Shalicious kemaman
�mixberry powder
�glowee oat
�beauty secret
�nv colly
�POSTAGE EVERYDAY
17/07/2022
Kenal shalicious mesti kenal mixberry !!
our best seller !
dah consume mesti jatuh cinta kerana keberkesananya !.
berminat nk cuba?ws yani…yani bantu guide korang .
HAAA SUDAH MINUMAN KE NI? 🤔
Pagi tadi arnab tolak troli ni ada arnab pulak dekat cawan tu. Ada minuman baru ke ni?
Tapi betul ke minuman, tak nampak macam minuman je 🤧 Hmmm lepas satu, satu misteri 😭 Cuba korang tolong yani, apa benda agaknya ni.
ARNAB & BUAH-BUAHAN 🤔
Korang, apa kaitan arnab & buah buahan pulak ni? Semalam buah buahan dalam bekas, lepastu gingko biloba, harini ada arnab pulak! 🤔 Misteri betullah 😭 Korang jangan lupa turn on notification tau kalau nak tahu.
Korang rasa apa agak-agaknya? Cuba komen satu jawapan korang 👇🏻
COMING SOON... APA PULAK NI 🤔
Hmm, korang rasa kan apa pulak lah surprise yang hq nak buat kalini? Dan apa pulak kaitan dengan buah buahan & cereal 🤔 Misteri apa pulak lah kalini 😫
Kalau korang nak tahu apa akan jadi 25.6.2022 ni korang jangan lupa turn on notifications tau! Tapi, cuba korang komen kat bawah, korang rasa rasa apa agaknya?
20/06/2022
CREATIVE MOMMIES ALWAYS WIN THEIR CHILD’S TUMMIES 👶🏻
Bila hari Isnin datang lagi, maknanya kita para ibu dah kena sediakan breakfast untuk anak anak sebelum ke sekolah! 😍 Tapi, selalunya anak anak susah betul nak breakfast kan, kena hias cantik cantik baru nak makan! 😆
Tapi apa salahnya kalau buat untuk diri sendiri sekali, lagi selera nak makan! Korang sediakan breakfast apa pagi ni?
20/06/2022
Inilah Mixberry Powder version kecik iaitu NV Colly Powder. Yang mana masih lagi tak tahu NV Colly Powder ni mempunyai ingredient yang sama seperti Mixberry Powder, apa yang membezakan kedua produk ni kan hanyalah size botal dah juga kandungan miligram vitamin C sahaja.
Yang mana baru nak cuba Mixberry Powder ni tapi tak mempunyai bajet yang banyak, korang boleh try NV Colly Powder dulu untuk percubaan. Jangan risau walaupun korang consume NV Colly Powder kesan dia tetap sama macam korang consume Mixberry Powder 😍
Kolagen bgi kita nampak MUDA??🤔
Haa..betul ke korang ??
YESSS !!betul,,salah satu fungsi kolagen adalah utk kulit kita tampak sentiasa kelihatan muda dari usia !
Tp,korang tahu x apabila kita semakin berusia…
Badan kita utk menghasilkan kolagen semakin berkurang !😥
alamak…..😰
Tp,jgn risau sebabbb korang boleh hasilkan kolagen dengan amalkan supplement seperti Dr.Aron cadangkan…
BETUL !! dlm mixberry ada kolagen 🥰🥰
itu bermakna apa korang??..🤔
yee…korang boleh hasilkan kolagen dengan mixberry…
Jd,,,sekarang pilihan di tangan anda…jgn nanti menyesal sudah wajah nampak tua dr usia😣
Bertindak sekarang gais !Korang nk yani bantu??..
📲tekan link di bio
Kurangkan kesakitan eczema dgn MIXGLOW !!!
alhamdulillah…asbab consume mixglow eczema semakin pulih…..
tak dapat dinafikan lagi…mixglow sangat sangat bagus dan berkesan untuk kulit terutama yg ada masalah eczema dan masalah jerawat….
Korang yg ada masalah yg sama tp belum jumpa jln penyelesaiannya..apa kata korang cuba MIXGLOW ??nak yani bantu???
just tekan 📲link di bio ❤️❤️
Morning ! Salam jumaat…💐
jangan lupa setiap pagi korang ambil booster mixglow ..untuk kekal cantik dan sihat !😍😍
jangan risau..kandungan mixberry dan juga glowee oat dijamin selamat..🤍🤍
Ada yg masih belum dapatkan??🥺
haaa…jgn sedih sedih …jom yani bantu korang dapatkan ….
📲just klik link in bio .okey?combo item yani belanja postage 😍😍😍
nak ke nak sangattt??
09/06/2022
Nak try Mixberry ke Beauty Secret ??
Jangan risau korang boleh consume Beauty Secret untuk dapatkan kesan yang sama dengan Mixberry Powder. 🥰
Beauty Secret ni ada ingredients yang sama dengan Mixberry Powder tau. Cuma Beauty Secret ada ekstrak Rose Hip. So korang yang nak consume dalam bentuk tablet tu boleh mula dapatkan Beauty Secret !!
PERSONAL BRANDING IS KEY FOR BUSSINESS..
nk maju dan laju…?
personal branding jawapannya
siapa setuju ?.
hai cantik….😍
yani nk bgthu .
mixberry powder boleh membantu mengurangkan korang yg ada masalah kulit jerawat,pori terbuka dan juga utk yg nk cerahkan skin !
Harga mixberry sgt mampu milik sebab sebotol tu tahan 2 bulan tau !
Sehari korang ambil 4scoop ye..jgn bebanyak nnt overdose😆
nak yani guide?korang just tekan link kt bio 👆 kita pm tepi🤝
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Kemaman
