Biz ieyan
krim women desiree tripal advance krim awet muda terlaris di pasaran
19/04/2021
Mna satu lipmattrme yg kamu s**a??
Assalammualaikum...salam 24 ramadhan🌹selamat berpuasa semua...❤️💞💞❤️
17/10/2019
Testimoni kaki terseliuh dn blh jln tnpa rsa sakit lg slps sapu krim wdta ni
28/09/2019
👒 Bagaimana WD bergerak??
WD ni bertindak dari dalam badan kite.. mula sapu WD pd 3point nadi yg penting tu, WD akn diserap ke pembuluh darah dan akn detect segala penyakit kite.. akn ada tindakbalas yg berlaku.. kalau kite gemuk.. badan akn kuarkn toksik2 dan lemak2 secara semulajadi tp kalau kite dah kurus... xdela kuar lemak tu.. dan WD akn menaikkan metabolisma bg yg gemuk dan akn menurunkan metabolisma bg yg kurus.. so badan kite akn jd ideal..
Sapu WD kat nadi => pembuluh darah dan hormon => seluruh badan => detect penyakit ape yg ada => tindakbalas badan terhadap penyakit => WD merawat penyakit tu dari dalam (from part to part and tone by tone) => kulit putih sekata satu badan => segala masalah selesai satu persatu tanpa disedari
28/09/2019
Sapuan WAJIB 2x sehari pada 3 point penting :
1) nadi pergelangan tgn
2) nadi leher (hujung rahang ,bawah telinga)
3) ari-ari (3jari dr bawah pusat)
👒Tahap keberkesanan mungkin berlainan bagi setiap individu kerana hormon tubuh kita berlainan.
👒Tapi yang penting, setiap pengguna akan mendapat kepuasan dan hasil yang baik.Kesan SEAWAL SATU MINGGU.
👒Berat Produk
15gram [Tahan sehingga 6 Minggu penggunaan]
✸ Hanya perlu sapu sahaja
✸ Tanpa perlu memakan ubat yang merbahaya
25/09/2019
NAK CANTIK TAPI NAK YANG MUDAH DAN JIMAT MASA?
>WD jawapan untuk mummy mummy yang bz dengan kerjaya dan anak anak<
Kita ni perempuan memang seharian penuh dengan tanggungjawap hakiki. Kalau nak di kira dari buka mata sampailah tutup mata ada je kerja nak di buat.Kadang kadang tu dah letak kepala kat bantal,eh lupalah nak gosok baju sekolah anak. Bangun semula gosok baju kan.
Jadi,memang tenaga tu seharian di gunakan untuk berkhidmat untuk seisi keluarga.Itulah tanggungjawap seorang wanita,isteri dan ibu kepada anak-anak.Kekadang masa tuk diri sendiri pon takde.
Itulah bila jumpa kawan kawan yang seusia nampak diorang still awet muda kulit wajah tegang.Tak nampak pon di telan usia.Agaknya ada masa untuk penjagaan diri kot berbanding kita ni.
Kalau ada yang boleh jaga kecantikan dalaman dan luaran dengan mudah dan jimat masa kan best.Tak payah nak pakai banyak banyak.Satu je dah cukup untuk semua.
Ok sesayang semua yang di dalam situasi ni, WD adalah jawapannya buat wanita yang sibuk dengan kerjaya dan tanggungjawap hakiki seharian.
Mudah jer nak guna, cuma buat sapuan di nadi seperti gambar di bawah. Buat sapuan secara konsisten setiap hari selepas mandi. Agak tak sempat kat rumah boleh letak dalam handbag, pakai kat tempat kerja mudah kan.
Kerja dah penat penat perlu ada reward tuk diri sendiri untuk jaga kecantikan luaran dan dalaman kita sendiri. Jangan kedekut sebab yang cantik pon kita, yang sihat pon kita.
Tambah dapat benefit lain cik abang bertambah sayang lah dengan wife dia yang sangat pandai dan bijak menjaga kecantikan luaran dan dalaman sebagai seorang wanita dan menjadi penyejuk mata, bidadari syurga dunianya.
Nak yang dan carilah WD, jawapan yang tepat buat sesayang semua ❤️
Masa tak boleh diundur. Makin hari makin tua kita nih. Makan pulakk macam macam, toksin makin hari berkumpul dalam badan, tak detox biar giteww jer🤦♀️
Abishhhh macam macam mana nak dapat kulit sihatt dan cantikkk. Bukan keta je kena servis, badann pun wajibb lahh servisss baru sihat cantikk ummmphhh!
Sekarang nihh ramai naww yang tua sebelum usia. MALAS nak jaga, kedekkkk sangat beli produk untuk diri sendiri. Nakk cantik tapi kalo niattt je tak jadikk wakkk😅
Halah halahhhhh tak yahh sedehhh sedehh, Wdta sedia membantu,calitt di nadii effect 1 body, dalam wdta, berfungsi mennyingkirkan toksin dalam taw.
Bila dah clear mudahh lahh bahan2 hebat dalam wdta nak wat keja. Produk punn dah 5 tahun di pasaran dann, lebihh 10k testimoni berjaya transfom hasill konsisten wdta😍
Tunggu ape lagikk jomm mula sekarangg! Lambat calit lambattt lahh comeyyy.
Promosi masihh berlanngsungg, rm80 jerr, tapii stokkk semakin nazakkkkk. Yangg nak sihat syantikk awetmuda tu mehh ketuk link👇 kita sembang sampai jadikk
www.wasap.my/60196610538/wdta
25/09/2019
Sapa suruh bagi cecalit WD kan dah lajakkk ENCEMMM 😝
Jangan tokojot yo.(terperanjat) Apo WDTA ni buat kat abam sorang ni . Makin pololes dan jadi awet muda, muka pun dah tegang habiss.
Udah encem macam retiss dah niee hahhah 🥴
Ni bukan sebarangan susuk tau, dalam krim ni ada dan dalam ni, membantu generate sel kulit baru, melambatkan proses penuaan dan boleh cerahkan kulitt satu badan
MIRIFICA membantu menganjal kan kulit dan aset kita, bila konsisten guna, bertambah awet muda gitu,
Takkan nakk jelingg tengokk cik abem makin encemm kan . Kakakk pun kena lawa sesama lah .Baruu lah seiring sejalan gittchewww🤭
HARGA PROMO SEUNIT RM80
postage free
Harga Combo 2 pcs rm160 (Jimat Rm40) kalau nak kesan bebetul maksimaa perlu grabe 3 pcs rm240 yaa😆
In shaa ALLAH
23/09/2019
Testimoni krim wdta..umur 41 thn..bru gna 1/2 botol wdta ..tp dh dpt feeback positif ....
Click here to claim your Sponsored Listing.
