DiasCia Lyne

DiasCia Lyne

Share

Mary Kay Independent Beauty Consultant

Photos from DiasCia Lyne's post 04/03/2021

Mary Kay Lumivie Black Sheet Mask
ini made in Korea
(Mary Kay ada kilang di Korea juga tau selain di US)

Terdiri daripada serat kayu arang BINCHOTAN yang
• MENINGKATKAN KELEMBAPAN KULIT MAMPU MENYERAP LEBIH DARI 700% KEBERATAN BENTUK AIR
(Berdasarkan ujian makmal Mary Kay)

FUNGSI UTAMA MASK NIE ADALAH :

• Mencerahkan kulit

• Melembapkan kulit

• Memudarkan jeragat & parut

• Sekatakan tona kulit & energize sel kulit kita

Apa yang special & best sangat mask ni?

1 KEPING MASK bersamaan KEKUATAN 30ML SERUM😍

Bayangkan, biasanya 30ML serum kita habiskan dalam tempoh 4-5 bulan,
tapi kita pakai kekuatan 30ml serum pada 1 MALAM?

Tentulah hasilnya lebih wowwww bukan? 😍👍

Watsapp,
http://www.wasap.my/60132749401/Mask

04/03/2021

🌸🌺🌼🌻

𝓢𝓱𝓮𝓮𝓽 𝓜𝓪𝓼𝓴 𝓗𝓪𝓬𝓴𝓼
---------------------------

In order to get the best results from your sheet mask experience you need to do the following things:

∙ Wash your face before applying your sheet mask. Applying a mask with a serum to dirty skin is a no-no. You will not get any benefits from applying a mask to unwashed skin.

∙ Less is more. Do not leave the mask on your face for longer than 20 minutes. If you leave the mask on for longer it may cause skin irritation. If the mask says to leave it on for less than 20 minutes, do that. It is important to read all of the instructions that come with the mask before applying it to your face and never go to sleep with a sheet mask on your face.

∙ If you used your sheet mask while it is still light outside you need to apply sunscreen after removing the mask.

∙ Do not wash your face after using a sheet mask. If there is serum left on your skin after using the mask, gently pat the serum into your skin until it is fully absorbed. You can also apply a moisturizer to your skin after using a sheet mask.

Pauline,

www.wasap.my/60132749401/blacksheetmask

🌸🌺🌼🌻

Photos from DiasCia Lyne's post 23/02/2021

🌸Mary Kay Timewise Moisture Renewing🌸

Why SOFTENER bukan TONER ?
Softener bebas daripada alkohol , yang tidak keringkan kulit. Beri kelembapan tambahan serta merta kepada kulit.

🎀5 reasons to use Mary Kay Timewise Moisture Renewing
🧸 It shrinks pores
🧸 It restores your skin's pH level
🧸 It adds a layer of protection
🧸 It moisturizes
🧸 It refreshes skin

It softens, hydrates & preps your skin to drink in every drop of Timewise age-fighting goodness.

Whatsapp ,
http://www.wasap.my/60132749401/Softener

🌸❤️🌸

Photos from DiasCia Lyne's post 22/02/2021

🌸🌺🌼🌻

𝓜𝓲𝓬𝓮𝓵𝓵𝓪𝓻 𝓦𝓪𝓽𝓮𝓻
------------------------
𝙰 𝚗𝚎𝚠 𝚎𝚊𝚜𝚢 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚔𝚒𝚗!
𝙳𝚘𝚞𝚋𝚕𝚎 𝙲𝚕𝚎𝚊𝚗𝚜𝚒𝚗𝚐!

Dengan dua kandungan utama:

i) Polyxamer 184
• Bertindak seperti magnet utk menarik kotoran pada wajah.

ii) Glycerin
• Membantu membersihkan kulit tanpa membuatkan kulit kita kering.
• Melembabkan kulit, menguatkan skin barrier & menjaga keseimbangan minyak dan air di wajah kita.

Pauline,

www.wasap.my/60132749401/Micellarwater

🌸🌺🌼🌻

Photos from DiasCia Lyne's post 22/02/2021

𝑺𝒂𝒕𝒊𝒏 𝑩𝒐𝒅𝒚

🌸 Shea Scrub - membantu menyental kulit mati yg akn menghasilkan kulit yg berasa segar dan menyerikan.

🌸 Shea Wash - membersih dan melembapkan kulit kering dgn salutan buih yg tebal, menjadikn kulit berasa terpelihara dan lembap.

🌸 Shea Lotion - dirumuskan dgn kebaikan lembapan dari mentega shea dan diperkayakan dgn vitamin E , kulit anda akn berasa sihat dan selembut sutera.

Set Satin Body Collection ini utk anda yg menginginkan kulit yang sihat dan lembut bagaikan rawatan di SPA yang jauh lebih murah dan menjimatkan.

CEPAT DAPATKAN!!!

Sesuai juga utk dijadikan hantaran atau hadiahkan kpd yg tersayang.

Pauline,⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
www.wasap.my/60132749401/satinbody

Photos from DiasCia Lyne's post 16/02/2021

𝑪𝒄 𝑪𝒓𝒆𝒂𝒎

Tak perlulah solekkan setebal opera.

Seringkas manapun ,pastikan kita menggunakan CC Cream Mary Kay ye.

CC Cream Mary Kay mengandungi SPF15 untuk melindungi kulit kita daripada sunburn.

Sinaran matahari UVA & UVB tu bagi kesan yang buruk kat kulit kita.

Bukan saja muka sunburn tapi membuat muka kita berjeragat dan mempengaruhi penuaan kulit kita dengan cepat ya.

Kulit kalau dah rosak memang susah dan perlu perbelanjaan yang tinggi untuk kembali cantik dan sihat.

Lebih baik mencegah daripada mengubati 😕

Antara Benefit cc cream ni:
🙅Protect kulit dari sinaran uv..with spf 15
🙅menyerikan & brightening
🙅coverage ringan di kulit
🙅mengurangkan kemerahan kulit
🙅berguna sebagai conceal
🙅mengurangkan tanda penuaan
🙅 hydrate kan kulit
🙅defend

Kenapa cc cream must buy?
🙋sesuai untuk semua jenis kulit dan tona kulit
🙋sesuai untuk kulit jerawat (oil free)
🙋sesuai untuk kulit sensitif
🙋bebas minyak
🙋bebas wangian
🙋tidak menutupi pori2(non comodogenic)
🙋diuji pakar dermologi dan telah diuji untuk kulit yg merengsa dan alergik..

Untuk dapatkan colour foundation yang sesuai dengan anda?

watsapp,
http://www.wasap.my/60132749401/cccream

16/02/2021

Guna air jak takkan cukup untuk membersih muka kita ni dari minyak2 kulit🥺

Tapi, hebatlah! Bulan ni Mary Kay telah mengeluarkan satu lagi produk baharu iaitu Micellar water👏👏👏

Terdapat 2 hero utama dalam produk ini iaitu poloxamer 184 dan glycerin yang menjadikan produk ini sangat unik dan berkesan 💪💪💪

Poloxamer 184 berfungsi untuk
✅menarik minyak pada muka.. ✅Memecahkan make up dan
✅memberi pembersihan menyeluruh pada kulit..

Dibantu p**a dgn glycerin yang akan ✅memberi wajah anda lembab walaupun selepas membersihkan muka.
✅membantu meningkatkan pertahanan kulit kita.

Proses ni juga kita panggil ni double cleansing atau pembersihan berganda.. 🥳🥳🥳

Sebab selepas step penggunaan micellar water ni.. Kita kena juga cuci muka menggunakan pencuci muka yg sesuai dengan jenis muka kita.

Sekarang lengkaplah sudah step pembersihan wajah anda agar jadi lebih sihat dan glowing muka kita kan.

Are you say yes to double cleansing???

Harga sgt mampu milik dan 147ml isi padu 😍 botol besar kan.

Berbaloi sangat! Jom cuba😘

Pauline,
www.wasap.my/60132749401

Photos from DiasCia Lyne's post 14/02/2021

5 𝑩𝒂𝒔𝒊𝒄 𝑺𝒌𝒊𝒏𝒄𝒂𝒓𝒆 𝑹𝒐𝒖𝒕𝒊𝒏𝒆 𝒊𝒏 𝑫𝒂𝒊𝒍𝒚

Nak jaga kulit muka bagi nampak glow, sihat and moist senang je. As easy as lemon squeezy ✌🏻🤪

Konsisten dengan lima cara ini selama seminggu, kulit korang akan nampak perubahan . Jaga lima cara penjagaan kulit ini, bila makeup, result tu memang gempak tau 😉

Tak ambil masa yg lama untuk amalkan lima step ini :

1. Cleanser (2x sehari )
2. Mask ( 2-3x seminggu )
3. Toner ( 2x sehari )
4. Mositurizer (2x sehari )
5. Sunprotector ( siang SAHAJA )

Need consultation about your skin?

Watsapp,
Www.wasap.my/60132749401

Photos from DiasCia Lyne's post 08/02/2021

Bulan february bulan cinta💕💓💘💗

Ada tak cni pasangan merpati 2 sejoli, pasangan yg masih pening nak bagi hadiah apa dengan org tercinta anda 😩... Part hadiah ni memang susah sikit nak cari kan.. 😕

Jangan pening2.. Ni hah ada promo best untuk anda..

Beli ja promo set perfume ni.. Kombo p**a dengan satin hand lotion..

Dah wangi badan, tangan pun wangi, lembut p**ak😍😍😍

Perfume tu boleh pakai hari2, nak pakai masa date2 pun lagiiiii cun..

Sokong tak kalau wangian tertentu sangat sinonim dengan detik2 termanis kita. Bila kita hidu semula wangian tu.. Kita akan terimbas semula kenangan2 indah bersama yg tersayang.

Hah, korg jadikanlah perfume ni sebagai wangian untuk tersayang anda😘

Cun tak cun 😉

Nak promo hebat ni, hubungi sy🥳🥳

Pauline,
www.wasap.my/0132749401

Photos from DiasCia Lyne's post 08/02/2021

𝑺𝒂𝒕𝒊𝒏 𝑯𝒂𝒏𝒅

Tiada yg terindah semanis senyumanmu. Tiada sentuhan selembut sentuhan tanganmu. Kembalikan seri dan kelembutan tangan anda dengan Satin Hand Lotion.

Dengan bahan aktif seperti Shea Butter yang diekstrak dari pohon kacang shea yg berfungsi sebagai penghadang pancaran UV, membuatkan tangan sentiasa lembut dan bermaya. Lantas membuatkan setiap sentuhan tangan bukan hanya sentuhan biasa, tapi menyentuh hati dan sanubari.

Grab now! For just.....

Satin Hand Lotion
Bagaikan sentuhan tangan kali pertama.

Watsapp,
http://www.wasap.my/0132749401

08/02/2021

🌸🌺🌼🌻

𝗕𝗼𝗹𝗲𝗵𝗸𝗮𝗵 𝗠𝗲𝗻𝗴𝗴𝘂𝗻𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗧𝗶𝘀𝘂 𝗕𝗮𝘀𝗮𝗵 𝗨𝗻𝘁𝘂𝗸 𝗥𝗲𝗺𝗼𝘃𝗲 𝗠𝗮𝗸𝗲𝘂𝗽?

5 KEBURUKAN MENGGUNAKAN TISU BASAH UNTUK BERSIHKAN MEKAP DAN WAJAH 😱

1. Kulit disekitar mata akan mudah kendur.

∙ Kebiasaan membersihkan mekap dengan tisu basah dapat menyebabkan kulit sekitar mata menjadi kendur. Ini terjadi kerana sewaktu membersihkan sisa mekap atau kotoran, wanita cenderung menggosok dengan keras sekitar kulit mata tersebut. Padahal kulit mata sangat sensitif, 5 kali lebih sensitif dan lebih nipis daripada kulit wajah. Jika berulang kali digosok dengan keras, maka ia akan mudah kendur dan mengalami kedutan. Apalagi tekstur tisu basah umumnya keras dan agak kasar.

2. Iritasi / Alergik.

∙ Tisu basah mengandung bahan kimia pembersih seperti surfaktan ataupun pewangi yang untuk beberapa jenis kulit sensitif boleh terjadinya iritasi dan kemerahan. Dengan pemakaian terus menerus dikhawatirkan bahan kimia tersebut dapat membuat kulit makin parah iritasinya.

3. Kulit kering.

∙ Umumnya tisu basah pembersih memiliki kandungan alkohol untuk membunuh bakteri atau membersihkan mekap. Alkohol dapat membuat kulit wajah menjadi kering.

4. Kulit berkedut.

∙ Kulit berkedut adalah salah satu puncanya daripada memakai tisu basah untuk membersihkan kulit. Ini karana proses pembersihan tidak efektif membersih seluruh kotoran dan kulit mati. Hasilnya, kotoran masih menempel, membuat kulit kusam, dan menghalang kerja-kerja membaikpulih daripada produk penjagaan kulit juga tidak dapat bekerjpa dgn begitu efektif.

5. Jerawat dan noda.

∙ Kerana pembersihan tak maksimum yang dilakukan, maka kotoran akan menyumbat pori, ini akan menyebabkan pertumbuhan jerawat serta membuat kulit kusam dan meninggalkan noda di permukaannya.

𝘚𝘦𝘮𝘰𝘨𝘢 𝘉𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘧𝘢𝘢𝘵.

𝘊𝘰𝘯𝘴𝘶𝘭𝘵𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘚𝘬𝘪𝘯 𝘊𝘰𝘯𝘥𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯?

Pauline,
http://www.wasap.my/60132749401

🌸🌺🌼🌻

Photos from DiasCia Lyne's post 07/02/2021

𝑺𝒌𝒊𝒏 𝑻𝒚𝒑𝒆

Good morning ladies & gentleman❤
Jom kenali jenis kulit muka kita..baca info di bawah👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻..

Masih xpasti kulit muka anda jenis apa?
🤔🤔jom pm sy 🥰

Watsapp,
http://www.wasap.my/60132749401/Skintype

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Bintulu?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address

No 539, Lot 4353 Parkcity Commerce Square, Phase 7, Jalan Kambar Bubin
Bintulu
97000