Abey Fier amway
amway pilihan plan B
Morning awaks2
Assalamualaikum semua
😘
26/03/2021
Ada regular cust datang nak repeat deodarant,
Bezanya kali ni dia bukan setakat nak repeat deodarant je, nak try handsoap dan sabun mandi plak.
Pilihan yang bijak ! Sumber G&H protect organik dari white tea, billberry Dan madu. Wangi pun wangi 😚
22/01/2021
Selamat pagi dan salam Jumaat untuk semua
Best ke jadi member Amway?
kalau anda seorang Yang s**a amalkan makanan sehat dan s**a guna produk organik, sangat sesuailah
Dan berita baik untuk korang semua AMWAY telah perkenalkan platform baru iaitu AMWAY PREVILEGED CUSTOMER (APC) pada 4 januari 2021. Yg mana nak dapatkan belian barangan Amway dgn harga Ahli, jom daftar skrg‼️RM20 shj 😲.
ABO (AMWAY BUSINESS OWNER)
-Beli barang² Amway dengan harga ahli
-Voucher RM60
-Boleh buat bisnes di lebih 80 buah negara bila2 masa saja.
APC (AMWAY PRIVILEGED CUSTOMER)
-Beli barang² Amway dengan harga ahli
-Setiap pembelian akan ada point yang boleh ditebus untuk pembelian seterusnya
-Voucher RM60
-Perlu upgrade keahlian RM60 kalau nak buat bisnes
Nak Tahu Lehigh Lagi.....???? Dm
22/01/2021
Best ke jadi member Amway?
kalau anda seorang Yang s**a amalkan makanan sehat dan s**a guna produk organik, sangat sesuailah
Dan berita baik untuk korang semua AMWAY telah perkenalkan platform baru iaitu AMWAY PREVILEGED CUSTOMER (APC) pada 4 januari 2021. Yg mana nak dapatkan belian barangan Amway dgn harga Ahli, jom daftar skrg‼️RM20 shj 😲.
ABO (AMWAY BUSINESS OWNER)
-Beli barang² Amway dengan harga ahli
-Voucher RM60
-Boleh buat bisnes di lebih 80 buah negara bila2 masa saja.
APC (AMWAY PRIVILEGED CUSTOMER)
-Beli barang² Amway dengan harga ahli
-Setiap pembelian akan ada point yang boleh ditebus untuk pembelian seterusnya
-Voucher RM60
-Perlu upgrade keahlian RM60 kalau nak buat bisnes
Nak Tahu Lehigh Lagi.....???? Dm
07/12/2020
Assalamualaikum semua
Kini kedai/shop abey fier amway di bukak semula 😍
Setiap order boleh direct dm or pm my wasep .
05/11/2020
⚘Perkongsian dari Pakar Nutrilite⚘
MEMASTIKAN TULANG & SENDI KEKAL KUAT & SIHAT
"cal mag D plus" + "glucosamine HCI"............................. .................................
KALSIUM
Membantu membina kekuatan & ketumpatan tulang. Kekurangan kalsium boleh menyebabkan osteoporosis & meningkatkan risiko keretakan tulang.
VITAMIN D
Membantu badan kita membentuk hormon kalsitriol, penting utk menyerap kalsium yg kita ambil. Selain daripada sinaran matahari, vit D juga terdapat dlm diet moden seperti ikan tenggiri, salmon, sardin dan tuna.
MAGNESIUM
di dalam tulang adalah perlu utk penyerapan kalsium kerana ia membantu menggerakkan kalsium. Magnasium jg membantu mengekalkan kekuatan tulang, mengekalkan rentak jantung yg stabil, pengawalan gula dlm darah, membantu dlm metabolisma tenaga & sintesis protein.
GLUKOSAMINA
Adalah "blok binaan" utama utk separa cecair yg melincirkan sendi. Satu kompenen yg bertanggungjawab melindungi kebanyakan tulang daripada haus dan lusuh.
✅sangat sesuai utk org yg sakit lutut, sendi-sendi, lenguh-lenguh dan sakit pinggang..
✅sakit gout
Berminat dm or pm ye
http://www.wasap.my/60102593711/nutrilite
05/11/2020
Kalau hat kat luar biasa 10 inci teball and siap 15 tahun jaminan.. berapa ek Regenya??
Selalu g riki riki Almost 2 ribu and above laa
Yolaa kan jenama pun bukan biasher biasher.
Tp Laa ni kalau ada hat yg lower / lagi murah dari kat luar, plus siap ada 4x bayar.. Uolls nak ke nak??🤩🤩🤩
Dreamland tauuu..
Siap ada yg dapat Sleepover + Bantal lagii..
Kene rebut cepat cepat nih..
Berminat boleh dm ye
05/11/2020
"Bio C"??
InshaAllah dalam hidup kita kena ada ikhtiar Dan usaha..
musim2 covic ni elok lah bagi Kita semua mengambil Bio C Plus untuk ketahan tubuh badan Kita, irfan sendiri ambil Bio C ni setiap Hari...
"Bila kena makan".
Pagi atau sblm tidur,sebiji sehari mkn..memang best..rugi tak cuba...
"Berapa Harga"?.
Dan Amway sekarang Ada buat Harga promosi Bio C ni..nak tahu harga diyemm fir ye😘
Click here to claim your Sponsored Listing.
