I'm Siti Zakiah ABO Marang

I'm Siti Zakiah ABO Marang

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from I'm Siti Zakiah ABO Marang, Health/Beauty, Marang.

Kami menawarkan lebih daripada 800 produk berkualiti tinggi seperti Vitamin NUTRILITE dan Makanan Tambahan, Penjagaan Kulit ARTISTRY, Sistem Penjagaan Rambut Termaju SATINIQUE, pelbagai ALATAN ELEKTRONIK dan sebagainya.

Photos from I'm Siti Zakiah ABO Marang's post 08/03/2023

Assalamualaikum w.b.t πŸ₯°

Lama x bersiaran di sini..

Promosi utk NOXXA PRESSURE COOKER kembali lagi!!!

Awmay tawarkan easy payment plan (EPP) utk awak2 yg dh lama ngidam bibik dapur ni 😁

Boleh miliki nya hari ini TANPA TUNAI..
Ansuran 4x dgn ZERO INTEREST...
Bayar ansuran 1, kami terus order..
Tunggu je brg smpai depan pintu umah dgn FREE DELIVERY...

Sape nak?? Klik link skrg
www.wassap.my/601125489509/eppnoxxaPC

Photos from I'm Siti Zakiah ABO Marang's post 17/01/2023

KHAS UTK ANDA JADI PENGGUNA SETIA!!

ALP nie "Amway Loyalty Programme" yg mana kita bole beli suppliment yg ada dlm list ALP selama 6 bulan dgn harga murah.

Bulan pertama, bayar harga sebenar
Bulan ke2 - ke5 dapat diskaun 2.5%
Bulan ke6 diskaun 40%🀩

Jimat sgt kan?Free postage p**ak tu walaupun beli 1 jenis suppliment 😍

BEST KN??

Klik link utk dapatkan dftr ALP πŸ‘‡πŸ‘‡
www.wassap.my/601125489509/nakjoinALP

11/01/2023

😳😳Ape ni???

Sabar2 πŸ˜‚
ni lah dough roti yg dh siap di uli oleh 😍😍

Mudah sngt nk "meroti".. Kat umah pun boleh..
Ade breadmaker ni sebiji.. Hari2 lah menu petang tersedia kat meja tu kn🀭🀭

Mcm2 menu roti boleh terhasil tau..
Nk bakar2 utk lauk menu lunch pun onz
Nk buat cookies utk raya nnt pun onz

Bulan ni AMWAY OFFER ANSURAN 6X!!
HANYA BUAT BAYARAN ANSURAN 1 BEFORE END OF JANUARY ni.. Kami terus order utk awak 😍😍 tunggu je brg sampai..

Siap dpt buku resepi lagi πŸ‘

Tunggu nape lagi sekmungggg??
Wassap ibudhia skrg πŸ‘‡πŸ‘‡

www.wassap.my/601125489509/EPPBREADMAKER

11/01/2023

Tengkiu mudahkan urusan saya bab masak memasak ni πŸ˜‚πŸ˜‚

Al maklumlah.. Kite ni seorang suri yg x berapa pndai bab masak memasak ni & gelap2 baru smpai umah.. Mmg masa mencemburui saya utk lama2 di dapur 😁😁

Kalo ade exam masakan ni..mungkin dpt gredC gred D rase...gred B pun bayang2 je kot 🀣gredA lagi lah.. Dlm mimpi je kot🀭

Alhamdulillah.. Sejak2 ade bibik ni kat rumah.. Kerja memasak saya jadi lebih MUDAH & PANTAS!!

Cuba teka menu apa yg kita nk masak ni??

Photos from I'm Siti Zakiah ABO Marang's post 10/01/2023

Assalamualaikum w.b.t 😍
Selamat pagi sahabat2 alam maya ku😍

Pagi2 ni nk blnja pic roti gebu gebass hasil kerja πŸ‘

Beli ni boleh dpt buku resepi jugak tau.. Xperlu jadi pakar meroti pun.. Dgn Breadmaker, 1st time buat pun boleh jadi roti tu😁

Yg best, bukan semata2 utk buat roti.. Nk buat cookies, nk bakar ayam, kambing ape2 je lah.. Nk panas kan lauk dlm ni pun boleh πŸ‘

Ini kn .. Lain dr yg lain..
βœ”οΈ1 gadjet pelbgai fungsi
βœ”οΈJimat ruang, jimat duit, jimat masa

Bulan ni ade EPP tau..
βœ”οΈBoleh b.a.y.a.r ENAM KALI
βœ”οΈB.a.y.a.r a.n.s.u.r.a.n PERTAMA, kami terus o.r.d.er
βœ”οΈ Free Postage, Zero interest

Ha!! Tunggu ape lagi??

Tekan Link skrg πŸ‘‡πŸ‘‡
www.wassap.my/601125489509/eppBreadmaker

08/01/2023

Kenapa AWAK TAK CAKAP DARI MULA??
(nyanyi ek😜) boleh MEROTI di rumah je 😎😎

Okey2!!!

Awk2 yg cari microwave ke,oven ke, Breadmaker ke...

Xyah pening2.. Meh grab ni je.. 3in1.. Pelbagai fungsi.. Bukan sekadar meroti je tahu 😬😬

Magic ni!! Masuk bahan2 je - Know2 jadi seketul roti 🀣🀣

BULAN NI ADE PROMOSI EPP UTK BREADMAKER NI. KORANG BOLEH BAYAR ANSUR2 SELAMA 6 BULAN TAU TANPA INTEREST, TANPA APA2 KONTRAK & FREE POSTAGE SAMPAI DEPAN PINTU RUMAH TERUS 😍

YG PENTING, BAYAR ANSURAN 1 KAMI TERUS ORDER. TUNGGU JE BRG SAMPAI πŸ‘πŸ‘

KLIK LINK SEMENTARA STOK MASIH ADA πŸ‘‡
www.wassap.my/601125489509/eppBreadmaker

04/01/2023

Cuba check πŸ‘‡πŸ‘‡
Adakah anda ada masalah2 seperti ini??

Jom dapatkan CAL MAG D skrg πŸ‘‡πŸ‘‡
www.wassap.my/601125489509/calmagd

04/01/2023

Rahsia buat duit sambil berbelanja tahun 2023! πŸ’°

Ramai yang masih belum tahu cara buat duit yang paling senang iaitu dengan shopping sahaja. πŸ€‘ Meh nk explain.

Ok macam nih, setiap bulan walaupun duit banyak ke sikit ke, kita tetap kena shopping kan? Bezanya dimana tempat kita shopping jeh.

Ada shopping mall, yang s**a bagi free gift, ada yang s**a bagi voucher, and ada jugak yang tak pernah bagi kita apaΒ². πŸ₯²

Tapi berbelanja di tempat kami shopping nih boleh bagi kami bonus setiap bulan tau. πŸ™ˆ

So how?

1. Switch kedai
2. Switch brand
3. Share benefits of products with your family / friends & strangers
4. Collect points
5. Enjoy the bonus

Jom tukar perbelanjaan jadi pendapatan. πŸ™ˆπŸ€‘
Nak shopping, shopping lah.
Tapi shopping dengan bijak ok?

Klik link utk info lanjut πŸ‘‡πŸ‘‡
www.wassap.my/601125489509/nakbelajarbisnesamway

03/01/2023

Mane yg dh lama usya2 NOXXA BREADMAKER tu.. Saya cadangkan awk grab bulan ni.. Sbb boleh ansuran 6x TERUS DAPAT DGN BAYARAN 1 πŸ‘πŸ‘

03/01/2023

Sape yg cari supplement πŸ™‹β€β™€οΈπŸ™‹β€β™€οΈ
Apa kata cuba NUTRILITE??
Highly RECOMMENDED!!!

SINCE 1934 dalam pasaran!!

Bulan ni.. Korang buat belian supplement dlm Rm 300, korang boleh add on DOUBLE X dgn hrga Rm 50 je tau!!!

Dekat jauh semua ibudhia layan 😁😁
Free postage!!!!

Tunggu ape lagi?? Klik link skrg πŸ‘‡πŸ‘‡
www.wassap.my/601125489509/promoNUTRILITE

Photos from I'm Siti Zakiah ABO Marang's post 03/01/2023

😲😳BELI 1 PERCUMA 1 😲😳

Ibu ayah yg ada anak2 kerap demam, mudah berjangkit..Lagi2 dh start skolah & Dgr2 citer kes covid dh kembali meningkat πŸ˜ͺπŸ˜ͺ

Apa persediaan ibu ayah??

Jom ibudhia perkenalkan 1 produk dari yg sesuai utk seisi keluarga..

PHYTO POWDER!!!!
Phyto Powder ni adalah immune booster yang boleh diberi kepada anak seawal 1 tahun.

Ada 3 jenis flavor & setiap flavour berikan nutrient yg berbeza2.

πŸ‹ Lemon - tinggi Vitamin C dan Vitamin B
πŸ’Cherry - vitamin c, zinc & vitamin B
🍊Orange - Electrolyte dan hydration.

Sangat sedap! Anak2 pun s**a tau! πŸ˜‹ 1 sudu kecil pon dah flavourfull😊Serbuk dia halus je.. tak mudah masuk angin tau..

Jom dptkan PROMOSI HARI INI.
Klik link utk order πŸ‘‡πŸ‘‡

www.wassap.my/601125489509/PromoPhytopowder

15/12/2022

Ramai orang tanya..

"vitamin apa saya nak makan untuk kulit cantik glowing??"

πŸ₯°Bio C
πŸ₯°Salmon Omega

Kenapa perlu ambil 2 vitamin atas ni?
✨ Tingkatkan imun badan
✨ Anti penuaan (Membantu penghasilan kolagen)
✨ Membantu penyembuhan luka
✨ Menyahtoksin dalam badan
✨ Merawat jerawat kronik & parut jerawat
✨ Merendahkan paras kolestrol
✨ Mencegah salur darah tersumbat akibat lemak tebal di pembuluh darah
✨ Bagus untuk kesihatan jantung, tulang & sendi
✨ Cantikkan kulit

Kenapa p**a perlu ambil yang Nutrilite punya vitamin?
βœ… 100% organik, Nutrilite ada ladang tanaman organik sendiri & ada kilang proses sendiri.
❌ Pengawet
❌ Perasa Tiruan
❌ Pewarna Tiruan

Konsisten 2 ni je boleh cepat pulih dari sakit, avoid dari darah tinggi, pulihkan skin yg breakout, hilangkan jerawat, kulit kusam, parut, jeragat dan banyak lagi βœ…

Kalau nak nak kulit cantik, bebas dari jerawat jeragat boleh try set ni. Toksin2 dalam badan perlu dibuang dulu, baru la kulit kita pun cantik πŸƒ

"SIHAT DALAMAN, CANTIK LUARAN"

Wassap saya utk order πŸ‘‡πŸ‘‡
www.wassap.my/601125489509/Setkulitsihat

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Marang?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address

Marang
21600