Ao Waleet Aromatherapy Oil
AOW Mr Therapy Oil ๐ Penghapus Kahak no 1.
*KENAPA PENGGUNAAN MINYAK LEBIH EFEKTIF*
Assalamualaikum morning ๐ธ
~ semoga hari ini lebih baik daripada semalam,dan esok lebih baik dari harini โจ
07/11/2022
Aow Mr Theraphy berwajah Baru โผ๏ธ
Packaging Baru ๐คฉ Isi ,Fungsi , Kebaikan dan Manfaat Masih sama โผ๏ธ
Jangan lupa grab guys๐๐
http://www.wasap.my/601131502869
07/11/2022
Alhamdulillah..tq Customer Paris 1 Kinabatangan..grab 2botol Aow Mr Theraphy ๐ฅฐ๐ธ
http://www.wasap.my/601131502869
15/02/2022
Ao waleet ni kena jadi first aid u family kita tau !! ๐ฅฐ
15/02/2022
Siapa yang boleh guna Aow ni??
Baby sahja???
Eh takk!! Semua boleh guna tau..multifunction x๐๐๐๐
Kebaikan Ao waleet ๐๐ป๐๐ป
Lets grab now โ๏ธโ๏ธstock are limited โ๏ธโ๏ธ
http://www.wasap.my/601131502869
18/10/2021
Tengok ni hah selambak ๐ฑ๐ฑ kahak anak keluar lepas sapu Ao waleet๐ฑ๐ฑ
Mak2 pun happy..lega ..syukur ada aow ni ๐คฉ๐คฉ
Jom ikhtiar dengan ao waleet.. penghapus kahak no 1 โผ
Www.wasap.my/60131502869
12/10/2021
AOWALEET ๐
Adakah Ao Waleet ni sesuai untuk melegakan selsema dan batuk ?
Ya memang amat sesuai,lagi pun fungsi khas minyak omas ni memang untuk melegakan selsema batuk dan masalah pernafasan.
Rata-rata hakak-hakak,mama-mama yang grab minyak omas nie memang berpuas hati bila tengok anak mampu kembali ceria lepas dah bebas dari selsema dan batuk.
Tu pun hasil konsisten sapu minyak omas nie.
Sekurang-kurangnya bila sapu tu boleh la anak tu lena tido malam-malam.Yang paling best bila rasa freshh segar berangin jur lepas sapu.
Buat plak sedup hidu wap Ao waleet melalui hidung dan mulut.Hidung yang sumbat pun clear.Tekak yang gatal pun legaa lepas hidu wap berangin dia tue syiokk.best kann๐ฅฐ
Click here to claim your Sponsored Listing.
