Maneh by Ummu MK
Let's Cantek dan Maneh dengan MK οΏ½
08/05/2020
Promo this month!
Hurry up gaiss β€
Jom tengokkkk promo bulan ni β€
09/10/2019
OCTOBER SALES π€€π€€π€€
Mauuuu?
Meh la borak sampai cantik
0129494280
25/09/2019
SELLING ON THE GO & COD TODAY!
Alhamdulillah.
Terima kasih semua yang manisππ
Ada yang nak cuba product MK secara PERCUMA?
Boleh hello2 kakok yeβπ»
0129494280
22/09/2019
π±π±π±π±
SEPTEMBER ONLY??????
Betul!
Bape hari lagi nak gaji.
Jom deal sampai jadi!
Pm kakok k
0129494280
Your Mary Kay Beauty Consultant π
Jom cuba!
Baru dari Mary Kay ππ
RM39 SAHAJA!
Hai sayang semuaaa..
Kakok nak bagi free lip matte dari Mary Kay ni
Siapa mauu???
24/07/2019
Jom grab!!!!
Promo this month sangat limitedππππ
Cepat!!!!
03/05/2019
Jom tengok promo bulan niππ
Jimatttttt gilos π±π±π±π±
Pm kakmuu kπ
012 9494280
15/04/2019
SET BOTANICAL EFFECTS MARY KAY UNTUK PENJAGAAN KULIT SEIMBANG .
π± Mary Kay terkenal sebab produknya Mineral-Based berasaskan buahΒ²an tumbuhan. Maksudnya kandungannya terasa ringan bila pakai, tak melekit dan tiada side effects walaupun anda decide tak nak pakai dah. Ini yang kita cari dalam semua produk .
π± Ramai yang mengadu kulit akan jadi merah2, gatal2, dan naik jerawat lepas pakai whitening and peeling produk. Sebenarnya itu tanda bahan kimia yang tinggi .
π± Sebab itu, Mary Kay adalah yang terbaik. Set Botanical Effects ada 3 formula khusus iaitu untuk kulit kering, normal dan berminyak .
So, sesapa yang ada masalah seperti kat bawah, wajib sangat pakai set botanical effects niπ inshaallah, uolls akan puas hati.
1.Jerawat sangat banyak .π±
2.Kulit terlalu kering/berminyak .π±
3.Oily dikawasan T-zone .π±
4.Liang pori besar .π±
5.Banyak whitehead/blackhead .π±
6.Muka gelap kesan sunburn .π±
7.Kulit kusam .π±
8.Kulit rosak punca salah pakai produk .π±
Jom cantik dan sihatkan kulit sesama β€β€
Click here to claim your Sponsored Listing.
