MELELEH
BENEFIT OHANA LOTION :-
1. Tekstur seperti kapas mudah nak apply
2. Mencerahkan kulit secara kekal dan selamat
3. Merawat masalah jeragat dan jerawat
4. Mampu melembapkan kulit jugak tau 🀩
akak akak yang nak jaga muka dan nak cerahkan satu badan cubalah
InsyaAllah saya YAKIN LOTION OHANA boleh bantu..
https://hi.jomwasap.my/ohanalotion01
https://hi.jomwasap.my/ohanalotion01

Photos from OHANA HQ - beauty store's post 05/01/2023

"ππ„π‘πˆππ” 𝐏𝐄𝐍𝐆𝐆𝐔𝐍𝐀 𝐁𝐄𝐑𝐏𝐔𝐀𝐒 π‡π€π“πˆ "
Happynya bila wajah bebas sebarang jer-awat dan jer-agat takda laa kena pakai makeup tebal2 lagi, paling best cerah seluruh badan walaupun kawasan tercorottt πŸ₯°
OHANA LOTION terbukti berkesan seawal 7hari dan tak perlu risau ada kelulusan KKM tau 😍
Dapatkan ohana lotion sekarang !!!
wasaapp kami segera = 017-4551714 / 011-56575123
atau tinggalkan number fone admin kite contact korang 😍

04/01/2023

ππ„π‘π‚π€π˜π€ 𝐀𝐓𝐀𝐔 π“πˆπƒπ€πŠ π’π„π“πˆπ€π 𝐒𝐀𝐀𝐓 πŠπ”π‹πˆπ“ πŠπˆπ“π€ 𝐓𝐄𝐑𝐃𝐄𝐃𝐀𝐇 πŠπ„ππ€πƒπ€ π’πˆππ€π‘π€π 𝐔𝐕.
Jika dibiarkan tanpa perlindungan yg betul, JEERAGAT akan mula muncul di sebabkan pengumpulan sintesis melanin berlaku, Memang berpeta habis laa muka 😫
Tapi kini tak perlu risaukan lagi, lotion ohana mampu melindungi kulit korang dari sinaran UV serta merawat masalah jeragat dan jerawat. Cerah pun dapat tauuuu!!
Yang penting lotion ohana ni berkelulusan KKM!
Wah! apa yang best sangat lotion Ohana ni?
1. Tekstur seperti kapas mudah nak apply
2. Mencerahkan kulit secara kekal dan selamat
3. Merawat masalah jeragat dan jerawat
4. Mampu melembapkan kulit jugak tau 🀩
Alang alang HQ tengah adakan flash sales sempena tahun baru ni korang wajib grab tau. Sebab dengan setiap pembelian korang akan dapat banyak FREE GIFT MENARIKKKK🀩
Tunggu apa lagi tekan link sekarang tebus harga flash saless sekarang !!!!!
https://hi.jomwasap.my/rahsiacerahOhana003
https://hi.jomwasap.my/rahsiacerahOhana003

03/01/2023

[BARANG SAMPAI BARU BAYAR]
"ππ„π‘πˆππ” 𝐏𝐄𝐍𝐆𝐆𝐔𝐍𝐀 𝐁𝐄𝐑𝐏𝐔𝐀𝐒 π‡π€π“πˆ"-π›πžπ₯𝐒 𝐧𝐚𝐀 𝐜𝐞𝐫𝐚𝐑𝐀𝐚𝐧 𝐣𝐞 𝐬𝐞𝐀𝐚π₯𝐒 𝐭𝐞𝐫𝐑𝐒π₯𝐚𝐧𝐠 𝐣𝐞𝐫-𝐚𝐠𝐚𝐭 𝐣𝐞𝐫-𝐚𝐰𝐚𝐭
Dah mcm2 jenis produk saya cuba langsung tak berkesan sampailah kawan rekemen lotion Ohana ni , saya beli sebab nak cerahkan kulit yang tak sekata ni je dah alang2 saya pakai dekat muka sekali tak sangka hilang jer-agat dan jer-awat ni. Memang puas hati sangattt confirm tak cari produk lain dah 🀩
MANFAAT OHANA LOTION
✨ Memudarkan parut jer-agat dan jer-awat
✨ Mencerahkan kulit secara kekal dan selamat
✨ Memperbaiki tona kulit dan melembapkan
✨ Boleh dijadikan base makeup atau sunscreen
Senang gile ohana lotion ni dari kaki sampai muka boleh pakai, jimatttt tauuuuuu😍
Nak lagi jimaatt grab sekarang sebab HQ OHANA tengah jalankan FLASH SALES sempena TAHUN BARUUπŸ₯³
https://hi.jomwasap.my/rahsiacerahOhana002
https://hi.jomwasap.my/rahsiacerahOhana002
klik link biru follow jee admin kite dah ready nk belanja hargaa jimat dekat korangg SEKARANGGG !!!

02/01/2023

π‘π€π‡π’πˆπ€ πŠπ”π‹πˆπ“ ππ„π‘π’πˆπ‡ 𝐃𝐀𝐍 𝐂𝐄𝐑𝐀𝐇 𝐒𝐄𝐀𝐖𝐀𝐋 πŸ• π‡π€π‘πˆ !!
LIKE PAGE untuk info lanjut 🀩

01/01/2023

ππ„π‘π‚π€π˜π€ 𝐀𝐓𝐀𝐔 π“πˆπƒπ€πŠ π’π„π“πˆπ€π 𝐒𝐀𝐀𝐓 πŠπ”π‹πˆπ“ πŠπˆπ“π€ 𝐓𝐄𝐑𝐃𝐄𝐃𝐀𝐇 πŠπ„ππ€πƒπ€ π’πˆππ€π‘π€π 𝐔𝐕.
Jika dibiarkan tanpa perlindungan yg betul, JEERAGAT akan mula muncul di sebabkan pengumpulan sintesis melanin berlaku, Memang berpeta habis laa muka 😫
Tapi kini tak perlu risaukan lagi, lotion ohana mampu melindungi kulit korang dari sinaran UV serta merawat masalah jeragat dan jerawat. Cerah pun dapat tauuuu!!
Yang penting lotion ohana ni berkelulusan KKM!
Wah! apa yang best sangat lotion Ohana ni?
1. Tekstur seperti kapas mudah nak apply
2. Mencerahkan kulit secara kekal dan selamat
3. Merawat masalah jeragat dan jerawat
4. Mampu melembapkan kulit jugak tau 🀩
Alang alang HQ tengah adakan flash sales sempena tahun baru ni korang wajib grab tau. Sebab dengan setiap pembelian korang akan dapat banyak FREE GIFT MENARIKKKK🀩
Tunggu apa lagi tekan link sekarang tebus harga flash saless sekarang !!!!!
https://hi.jomwasap.my/rahsiacerahOhana002
https://hi.jomwasap.my/rahsiacerahOhana002

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Baling?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Address

Lot 10 & 17 Bangunan Arked Mara, Jalan Shariff
Baling
09100