Birdnest Essence Bintulu
Birdnest Essence by PNA
✨11.11✨
Price tok kekal slagik stock maseh adaa✨last stock dh sikbnyk gik tinggal🌈
24/05/2021
PENCUCI MUKA TANPA BUIH.
Siapa yang ada masalah kulit SENSITIVE or KERING uols jangan bimbang, BNFR ni tak ada buih. So sangat sesuai untuk skin type uols.
Bukan sekadar mencuci muka je taw, tapi boleh remove mekap sekali. Bab cuci mekap macam 👍. Sepantas 123 je gaisss.
Tak payah dah nak tonyoh pakai kapas muka bagai. Hanya guna BNFR je, settle!
Siapa yang suke bermekap, korang wajib dapatkan ni. Harga mampu milik u alls. Hanya duapuluhlima ringgit sahaja tauuu !
PELUANG JANA INCOME DENGAN MODAL SERENDAH R M75.
03/05/2021
PROMO RAYA BAKAL TAMAT!
2 HARI LAGI
2 HARI LAGI
2 HARI LAGI
Gaisss, PROMO RAYA hampir tamat dah. Jangan lepaskan peluang. Grab sebelum TAMAT!
Dapatkan SET BERSERI DI HARI RAYA dengan nilai R-M 46 sahaja. Rege murah dah. Jarang jarang HQ buat PROMO ni.
Nak skin cantik? Jangan lepaskan peluang cuba set ni gaiss 😍
24/04/2021
BOOMMMMM 🧨🧨
KALI NI BUKAN SIKIT SIKIT HQ BUAT SALES UNTUK CUSTOMER TERSAYANG.
BELI 1 : JIMAT R M 2
BELI 2 : JIMAT R M 4
BELI 3 : JIMAT R M 6
BELI 4 : JIMAT R M 8
TUNGGU LAGI KE TU ?? YANG BESTNYA BOLEH CAMPUR ITEM & 😍
22/04/2021
Dengan bantuan khas dari kolagen, tekstur kulit memang dijaga rapi sekaligus nutrisi ditambah baik sebanyak yang diperlukan kulit. Hasilnyaa kulit kekal anjal dan tampakk awet mudaa.
Begitulahh bila BIRDNEST FACIAL RADIANCE mula mengerahkan tenaga kerja. Bukan setakat membersihkan segala kotoran, di pulihkan kembali kulit yangg kendur secara tiba-tibaa.
Tergugatt ke tuuu? Kalau tergugat, ajomss lahh merisikk segeraa sebelum raya menjelmaa ❤️
Jangan lupa pagi ni cuci muka guna BNFR tau 😉
16/04/2021
PROMO RAYA DAH BERMULA GAIS 😍
Inilah yang kita nanti nantikan
Jarang jarang founder kita nak buat sales tau. Kalini dia buat, memang jimat banyak uiii.
Rugi siapa yang tak grab. Jangan lepaskan peluang keemasan ni tau. Cepat serbu agent-agent sah dari Birdnest by PNA 😘
Kalau dulu penuh satu muka dengan parut jerawat 😭
Stress nya nak hadap depan orang pon rasa malu. Tapi asbab adik ni cuba pakai BNE & BNFR secara konsisten selama setahun, kemain glowing mowing skin dia sekarang.
Nak lawa bukan kerja sekejappp.
Kena ambik masa lama dan kena lah sabar rawat hari hari tau.
Biarlah lambat asalkan selamat sebab produk ni tiada bahan chemical. 100% selamat lulus labtest dan lulus kkm 😊
Ya Allah, stressnya lah tengok muka sendiri. Nak make up pun tak ada mood. Inikan p**a nak keluar rumah.
Ini semua kes sebab mengada nak try product macam², last² breakout terus! Nak try n error kononn bak kate orang putih 🤪
Tapi, Alhamdulillah lepas sebulan setia calit Birdnest Essence, skin beransur pulih, dah start nampak perbezaan.
Parut dah makin pudar, jerawat besar kemerahan tu dah hilang dari radar, dah tak kusam macam dulu.
Nasib baiklah BNE ni harga mampu milik, tak adalah rasa terbeban sangat nak cantik macam orang lain kannn 🤭
Serius korang patut cuba. Tak salah rasa labur R M 2 5 untuk skin korang kalau hasil yang korang dapat tu memang berkesan.
Paling penting BNE ni ade KKM, lulus Lab Test dan tanpa bahan KIMIA yea 👍🏻
Jom whatsapp, nanti kita story A- Z pasal BNE ni.
KEMAIN GLOWING MUKA ADIK ASKAR NI 😍
Cantik kan, siapa cakap adik askar ni tak boleh nampak cantik dan kulit bersih? Walaupun kerja lasak selalu terdedah pada matahari tapi kulit pun kena jaga jugak tau.
Hanya dengan sahaja kulit terjaga rapi dari sunburn teruk siap pakej dapat skin glowing gitu. Adik ni sambil pakai sambil jana income. Bijak kan dia. Nak jadi bijak macam dia?
Meh pm sis 😘
21/03/2021
PERITNYA NAK TANGGUNG JERAWAT TUMBUH BAK CENDAWAN SEMENJAK PAKAI FACEMASK NI 😭
Korang tengok lah dekat bawah dagu akak ni, penuh dengan jerawat. Mesti gatal dan pedih kan. Kesian dia alergik dengan facemask tapi kena jugak pakai dimusim pandemik ni.
Akak ni cuba ikhtiar guna BNE dan BNFR konsisten selama sebulan, alhamdulillah korang tengok licin dah bawah dagu dia.
Jerawat cukup pantang kalau jumpa dengan Saka Dua Beradik ni. Mahu tak nya asal jumpa berperang wehhh!
Tapi selalunya Si Jerawat lah angkat kaki cabut lari sebab BNE dan BNFR pakar menghapus miss J, pantang detect J nak tumbuh cecepat dia banteras! 😁
Jangan mimpi lah nak senang lenang dekat muka si pemakai BNE & BNFR uiiii.
18/03/2021
HANYA GUNA SET COMBO BNE + BNFR JERAWAT MAKIN MENGECUT DAN PARUT JERAWAT MAKIN PUDAR 😍
Kami tak tipu tauu tapi memang hakikat sebenar customer sendiri bagi feedback.
Benda kalau tak menjadi orang takkan share.
Kata cust "Hanya Pakai Set Combo, Jerawat Makin Kurang, Parut Makin Pudar😍
Wahh syokk la kan cust, skin dah makin okey hanya konsisten set combo BNE BNFR je tauu ❤️
Uolls bila lagi?
14/03/2021
GUNA 3 SET DUA BERADIK NI TERUS DAPAT RESULT GEMPAK MACAM NI? 😱
Adakah ini dinamakan syintaaa?
Pergi mana skin berminyak, kulit kusam dan jewarat tu? Hilang tanpa ada jejak weii.
Asbab calit BNE & BNFR je, maintain pakai sampai 3 set, terus dapat result macam ni.
Lelaki sekarang pon dah pandai jaga kebersihan kulit muka tau. Korang orang fonfuan sampai bila nak biar muka penuh jerawat tu? Mehla cuba calit set dua beradik ni. Konfem tak nyesal 😍
Click here to claim your Sponsored Listing.
