Forever Living Jelebu Negeri Sembilan
Aloe Vera Gel.. Botol kuning
02/12/2021
Camni ha rupa shampoo baru. Setahun tunggu ia sampai Malaysia. Harganya agak lebih tinggi drpd biasa. Tp tengoklah kandungan nya. Ada tambahan argan oil, rose hip oil dan panthenol yg mendinginkan. Padanlah walau harga sedikit ke kayangan, dalam 30 minit dah abis stok dalam kedai F2U hari ini. Allahu Akbar! Brg terbaik, memang cengginilah. Org dah tak berkira nak beli. *Janji dapat!*
Www.wasap.my/60142645700
02/12/2021
Terima kasih semua... Pengguna forever living products..
10/11/2021
Jom kenal apa itu royal jelly
🐝FOREVER ROYAL JELLY🐝
ℹ✅Forever Royal Jelly ialah jeli raja atau MADU RATU LEBAH, iaitu makanan eksklusif bagi Ratu Lebah yang amat produktif yang mempunyai kitaran hayat 40 kali ganda berbanding lebah-lebah biasa!
ℹ✅KEUNIKAN FOREVER ROYAL JELLY
📌Dihasilkan dari Gurun Sonoran di Arizona yang bebas dari pencemaran.
📌Produk semulajadi, tiada pengawei, pewarna atau perasa tiruan.
📌Proses pentabletan sejuk untuk melindungi nutrien.
📌100% jeli raja tulen dengan perisa oren semulajadi.
ℹ✅FUNGSI :-
📌Menyeimbangkan sistem hormon – haid teratur, menopause.
📌Menyeimbangkan sistem saraf.
📌Mengekalkan awet muda.
📌Vitamin B5 membantu melarutkan batu kristal dalam gout.
Www.wasap.my/60142645700
07/11/2021
First aid
Senang dibawa kemana sahaja..
KELEBIHAN ALOE VERA GELLY FOREVER LIVING
🌵 Organic
🌵 Gel aloe Vera tulen distabilkan
🌵 Tiada alkohol
🌵 Selamat dan halal Untuk ditelan
🌵 Berkesan untuk sapuan penyakit kulit(panau, kurap, sopak, ruam DLL)
🌵 Menghentikan pendarahan dan merawat luka2 kecil
🌵 Melegakan lecur dan sinaran matahari (sunburn)
🌵 Boleh digunakan Untuk dalaman
💧Disapu pada gusi bengkak dan sakit gigi .... lega....
💧Untuk melegakan kesakitan dan bengkak buasir
💧 Sebagai pelincir ketika "bersama"
🌵 Excellent sebagai pelembab kulit... Buat masker masa tidur best !!! Kecut segala jerawat
🌵 Boleh juga sapu pada rambut utk melebatkan rambut dan halang kelemumur!!!
BANYAK KEGUNAANNYA!!!!
SEGALANYA DLM SATU TIUB!!!
Www.wasap.my/60142645700
06/11/2021
Khasiat dan kebaikan *ALOE BERRY NECTAR* 🎉
Risau bila tengok cermin,tengok muka sendiri makin hari makin lesu tak bermaya. Macam mana kita sebagai wanita nak jaga kecantikan untuk suami tercinta walaupon anak dah berderet ?? 🤔🤔🤔🚀
Jangan risau wahai wanita sekalian..
Jom minum *ALOE BERRY NECTAR* ni pasti dapat selesaikan masalah anda !!
*Halal dan 100% asli *
✅Mencantikkan kulit
✅Memberikan collagen dan membaik pulih elastin kulit
✅Memulihkan luka dalaman dengan cepat
✅Membekalkan vitamin dan mineral semulajadi
✅Menaikkan seri wajah
✅Kencing tidak lawas
✅Period tidak teratur @ Period pain
✅hormon tidak stabil
✅luka selepas bersalin
✅sebagai detox
✅Batu karang,masalah cyst
✅Rasa yang enak dan menyegarkan
Www.wasap.my/60142645700/Nectar
05/11/2021
Amal kan Aloe vera setiap hari ..
Sbab aloe vera gel ni bantu jaga usus.
Bila usus sihat,immune system meningkat.
70% dari kekuatan immune system kita datang dari USUS YANG SIHAT.
Aloe vera gel adalah pilihan yg terbaik.
Keluarga kita,nak tak nak kita kene pastikan mereka amal kan.
Kalau x s**a rasa,campur dgn Forever Bee honey atau dgn nectar,peaches atau pomesteen.
Usus sihat,
Badan sihat,
Terhindar dari penyakit ,
Kulit cantik...
Lelaki ke perempuan ke,kanak2 ke...
Aloe vera gel pilihan terbaik.
Semua dengan izin tuhan,kita ikhtiar dengan pilihan yg terbaik.❤️
22/09/2021
Set Kanak-Kanak Forever
3 produk ni SANGAT SESUAI beri pada anak anak. Mereka pun sangat s**a dengan rasanya.
Aloe peach tu rasa manis aloe vera dengan ketulan buah pic. Kadang kadang 30ml tak cukup siap nak tambah.
Kalau kawan2 ada anak2 yang semput ke.. kerap demam ke.. sembelit ke..
Elok bagi minum Aloe Peach ni.
Absorbent C tu memang wajib kita beri sebab nak kuatkan imuniti anak2.
Kunyah kunyah jer. Sebiji cukup. Rasa masam² manis memang sedap. Kadang sampai kena sorok sebab anak mintak lagi.
Madu tu sangat digalakkan. Ini madu gurun mentah yg 100% asli. Selamat dan pure.
Pendek kata set ni untuk imuniti anak2 kita.
Jom ibu2 kita jaga kesihatan anak baik2😊
Kelak kita juga yang senang hati..
Ibu sihat.. Anak anak sihat.. 😍😍😍
www.wasap.my/60142645700 /SET_KANAK2
11/09/2021
📌KOLESTROL TINGGI & DARAH TINGGI📌
Macam mana nak kawal bacaan kolestrol tinggi & darah tinggi ni? Boleh ke??
Kenapa pulak tak boleh? Bukan ke setiap penyakit tu ada penawarnya. Pernah dengar pasal minyak ikan? Minyak zaitun? Tahu tak ada gabungan terbaik di dunia iaitu Minyak Ikan + Minyak zaitun mampu mengawal bacaan kolestrol tinggi & darah tinggi korang dan hanya terdapat di dalam 1 botol ajaib Artic Sea dari Forever Living Product sahaja
Yeee, dalam 1 botol Artic sea ni ada Omega 3 + Omega 9 yang boleh menyingkirkan lelemak dan kolestrol jahat dalam badan kita di samping dapat mengawal bacaan darah tinggi. Siap ada Vitamin E pulak tu, which is bagus untuk kulit.
Bagus juga untuk mejaga kesihatan jantung mata dan otak. Eh! Macam macam lagi kebaikkan Artic sea. Nak lagi kesan yang wow gabungkan dengan Aloe Vera Gel.
Aloe vera gel menjaga usus yang kotor, Artic sea menjaga salur darah yang tersumbat. Nak tahu lebih lanjut berkaitan produk ni? Klik je link di baawah ni. Ada FREE GIFT menarik menanti korang!
www.wasap.my/60142645700/nakarticseaaloevera
07/09/2021
Produk berjenama Forever Living 🦅
Tidak glamour di mata orang..
Tetapi gahnya dia dalam diam hingga hampir ada di seluruh dunia..
Berada di 171 buah negara dengan hayatnya kini berusia 43 tahun..
Bahan premium apakah yang digunakan sehingga boleh bertahan begini lama dan diterima oleh perbadanan Food & Drug Authority (FDA) banyak negara? Mushykil kan..
Nah..semua bahan asas dia hanyalah daun sabir. Sabir yang mana spesis paling utama terbaik dunia yang digunakan iaitu Aloe Barbadensis Miller. Tiada langsung emodin/latex/racun (ada di setiap daun aloe vera) sehingga dinobatkan oleh International Aloe Science Council (IASC).
Dibotolkan dengan sangat bersih, sangat hampir dengan purity/keaslian, tiada penggunaan bahan beracun merbahaya sehingga dia diangkat oleh perbadanan KOSHER.
Supplemen yang hebat adalah yang diiktiraf KOSHER. Hebat yang bagaimana? Iaitu tidak membebankan organ dalaman manusia. Atas sebab inilah Forever Living lebih awal 25 tahun sebelumnya, menubuhkan makmal R&D nya sendiri yang terdiri daripada Pakar Perubatan, Toxicologist dan Nutritionist. Kerana mereka tidak mahu merosakkan sistem tubuh para penggunanya kelak.
Gunalah hanya yang paling baik untuk tubuh badan. Sel sel tubuh badan kita berhak mendapat yang terbaik.
Sihat itu nikmat
Sihat itu kekayaan yang sebenarnya.
Jom ubah! 💖
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Website
Address
71600
