COCO Spritz Kajang
AGENT SAH COCOTOTS MALAYSIA
Coco Spritz spay batuk selsema anak
18/07/2024
Bila anak batuk dan selsema semestinya ibu lah orang pertama yang rasa sangat risau dengan keadaan anak. Kadang-kadang anak sampai rasa tak nak makan, cepat penat dan rasa tidak bermaya.
Sebab tu lah setiap ibu perlu ada Coco Spritz di rumah sebagai persediaan supaya bila anak kena batuk dan selsema terus spray Coco Spritz di tekak anak. Nak pakai pun mudah dan nak makan pun rasa sedap π₯°
Nak cuba boleh pm jue yer π
http://wa.me/601136419008/cocospritz
18/07/2024
DONE RESTOCK 100 BOTOL COCOSPRITZ π₯
Nak cuba boleh pm jue yer π
http://wa.me/601136419008/cocospritz
15/07/2024
Mudah nya kerja para ibu-ibu beli je satu set ni terus boleh dapat 3 produk π
Coco Spritz boleh guna untuk anak yang berumur 2 tahun dan ke atas manakala Bummy Lotion p**a boleh digunakan untuk bayi seawal usia satu hari dan newborn baby.
Lepas ni dah tak perlu nak pening lagi dah kena keluar tengah malam cari ubat untuk anak. Coco Spritz dan Bummy Lotion kan dah ada!
10/07/2024
DONE RESTOCK 100 BOTOL COCOSPRITZ π₯
10/07/2024
Penting ke kena baca feedback sebelum beli?
Penting sangat! Lagi-lagi kalau nak beli produk untuk kanak-kanak sebab mereka ni masih kecil. Jadi ibu bapa sebelum nak beli wajib baca feedback dulu untuk tahu sama ada produk yang nak dibeli itu selamat atau tidak.
Jom kita baca feedback daripada customers yang dah beli dan guna Coco Spritz pada anak mereka. Bagi mommy and daddy yang belum ada Coco Spritz kena cepat beli sekarang sebelum anak batuk dan selsema.
Nak cuba boleh pm jue yer π
http://wa.me/601136419008/cocospritz
27/06/2024
Kenapa perlu spray Coco Spritz bila anak sakit tekak?
Sebab bahan utama yang terdapat dalam Coco Spritz ialah Minyak Kelapa Dara dan Habbatussauda. Selain itu, dalam Coco Spritz juga ada peppermint yang bantu untuk memberi kesan sejuk pada tekak anak.
Bukan itu sahaja, Coco Spritz ada flavor Blackcurrant yang membuatkan anak lebih berselera untuk spray pada anak tekak. Tak perlu suruh pun anak boleh buat sendiri. Sangat memudahkan kerja para ibu-ibu dan bertambah senang π₯°
Nak cuba boleh pm jue yer π
http://wa.me/601136419008/cocospritz
25/06/2024
Sekarang musim cuaca sangat panas. Anak mudah kena sakit demam, batuk selsema dan sakit tekak.
Bukan mudah nak bagi anak makan ubat. Walaupun dah pergi klinik jumpa Doktor anak tetap tak nak makan ubat. Bila jadi macam ni sedih tengok anak tak bertenaga dan selalu rasa lemah.
Tapi nasib baik lah ada Coco Spritz. Dengan ada 2 perisa buah-buahan yang sedap buat anak rasa berselera nak spray. Coco Spritz yang kaya dengan antioksidan dan mengandungi nutrien membantu untuk meningkatkan immune system anak.
Nak cuba boleh pm jue yer π
http://wa.me/601136419008/cocospritz
23/06/2024
Nak cari makanan tambahan untuk kanak kanak pastikan produk berdaftar dibawah BKKM atau Bahagian Keselamatan & Kualaiti Makanan. Boleh dapatkan advice dari doctor jika perlu.
Ibu ibu yang masih pening nak cari makanan tambahan apa untuk anak, boleh dapat coco spritz sekarang.
Nak cuba boleh pm jue yer π
http://wa.me/601136419008/cocospritz
22/06/2024
Bestnya Coco Spritz ni π
Ada 4 benda yang ada dalam Coco Spritz ni yang boleh bantu untuk tingkatkan imun sistem badan anak. Jom tengok π
Nak cuba boleh pm jue yer π
http://wa.me/601136419008/cocospritz
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
Kajang
43000
