nurrayssa.agent
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from nurrayssa.agent, Health/Beauty, Petaling Jaya.
27/07/2026
Kasut hitam untuk diletgo, size 5 tpi ukuran size besar. Orang yang biasa pakai size 6 boleh pakai. Jual murah je rm40, sebab letgo tersalah beli size. Kitonya kaki kecik jah. 🥺
Kasut baru tk pernah pakai, berminat bolehh pm 0199467865. 📞 Jauh kita pos, dekat area taman medan taman dato harun saya boleh COD.
Assalamualaikum semua, saya nak letgo murah2 je kasut from bata size 5. Harga rm40. Kasut baru lagi tak pernah pakai. Sape yang berminat boleh pm no 0199467865.
26/07/2026
Assalamualaikum, saya nak letgo kasut hitam from bata size 5 harga murah je rm40🤗. Sebab nk letgo sebab tersalah size, sape yang biasa pakai size 6 boleh pakai size 5. Kasut tk pernah pakai lagi, masih baru ting ting lagi. 😍
Sape yg berminat boleh contact no 0199467865. Sape yg stay area taman medan, dato harun saya boleh pergi COD. 😃
18/01/2022
DDMC NURRAYSA tu bedak ke?
Yess bedak tetapi dia dah ada siap siap powder, foundation dan concealer.
Best kan! Tak yah dah nak tepek cream dan concealer sebelum apply DDMC ni
Sebab tu, bila kita pakai DDMC kan, kita boleh conceal & pudarkan parut parut jerawat atau jeragat di muka sebab ada concealer & foundation
Sangat jimat masa bila guna tau ddmc ni.
Kini tampil dengan wajah baru yang lebih berseri tak sampai seminit🤩
Rugi tak try!
Siapa nak harga promosi👇🏻www.wasap.my/0199467865/sDDMC Nurraysa
Izarateam.com
07/07/2021
KELEBIHAN LIPMATTE NURRAYSA
☑️ Formula baru
☑️ Pilihan warna baru
☑️ Tekstur yang lebih smooth dan matte
☑️ Warna lebih tahan lama berbanding dulu
☑️ Melembapkan dan tidak mengeringkan bibir
☑️ Tanpa paraben dan plumbum yang boleh menghitamkan bibir
20/06/2021
SUSU COKLAT NURRAYSA 😍
Sesuai diminum ketika sejuk dan panas...
Banyak kelebihan yang terkandung didalam susu coklat Nurraysa ni, antaranya:
🌸Tiada kolesterol
🌸Tiada bahan pengawet dan pewarna tiruan
🌸Kalsium yang tinggi
🌸Membantu perkembangan minda
kanak-kanak
🌸Rasa yang cukup sedap
🌸Sesuai diminum oleh semua lapisan umur
(Seawal usia 3 tahun keatas)
Jom dapatkan sekarang 😀
izarateam.com
04/12/2020
NAK MAKAN TAPI.........................
Bila fikir semula, tarikh majlis dah tak lama dah! Fitting baju pun belum lagi ni 😭😭😭
Tapi mulut ni pulak asyik rasa nak mengunyah jer tau.. Nak makan itu nak makan ini lagi! Issssshhh,,, stressnyaaa..! 😭😭
Allahu,,, dugaan sungguh lah..
Haaa! Janganlah stress stress sangat.. Nanti bila stress, lagi lah uols rasa nak makan tau!
Boleh je uols nak consume Miracle Choco ni sebab bila kita minum pada waktu pagi masa breakfast, kita akan rasa cepat kenyang dan rasa kenyang tu akan berpanjangan sampai ke petang.
So, bila uols dah rasa kenyang. Uols takkan ada rasa nak mengunyah lagi! Paling penting, kena banyakkan minum air masak ya 😘
✔️kurangkan minum manis, lagi better terus cut gula! Kalau nak lagi cepat lah.. Hihi
✔️ganti air manis kepada air masak
In shaa Allah, bila uols jaga dua mende ni.. Lagi cepat uols akan nampak result
Nak makan apa apa pun boleh! Sebab Miracle Choco ni dah ada ekstrak African Mango dan Garcinia Cambodia yang akan jadi booster utk cepatkan lagi pembakaran leemakss2 🔥
Boleh klik whatapps dibawah utk dapatkan harga ahli lebih jimat dan berbaloi!
👉www.wasap.my/60199467865/
12/09/2020
"BIG WHY" sangat penting dalam sesuatu bisness.
Jadi jangan cepat atau mudah putus asa apabila berdepan dengan sesuatu cabaran.
29/05/2020
Salam Jumaat Semua🥰
13/05/2020
Bagi peluang utk bibir uolls sihat, tak kering, moist dan paling best utk uolls yg ada bibir gelap tu.
Duduk² rumah ni, nak lah jugak cantik-cantik kan. Tapi kalau nak over-over tu tidaklah,
Tak salah kalau uolls nak bermanis-manis dengan secalit Lipstick dari MAGIC LIPSTICK WITH ORGANIC MARULA OIL ni.
Jangan tunggu lama-lama, nanti habis stok, tak mau nangis² tau 😉😉
Click here to claim your Sponsored Listing.
