Sacha Face Oil HQ
Cantik tanpa produk yang mahal��Nak tahu tips boleh PM �
20/07/2023
Ada ni haa tengah berperang dengan stok #
Rata rata cakap pakai sabun muka nie rasa freshh je skin lepas tu skin makin lembut jee. Yaas !! sebab dalam ni ada extract , taw
Bukan biashaa bishaa 🤭
12/06/2023
20/05/2023
Masa nak keluarkan memang tak open order pun pada team. Keluarkan dengan kuantiti yang sikit je.
Slow slow bergerak sendiri dan beberapa orang team yang follow. Tak sangka sabun ni laris kat ! mostly yang dah pakai bagi 5-star rating 🤲🏻
Yien jual retails pun dah banyak sold out. Alhamdulillah ! sape dah try ? okay takk hehe
10/05/2023
Alhamdulillah !
Item memang tetiap hari keluar ! Setel postage harini ! sikit ke banyak raikan sekecil kecil kejayaan kita ❤️
https://vt.tiktok.com/ZS8o1cJnt/
30/04/2023
Sebut jer brand semua tahu bahan utama dlm nye minyk sacha inci. Bila sebut minyak sacha inci ramai yg thu khasiat dia terlalu baik untk kulit sbb minyak ni kaya dgn omega 3,6,9 yg mampu memberi kelembapan pd kulit muka.
So nk lock kelembapan kulit muka wajib guna ni, walaupn dia dlm bentuk bar tp sgt jimat tahan lama, dan tak mudah cair. Yg pnting rega rakyat jelata jer.
15/04/2023
Pejam celik pejam celik raya dah nak tiba🎵.
Nak cantik hari raya ni guna 2 in 1 ni, yg pasti tak perlu lgi nk guna foundation . Yg best skin terjga walaupn kena panas keluar ziarah menziarahi, sbb sunscreen ni dpt protect muka dari sinaran uv.
So katakan tidak pd kulit kusam dan jeragat lagi😍.
Tak sabar nak tengok look baru untuk ❤️ Menganciam betul packaging dia !
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
24000
