I'm Siti Zakiah ABO Marang
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from I'm Siti Zakiah ABO Marang, Health/Beauty, Marang.
Kami menawarkan lebih daripada 800 produk berkualiti tinggi seperti Vitamin NUTRILITE dan Makanan Tambahan, Penjagaan Kulit ARTISTRY, Sistem Penjagaan Rambut Termaju SATINIQUE, pelbagai ALATAN ELEKTRONIK dan sebagainya.
08/03/2023
Assalamualaikum w.b.t π₯°
Lama x bersiaran di sini..
Promosi utk NOXXA PRESSURE COOKER kembali lagi!!!
Awmay tawarkan easy payment plan (EPP) utk awak2 yg dh lama ngidam bibik dapur ni π
Boleh miliki nya hari ini TANPA TUNAI..
Ansuran 4x dgn ZERO INTEREST...
Bayar ansuran 1, kami terus order..
Tunggu je brg smpai depan pintu umah dgn FREE DELIVERY...
Sape nak?? Klik link skrg
www.wassap.my/601125489509/eppnoxxaPC
17/01/2023
KHAS UTK ANDA JADI PENGGUNA SETIA!!
ALP nie "Amway Loyalty Programme" yg mana kita bole beli suppliment yg ada dlm list ALP selama 6 bulan dgn harga murah.
Bulan pertama, bayar harga sebenar
Bulan ke2 - ke5 dapat diskaun 2.5%
Bulan ke6 diskaun 40%π€©
Jimat sgt kan?Free postage p**ak tu walaupun beli 1 jenis suppliment π
BEST KN??
Klik link utk dapatkan dftr ALP ππ
www.wassap.my/601125489509/nakjoinALP
11/01/2023
π³π³Ape ni???
Sabar2 π
ni lah dough roti yg dh siap di uli oleh ππ
Mudah sngt nk "meroti".. Kat umah pun boleh..
Ade breadmaker ni sebiji.. Hari2 lah menu petang tersedia kat meja tu knπ€π€
Mcm2 menu roti boleh terhasil tau..
Nk bakar2 utk lauk menu lunch pun onz
Nk buat cookies utk raya nnt pun onz
Bulan ni AMWAY OFFER ANSURAN 6X!!
HANYA BUAT BAYARAN ANSURAN 1 BEFORE END OF JANUARY ni.. Kami terus order utk awak ππ tunggu je brg sampai..
Siap dpt buku resepi lagi π
Tunggu nape lagi sekmungggg??
Wassap ibudhia skrg ππ
www.wassap.my/601125489509/EPPBREADMAKER
11/01/2023
Tengkiu mudahkan urusan saya bab masak memasak ni ππ
Al maklumlah.. Kite ni seorang suri yg x berapa pndai bab masak memasak ni & gelap2 baru smpai umah.. Mmg masa mencemburui saya utk lama2 di dapur ππ
Kalo ade exam masakan ni..mungkin dpt gredC gred D rase...gred B pun bayang2 je kot π€£gredA lagi lah.. Dlm mimpi je kotπ€
Alhamdulillah.. Sejak2 ade bibik ni kat rumah.. Kerja memasak saya jadi lebih MUDAH & PANTAS!!
Cuba teka menu apa yg kita nk masak ni??
10/01/2023
Assalamualaikum w.b.t π
Selamat pagi sahabat2 alam maya kuπ
Pagi2 ni nk blnja pic roti gebu gebass hasil kerja π
Beli ni boleh dpt buku resepi jugak tau.. Xperlu jadi pakar meroti pun.. Dgn Breadmaker, 1st time buat pun boleh jadi roti tuπ
Yg best, bukan semata2 utk buat roti.. Nk buat cookies, nk bakar ayam, kambing ape2 je lah.. Nk panas kan lauk dlm ni pun boleh π
Ini kn .. Lain dr yg lain..
βοΈ1 gadjet pelbgai fungsi
βοΈJimat ruang, jimat duit, jimat masa
Bulan ni ade EPP tau..
βοΈBoleh b.a.y.a.r ENAM KALI
βοΈB.a.y.a.r a.n.s.u.r.a.n PERTAMA, kami terus o.r.d.er
βοΈ Free Postage, Zero interest
Ha!! Tunggu ape lagi??
Tekan Link skrg ππ
www.wassap.my/601125489509/eppBreadmaker
08/01/2023
Kenapa AWAK TAK CAKAP DARI MULA??
(nyanyi ekπ) boleh MEROTI di rumah je ππ
Okey2!!!
Awk2 yg cari microwave ke,oven ke, Breadmaker ke...
Xyah pening2.. Meh grab ni je.. 3in1.. Pelbagai fungsi.. Bukan sekadar meroti je tahu π¬π¬
Magic ni!! Masuk bahan2 je - Know2 jadi seketul roti π€£π€£
BULAN NI ADE PROMOSI EPP UTK BREADMAKER NI. KORANG BOLEH BAYAR ANSUR2 SELAMA 6 BULAN TAU TANPA INTEREST, TANPA APA2 KONTRAK & FREE POSTAGE SAMPAI DEPAN PINTU RUMAH TERUS π
YG PENTING, BAYAR ANSURAN 1 KAMI TERUS ORDER. TUNGGU JE BRG SAMPAI ππ
KLIK LINK SEMENTARA STOK MASIH ADA π
www.wassap.my/601125489509/eppBreadmaker
04/01/2023
Cuba check ππ
Adakah anda ada masalah2 seperti ini??
Jom dapatkan CAL MAG D skrg ππ
www.wassap.my/601125489509/calmagd
04/01/2023
Rahsia buat duit sambil berbelanja tahun 2023! π°
Ramai yang masih belum tahu cara buat duit yang paling senang iaitu dengan shopping sahaja. π€ Meh nk explain.
Ok macam nih, setiap bulan walaupun duit banyak ke sikit ke, kita tetap kena shopping kan? Bezanya dimana tempat kita shopping jeh.
Ada shopping mall, yang s**a bagi free gift, ada yang s**a bagi voucher, and ada jugak yang tak pernah bagi kita apaΒ². π₯²
Tapi berbelanja di tempat kami shopping nih boleh bagi kami bonus setiap bulan tau. π
So how?
1. Switch kedai
2. Switch brand
3. Share benefits of products with your family / friends & strangers
4. Collect points
5. Enjoy the bonus
Jom tukar perbelanjaan jadi pendapatan. ππ€
Nak shopping, shopping lah.
Tapi shopping dengan bijak ok?
Klik link utk info lanjut ππ
www.wassap.my/601125489509/nakbelajarbisnesamway
Mane yg dh lama usya2 NOXXA BREADMAKER tu.. Saya cadangkan awk grab bulan ni.. Sbb boleh ansuran 6x TERUS DAPAT DGN BAYARAN 1 ππ
03/01/2023
Sape yg cari supplement πββοΈπββοΈ
Apa kata cuba NUTRILITE??
Highly RECOMMENDED!!!
SINCE 1934 dalam pasaran!!
Bulan ni.. Korang buat belian supplement dlm Rm 300, korang boleh add on DOUBLE X dgn hrga Rm 50 je tau!!!
Dekat jauh semua ibudhia layan ππ
Free postage!!!!
Tunggu ape lagi?? Klik link skrg ππ
www.wassap.my/601125489509/promoNUTRILITE
03/01/2023
π²π³BELI 1 PERCUMA 1 π²π³
Ibu ayah yg ada anak2 kerap demam, mudah berjangkit..Lagi2 dh start skolah & Dgr2 citer kes covid dh kembali meningkat πͺπͺ
Apa persediaan ibu ayah??
Jom ibudhia perkenalkan 1 produk dari yg sesuai utk seisi keluarga..
PHYTO POWDER!!!!
Phyto Powder ni adalah immune booster yang boleh diberi kepada anak seawal 1 tahun.
Ada 3 jenis flavor & setiap flavour berikan nutrient yg berbeza2.
π Lemon - tinggi Vitamin C dan Vitamin B
πCherry - vitamin c, zinc & vitamin B
πOrange - Electrolyte dan hydration.
Sangat sedap! Anak2 pun s**a tau! π 1 sudu kecil pon dah flavourfullπSerbuk dia halus je.. tak mudah masuk angin tau..
Jom dptkan PROMOSI HARI INI.
Klik link utk order ππ
www.wassap.my/601125489509/PromoPhytopowder
15/12/2022
Ramai orang tanya..
"vitamin apa saya nak makan untuk kulit cantik glowing??"
π₯°Bio C
π₯°Salmon Omega
Kenapa perlu ambil 2 vitamin atas ni?
β¨ Tingkatkan imun badan
β¨ Anti penuaan (Membantu penghasilan kolagen)
β¨ Membantu penyembuhan luka
β¨ Menyahtoksin dalam badan
β¨ Merawat jerawat kronik & parut jerawat
β¨ Merendahkan paras kolestrol
β¨ Mencegah salur darah tersumbat akibat lemak tebal di pembuluh darah
β¨ Bagus untuk kesihatan jantung, tulang & sendi
β¨ Cantikkan kulit
Kenapa p**a perlu ambil yang Nutrilite punya vitamin?
β
100% organik, Nutrilite ada ladang tanaman organik sendiri & ada kilang proses sendiri.
β Pengawet
β Perasa Tiruan
β Pewarna Tiruan
Konsisten 2 ni je boleh cepat pulih dari sakit, avoid dari darah tinggi, pulihkan skin yg breakout, hilangkan jerawat, kulit kusam, parut, jeragat dan banyak lagi β
Kalau nak nak kulit cantik, bebas dari jerawat jeragat boleh try set ni. Toksin2 dalam badan perlu dibuang dulu, baru la kulit kita pun cantik π
"SIHAT DALAMAN, CANTIK LUARAN"
Wassap saya utk order ππ
www.wassap.my/601125489509/Setkulitsihat
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
21600
