Pasar Online Tecersue
Nak sihat....
Nak cantik...
meh pm tecer...
18/02/2022
Anda bosan tak tahu nak kunyah apa??
Tengah tengok movie😋
Nak layan netflix😋
Borak2 santai dengan famili😋
Nak hadiahkan pada BFF??
JOM dapatkan golden salted egg peyek sekarang🤩🤩
Teman anda dsaat mulut anda ingin mengunyah😋
Setiap belian 3pek anda layak untk dapat freegift🤩
Berminat boleh wassap sy
Www.wasap.my/+601151326612/peyek
17/02/2022
OKEY! Siapa tak try lagi Salted Egg Peyek nii,, sebelum kehabisan stock 🤩
Nak Pesan awal-awal, makan ditempat tertutup kalau taknak berebut dengan orang lain..😁
Click no bawah ni sekarang 👇
Www.wasap.my/+601151326612/SayaNakKrapKrup
15/02/2022
Alhamdulillah...dapat feedback bawal cotton deena❤️
Cantik dan kemas je,kawan² pun cakap cantik.😍
Berminat boleh tekan link whatsapp
Www.wasap.my/601151326612/deena
15/02/2022
Budak-budak pun s**a makan. Dorang memang makan ngap ngap je.
Tapi pasti kan umur 2 tahun ke atas tau boleh makan.. Yang dah penuh gigi dan pandai kunyah..
Nak rasa salted egg peyek,, click je no bawah nii 👇
Www.wasap.my/+601151326612/SayaNakKrapKrup
14/02/2022
Ade x yg nak selit order set combo peyek golden salted egg...
Alhamdulillah terima kasih cikha order utk adik di kampung...
Kawan2 nak selit order leh pm yer...
Wasap.my/601151326612/setcombo
14/02/2022
Lebih labuh, lebih manis tak gitteww? 💕 Kalau anda s**a DEENA, try la,anda pasti akan jatuh cinta dengannya 🤩
Whatsapp tecer untuk fast respond 👇👇
Www.wasap.my/601151326612/deena
14/02/2022
Assalamualaikum. Semoga sihat selalu..☺️
Dah try kuaci ketawa?? Memang rangup dan sedap👍👍budak² pun s**a☺️☺️
Rangup viral
✅ siap dikupas kulit lagi
✅ 7 perisa yang unik
✅ sangat sedap
✅ Sangat rangup
✅ Tak berminyak
✅ Produk bumiputera dan Halal
Datang dalam 7 Perisa..😁
🍢BBQ
🍤Paprika
🥘Tom Yam
🌻Original
🌶️🌶️Hot n spicy
🌶️Spicy
🧀Cheese
Wasap.my/601151326612/
12/02/2022
WOW PEYEK UNTUK TERSAYANG 😍
Bagus kan idea ni boleh bagi mak ayah keluarga jauh,nak surprise kan dorang dengan Golden Salted Egg Peyek ni boleh je.
Korang yang s**a buat delivery suprise pun boleh buat macam ni. Asyik bagi coklat kitkat dgn cadbury je. Sekali sekala bagi la peyek 😋
Berminat leh pm tecer 👇👇👇
wasap.my/601151326612/
12/02/2022
Selamat tengahari sahabat....
Ade x yg nk cuba peyek kruppkrap ni x...
Rugi tau xgrab..
Sape² berminat leh tekan link dibawah👇👇👇
wasap.my/601151326612/peyek
Click here to claim your Sponsored Listing.
