Maneh by Ummu MK

Maneh by Ummu MK

Share

Let's Cantek dan Maneh dengan MK οΏ½

Photos from Maneh by Ummu MK's post 08/05/2020

Promo this month!
Hurry up gaiss ❀

11/12/2019

Jom tengokkkk promo bulan ni ❀

Photos from Maneh by Ummu MK's post 09/10/2019

OCTOBER SALES 🀀🀀🀀


Mauuuu?
Meh la borak sampai cantik
0129494280

Photos from Maneh by Ummu MK's post 25/09/2019

SELLING ON THE GO & COD TODAY!

Alhamdulillah.
Terima kasih semua yang manis😘😘
Ada yang nak cuba product MK secara PERCUMA?
Boleh hello2 kakok ye✌🏻

0129494280

Photos from Maneh by Ummu MK's post 22/09/2019

😱😱😱😱
SEPTEMBER ONLY??????


Betul!
Bape hari lagi nak gaji.
Jom deal sampai jadi!

Pm kakok k
0129494280
Your Mary Kay Beauty Consultant 😘

22/09/2019

Jom cuba!
Baru dari Mary Kay 😍😍

RM39 SAHAJA!

22/09/2019

Hai sayang semuaaa..
Kakok nak bagi free lip matte dari Mary Kay ni
Siapa mauu???

Photos from Maneh by Ummu MK's post 24/07/2019

Jom grab!!!!
Promo this month sangat limited😘😘😘😘
Cepat!!!!

Photos from Maneh by Ummu MK's post 03/05/2019

Jom tengok promo bulan ni😍😍
Jimatttttt gilos 😱😱😱😱


Pm kakmuu k😘
012 9494280

Photos from Maneh by Ummu MK's post 15/04/2019

SET BOTANICAL EFFECTS MARY KAY UNTUK PENJAGAAN KULIT SEIMBANG .
🌱 Mary Kay terkenal sebab produknya Mineral-Based berasaskan buah²an tumbuhan. Maksudnya kandungannya terasa ringan bila pakai, tak melekit dan tiada side effects walaupun anda decide tak nak pakai dah. Ini yang kita cari dalam semua produk .
🌱 Ramai yang mengadu kulit akan jadi merah2, gatal2, dan naik jerawat lepas pakai whitening and peeling produk. Sebenarnya itu tanda bahan kimia yang tinggi .
🌱 Sebab itu, Mary Kay adalah yang terbaik. Set Botanical Effects ada 3 formula khusus iaitu untuk kulit kering, normal dan berminyak .
So, sesapa yang ada masalah seperti kat bawah, wajib sangat pakai set botanical effects niπŸ‘‡ inshaallah, uolls akan puas hati.
1.Jerawat sangat banyak .😱
2.Kulit terlalu kering/berminyak .😱
3.Oily dikawasan T-zone .😱
4.Liang pori besar .😱
5.Banyak whitehead/blackhead .😱
6.Muka gelap kesan sunburn .😱
7.Kulit kusam .😱
8.Kulit rosak punca salah pakai produk .😱
Jom cantik dan sihatkan kulit sesama ❀❀

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Jerantut?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address

Jerantut