heads.nadiah

heads.nadiah

Share

A consultant to your hair problem �

17/01/2022

"Sis, kulit kepala saya sensitif"
"saya tak boleh guna product ada sls, ada paraben"
"sis, ada tak shampoo yang natural ingredient?"
"Saya ada eczema sis. Oke ke shampoo ni?"

Jawapan dia, YES!! Semua yes. Sebab range kali ni guna plant based ingredient, takde SLS, takde paraben. Jadi memang selamat. Paling best, umur 6 tahun pun dah boleh pakai shampoo ni 🥰

www.wasap.my/60139630258

Photos from heads.nadiah's post 15/11/2021

Apa? Combo baru dah launch? Apa yang ada dalam combo baru tu??

Meh Nadiah listkan combo apa yang ada 😊

Botamix range:
1. Basic set NP:RM178, NOW:RM108 (1 shampoo + 1 conditioner +1 finishing)
2. Advance set NP:RM266 NOW:RM163-RM196 (1 shampoo + 1 conditioner + 2 finishing)
3. Duo combo NP:RM220 NOW:RM137 (2 shampoo + 1 conditioner + 1 finishing)

Non sls range:
1. Nature combo NP:RM274 NOW:RM199 (1 shampoo 250ml + 1 deep treatment mask 250ml + 1 finishing)
2. Earth combo NP:RM514 NOW:RM345 (1 shampoo 1000ml + 1 deep treatment mask 1000ml + 1 finishing)

Awak berminat? 😊
www.wasap.my/60139630258/Hi+Nadiah

Photos from heads.nadiah's post 06/08/2021

✨SLS FREE RANGE✨

Ni experience Nadiah sendiri tau. Memang best sangat weh. Bangun pagi pun, rambut memang tak kusut. Terus guna sikat pun, takde sekat sekat 😘

Photos from heads.nadiah's post 01/08/2021

Alhamdulillah. Permulaan Ogos yang baik. Sorang customer repeat order. Kalini dia order moisturizer. Bulan lepas dah grab combo set with tonic. Bulan nj sambar lagi 🥰

Sorang lagi customer dah bagitau nanti nak grab moisturizer jugak. Katanya rambut kering. Laku keras jugak nampaknya ni 🔥

Korang kalau nak Nadiah suggestkan shampoo apa sesuai dengan korang, korang boleh ws or comment je kat bawah tau ⤵️

www.wasap.my/60139630258/nak+consult

Photos from heads.nadiah's post 29/07/2021

✨MENANG DUIT✨

Beli shampoo dapat cash? Ye, beli shampoo dapat cash. Kebaikan dapat, duit pun dapat 🥰

Photos from heads.nadiah's post 28/07/2021

✨heads.nadiah✨

Alhamdulillah hari hari ada je yang order HEADS PROFESSIONAL PARIS. Product saloon memang confirm terbaik. Dah 11 tahun dalam pasaran tau. Kalau yang pernah pergi saloon, mesti tahu product 🥰

Pasaran online, baru tahun lepas je. Sebab tu jenama HEADS ni jarang dengar and mostly tak tahu kalau tak pergi saloon 😅

See, setiap parcel memang gemoks gemoks tau. Sebab kita secure barang korang. Taknak pecah, taknak leaking. So, haruslah bubble wrap setebal alam 😘

heads.nadiah bagi korang:
✔️ Postage setiap hari kecuali weekend
✔️ COD available
✔️ Sticker fragile keliling parcel

Photos from heads.nadiah's post 25/07/2021

Beli shampoo dapat duit 😱 Biar betul??

Betulll. Beli satu set non sls, korang berpeluang join lucky draw. Nanti hadiah dia cash tau

Bayangkan beli shampoo RM224, pastu menang lucky draw. Dah boleh dapat duit balik 🥳

Nak ke nak ⤵️
www.wasap.my/60139630258/nak+join+lucky+draw

Photos from heads.nadiah's post 19/07/2021

Free postage free postage. Jom grab sekarang⤵️
www.wasap.my/60139630258/nak+free+postage

Photos from heads.nadiah's post 18/07/2021

✨PARABEN & SLS FREE✨

Line up basic set and advance set untuk PARABEN & SLS FREE. Setiap item ada peranan masing masing tau. Sebab tu kita buat combo. Senang satu harga boleh rawat semua masalah yang korang hadapi 🥰

Antaranya:
1️⃣ Treat scalp berminyak
2️⃣ Mengawal kelumumur
3️⃣ Melembapkan rambut
4️⃣ Mengurangkan rambut gugur
5️⃣ Membantu pertumbuhan rambut
6️⃣ Kurangkan rambut menggerbang dan kusut
7️⃣ Merawat rambut kasar
8️⃣ Menyihatkan rambut

Seriouslah boleh rawat semua ni? Ye betul. Syarat dia, korang kenalah pilih shampoo yang bersesuai dengan masalah korang ⤵️

www.wasap.my/60139630258/nak+consult+masalah+rambut

Photos from heads.nadiah's post 17/07/2021

"Weh kulit kepala aku berminyaklah"
"Nadiah dandruff saya takleh bawak bincang"

Bertenang bertenang. Nadiah ada solution dia. Tengok ni. Ni memang betul betul customer Nadiah tau. Dia nak try miniature dulu nak tengok sesuai ke tak sesuai. Tapiiiiiii. Korang tengok dia cakap apa tu 🥰🥰

"Tonic punya nyaman terus terlena"
"Rambut gugur dah kurang"
"After shampoo terus terurus dah tak macam kak limah"
"Nak repeat tonic nanti sebab best"

Korang ada masalah macam customer Nadiah ni? Jom ⤵️
www.wasap.my/60139630258/nak+consult+masalah+rambut

Photos from heads.nadiah's post 15/07/2021

"SLS best dekat scalp la. Sbb rasa kulit ringab and bersih"
"anak2 rambut bnyk tumbuh"
"Xde dandruff mcm sebelum ni"
"My kelumumur or eczema dah kurang sangat sangat dah"
"Rambut jadi cantik curl dia"

Ni bukan Nadiah cakap, bukan Nadiah overclaim tau. Memang dah ramai cuba and memang terbukti berkesan

www.wasap.my/60139630258/nak+consult+masalah+rambut

Photos from heads.nadiah's post 14/07/2021

Korang pernah dengar pasal SLS? Tahu tak SLS tu apa? Jom baca sini Nadiah share dengan korang 😘

Kita kena jaga kulit kepala kita betul betul tau. Baru lah takde dandruff, rambut tak gugur (sikit is normal tau), rambut tak kering and paling penting, boleh dapat rambut kepuk kepuk. Boleh libas libas. Wangi gituew 🥰

Nak recommendation? ⤵️
www.wasap.my/60139630258/nak+consult+masalah+rambut
www.wasap.my/60139630258/nak+consult+masalah+rambut
www.wasap.my/60139630258/nak+consult+masalah+rambut

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kemaman?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address

Kemaman
24200