Shaklee Bintulu
[ PENGEDAR SAH SHAKLEE BINTULU ] β Ready Stock & Pos Seluruh Malaysia π²πΎ
15/02/2022
ππππππππππππ
PROMO February 2022 π₯°
Promo Shaklee bulan ni paling best sangat-sangat tau!
Macam tau tau jer ramai yang tengah pulun ganti puasa kan.Esp ni bagi hampa lebih bertenaga so hampa tak la rasa letih, sesuai juga yang ada masalah gastrik.
ESP ni adalah sumber protein yang berasaskan kacang soya Non GMO (tak ubah genetik) tau.
ESP antara produk Shaklee yang paling laku keras niβΊοΈ
π Beli Twin Pack ESP (2 tong) 5% diskaun
π Beli 2 set Twin Pack ESP (4 tong) 5%
diskaun & percuma Shaklee Shaker Purple
Nak tanya?
Nak beli?
Nak daftar ahli?
Boleh terus klik link di bawah ππΌπ
www.wasap.my/60128463895/NakShakleepromoFEB
www.wasap.my/60128463895/VitaminShaklee
15/02/2022
ππππππππππππ
PROMO February 2022 π₯°
Promo Shaklee bulan ni paling best sangat-sangat tau!
Macam tau tau jer ramai yang tengah pulun ganti puasa kan.Esp ni bagi hampa lebih bertenaga so hampa tak la rasa letih, sesuai juga yang ada masalah gastrik.
ESP ni adalah sumber protein yang berasaskan kacang soya Non GMO (tak ubah genetik) tau.
ESP antara produk Shaklee yang paling laku keras niβΊοΈ
π Beli Twin Pack ESP (2 tong) 5% diskaun
π Beli 2 set Twin Pack ESP (4 tong) 5%
diskaun & percuma Shaklee Shaker Purple
Nak tanya?
Nak beli?
Nak daftar ahli?
Boleh terus klik link di bawah ππΌπ
www.wasap.my/60128463895/NakShakleepromoFEB
www.wasap.my/60128463895/VitaminShaklee
08/12/2021
BILA TERIMA ' UBAT' DOKTOR? HAH?
Ape perasaan korang bila prg klinik doktor bagi supplement yang sendiri jual sendiri consume??
βΊοΈ Nampak tak betapa pentingnya pengambilan Vitamin C dan Immune booster sekarang?
Yes, the best supplement is from nature. For surely Shaklee lah antara produk supplement yang tak ditelan zaman.
Produk still standing sampai sekarang. Even doktor pun gunakan produk Shaklee bagi pada pesakitnya..
Korang? Bila Lagi? Sesuatu supplement tu kalau da sampai digunakan oleh doktor untuk bagi pada patients mesti dia bukan biasaΒ² betul tak?
So, nak dapatkan Vitamin C Shaklee boleh contact sis okey!
Sebotol ade 180biji.
Boleh tahan 6 bulan.
Nak share seisi keluarga? Lagi baik.
Tekan je link bawah ni utk dapatkannya π
www.wasap.my/60128463895/NakShaklee
www.wasap.my/60128463895/VitaminShaklee
06/12/2021
Berapa banyak vit C perlu dimakan musim covid ni?
Jawapannya, 500mg to 1000mg vit C sehari.
Yes, 1 tablet vit C Shaklee bersamaan 500mg dan dia Sustained Release.
Sustained Release ni maksudnya perlepasan berperingkat.
Means that dia lepaskan vit C secara berperingkat, 100mg dilepaskan setiap jam. So, vit C akan bertahan dalam badan selama 5 jam. π₯°
Badan kita hanya mampu serap 100mg vit C dalam masa satu jam.
Yang lebih tu, kalau tak ada sistem Sustained Release dia akan dibuang melalui air kencing. Rugi sangat! π¨
Sebab, badan kita tak simpan vit C tu.
So, make sure kalau nak beli vit C tu, check dekat botol tu ada tulis Sustained Release tak.
Sebotol vit C Shaklee ni ada 180 biji, tahan 6 bulan. π
Berbaloi ka berbaloi sangat?
Kalau nak o.r.d.e.r boleh wasap ya. π
β
READY STOCK β
www.wasap.my/60128463895/NakShaklee
www.wasap.my/60128463895/VitaminShaklee
06/12/2021
Berapa banyak vit C perlu dimakan musim covid ni?
Jawapannya, 500mg to 1000mg vit C sehari.
Yes, 1 tablet vit C Shaklee bersamaan 500mg dan dia Sustained Release.
Sustained Release ni maksudnya perlepasan berperingkat.
Means that dia lepaskan vit C secara berperingkat, 100mg dilepaskan setiap jam. So, vit C akan bertahan dalam badan selama 5 jam. π₯°
Badan kita hanya mampu serap 100mg vit C dalam masa satu jam.
Yang lebih tu, kalau tak ada sistem Sustained Release dia akan dibuang melalui air kencing. Rugi sangat! π¨
Sebab, badan kita tak simpan vit C tu.
So, make sure kalau nak beli vit C tu, check dekat botol tu ada tulis Sustained Release tak.
Sebotol vit C Shaklee ni ada 180 biji, tahan 6 bulan. π
Berbaloi ka berbaloi sangat?
Kalau nak o.r.d.e.r boleh wasap ya. π
β
READY STOCK β
www.wasap.my/60128463895/NakShaklee
www.wasap.my/60128463895/VitaminShaklee
Click here to claim your Sponsored Listing.
