Shaklee Sandakan

Shaklee Sandakan

Share

Nak sihat, jom SHAKLEE

Photos from Shaklee Sandakan's post 14/01/2023

SET HAMIL SHAKLEE

ESP
Memberi tenaga kepada ibu supaya tidak terlaku lemah
Menguatkan rahim
Membantu pembentukan otot bayi
Menjadikan kulit halus dan gebu
Membantu morning sickness dan alahan
MEmbantu mengurangkan stretchmark
Mengurangkan risiko pre-eclampsia
Mengawal selera makan ibu hamil dan mengawal berat badan
Meningkatkan sistem imun ibu dan anak.

Vitamin B Complex
Menguatkan urat saraf
Membantu pembentukan sel darah merah
Menukarkankan karbohidrat dan protin kepada tenaga
Mengurangkan masalah migrain dan stress
Folic asid vitamin B penting untuk kesihatan bayi
Mengelak dari komplikasi dan spina bifida
Mengelak dari kemurungan dan keletihan

Calcium
Membantu pembetukan tulang dan otot bayi
Memberi keperluan kalsium pada ibu mengandung
Membantu pergerakan usus dan hindari sembelit
Menstabilkan denyutan dan tekanan darah tinggi
Kurangkan risiko kekejangan otot dan simpul biawak
Mmebantu kurangkan masalah sakit belakang

Vitamin C
Menguatkan sistem perlindungan badan ibu dan bayi
Membantu penyerapan iron
Mengurangkan masalah kulit kusam

Vita-Lea Iron
Mmebantu menambah zat besi
Membantu masalah keletihan berpanjangan
Menghasilkan darah merah
Menyokong kesihatan organ badan
Mengawal bacaan darah merah yang sihat

Omega Guard
Bekalkan DHA & EPA untuk pembentukan saraf, otak dan mata bayi
Membantu tekanan darah
Mengelak dari blod clotting
Mengalak dari alahan dan radang
Mengelak dari risiko postpartum depression

Untuk info lebih lanjut atau untuk dapatkan harga terendah boleh hubungi:
๐Ÿ“ฒ https://wa.me/60195520404?text=SetHamilfb

Masuk labour room dengan set hamil shaklee

Photos from Shaklee Sandakan's post 05/11/2022

Hi gaiss
Shaklee tetiba gila buat promo yang luar biasa.
Rasanya 1st time dalam sejarah ni๐Ÿ˜

Pada bulan ini, kalau kamurang beli 2 botol Vitamin C, kamu hanya perlu bayar RM99 sahaja and akan dapat 2 botol Vitamin C!!
(Gila weiii)

Bayangkan harga normal untuk 2 botol Vitamin C RM230, tp kamurang dapat RM99 sahaja ๐Ÿ˜

Bukan itu sahaja kegilaan shaklee, kalau kamu sudah grab Vitamin C 2 botol ni, kamu jugak hanya perlu bayar RM60 sahaja untuk grab pulak sebotol Hero Kiddo!!!

Can you imagine??

RM60 sahaja instead of harga normal sebotol yang berharga RM161! ๐Ÿ˜ณ

Paling bestttt lagiโ€ฆ Kamurang jugak berpeluang untuk join Lucky Draw special yang Shaklee buat. Yang mana hadiahnya ialah IPHONE 14!!! ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ

Ya Allah huntungnyaaaa laaaaaa!!

Yuk pm kami @0195520404 cepattttt๐Ÿ˜

Photos from Shaklee Sandakan's post 06/06/2022

๐ŸŒธCinch Shaklee๐ŸŒธ
Jom Turunkan Berat Badan Bersama Cinch Shaklee๐Ÿ˜

Kelebihan Cinch Shake Shaklee

* Kawal selera makan yang berlebihan
* Meningkatkan metabolisme badan
* Memberi tenaga berpanjangan
* Menghilangkan lemak yang berlebihan dan
mengurangkan inci pada badan
* Mengandungi LEUCINE iaitu memelihara otot
semasa proses menurunkan berat badan supaya
badan tak menggeleber.

Peranan LEUCINE dalam proses menurunkan berat badan ialah

* Memelihara otot-otot(jisim otot badan tak
berkurang).
* Bakar lemak yang tidak diperlukan oleh tubuh
badan.
* Buang berat( LEMAK) yang tidak. diperlukan

Betul ke berkesan? Betul ke bagus macam ramai orang katakan selama ni? "

Dan jangan terkejut, Cinch Shaklee antara yang mempunyai TESTIMONI TERBANYAK. Google je Shaklee, berlambak-lambak lah keluar testimoni๐Ÿ˜Š

Yang nak dapatkan Cinch Shakes promo ni boleh whatsapp sekarang ๐Ÿ˜‡

http://www.wasap.my./60195520404/chinch

Photos from Shaklee Sandakan's post 03/06/2022

Siapa belum cuba ESP memang rugi,

ESP ni bukan je bantu kita kenyang lebih lama dan dapatkan berat ideal, tapi juga bantu dapatkan kulit yang lebih sihat berseri.

Macamana ESP ni bantu kulit jadi cantik dan sihat berseri??

โœ”๏ธ Dalam ESP ada ingredients niacinamide yang mana membantu cantikkan kulit, kecutkan jerawat, cerahkan, bantu atasi masalah kulit kusam and pudarkan parut dengan cepat.

โœ”๏ธ Dalam ESP juga ada isoflavone yang mempunyai aktiviti astrogenik yang penting untuk meransang kulit agakr nampak lebih muda dan anjal.

Nak cuba ESP untuk kulit cantik sihat berseri? Dm titew laju2 okeh! ๐Ÿ˜˜

Photos from Shaklee Sandakan's post 02/06/2022

ZINC PLUS โšก sngat bagus utk menyokong pertumbuhan sel utk rambut, kuku & kulit kita
Yang bersalin operate, luka sembuh tak sampai 3 minggu..

Jom kita sama2 boost our healthy dgn produk Shaklee..

www.wassap.my/0195520404/Shaklee

Photos from Shaklee Sandakan's post 02/06/2022

B complex.. Si kuning yang amat2 banyak khasiatnya.. Ready stok. Hrga tak sampai RM50 tau..๐Ÿ˜

Photos from Shaklee Sandakan's post 31/05/2022

Apa pentingnya khasiat GLA Complex untuk wanita ? .
GLA Complex ni merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan Vtamin E. Kebiasaannya digunakan untuk regulate kitaran haid, simptom PMS, sakit kepala dan untuk mereka yang menopause. Selain itu, GLA Complex ini amat bagus untuk skin texture, skin repair dan buat skin kita glowing ๐Ÿ˜

Manfaat GLA Complex Shaklee :.
โœ” Dapat membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.
โœ” Meningkatkan kesuburan.
โœ” Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome)
โœ” Membantu dalam menangani menopause.
โœ” Menguatkan kuku & rambut.
โœ” Menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri.
Membantu menangani ekzema.
โœ” Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis.
โœ” Mengandungi Vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
โœ” Menguatkn immuniti badan.
โœ” Mempelahankn process penuaan.
โœ” Mengurangkn โ€œblood clotโ€ yang menyebabkan serangan jantung.
โœ” Mengawal kencing manis
โœ” Mengawal kolesterol dan baik untuk saraf.

GLA ni boleh diambil oleh lelaki dan wanita. Dan sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis. Kelebihan vitamin GLA Shaklee ni, kerana ia mengandungi vitamin E yang asli.

Nak tanya pasal vitamin lain pun ada, cepat2 w.a.s.a.p ๐Ÿฅฐ

๐Ÿ“ฒ
www.wasap.my/60195520404/GLA

Photos from Shaklee Sandakan's post 06/05/2022

Ppsssttttt... Lecithin ada promo tau...๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ Beli 2 botol, less 10%..mau tau apa khasiatnya???? Tgk cni๐Ÿ‘‡

๐Ÿ‘‰LECITHIN SHAKLEE PEMECAH LEMAK ๐Ÿ”ฅ

Fungsi utama Lecithin adalah sebagai 'pemecah/pencair lemak' ataupun 'fat emulsifier'.
Apabila Lecithin 'bertemu' dengan lemak lemak degil, ia akan 'memecahkan dan bercampur/bergabung' dengan lemak-lemak tersebut dan seterusnya membawa ia keluar.
Tahukah kita?

Lecithin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian. Pengambilan Lecitin 4000mg sehari pasti membuahkan hasil yang diidamkan...

Woww patutla perut makin flat..๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ

Jom grab PEMECAH LEMAK dengan senang hati ๐Ÿ˜

klik saja untuk dapatkan promo less 10%
www.wasap.my/60195520404/lecithin

Photos from Shaklee Sandakan's post 06/05/2022

Promo KEBABOM dari Shaklee untuk sepanjang bulan Mei 2022 nie ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜

PROMO 10% less untuk belian ๐Ÿ‘‡

โœ…VITAMIN C
โœ…HERO KIDDO
โœ…LECHITIN
โœ…ALFALFA S
โœ…GLA COMPLEX

PROMO Buy 1 Free 1 untuk belian ๐Ÿ‘‡

โœ…Perfomance Drink Lemon Lime
โœ…Elderberry Tea Mix

Korang nak cuba yg mana? Jom dapatkan sekarang.

www.wasap.my/60195520404/promoMei

Photos from Shaklee Sandakan's post 06/05/2022

Promo mei..
10% off..
Kkm โœ”โœ”
Sustained Releaseโœ”โœ”

Vitamin Raya ๐ŸŽŠ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ

๐ŸŒŸ180 biji sebotol
๐ŸŒŸTahan 6 bulan
๐ŸŒŸJimat dan berbaloi

Antara KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE

๐ŸŠ Kuatkan imun badan
๐ŸŠ Membantu penghasilan kolagen dalam tubuh badan
๐ŸŠ Baik untuk imunisasi & daya tahan badan
๐ŸŠ Mengurangkan siptom demam
๐ŸŠ Mengurangkan kesan 'sunburn'
๐ŸŠ Melembapkan kulit dari dalam
๐ŸŠ Mencerahkan kulit secara semulajadi
๐ŸŠ Mengurangkan kedutan dan penuaan
๐ŸŠ Tona kulit menjadi lebih sekata
๐ŸŠ Mengatasi masalah jerawat pasir & nasi
http://www.wasap.my/+6019552040/vitaCpromo

Photos from Shaklee Sandakan's post 01/02/2022

Testimoni alfalfa.. The king if all foods

01/02/2022

Selamat menyambut Raya Cina bg yang merayakannnya.. Makan sana, makan sini.. Jgn risau, lepas makan berat,ambil 3 biji Omega ya sisku..

Meh,tgk khasiatnya

Omega Guard ni minyak ikan terbaik yang terpilih, kalau sebut ja minyak ikan ni memang banyak sangat la KHASIATNYA kan?

Kebaikan Omega Guard Shaklee :

๐Ÿ’œ Melicinkan kulit dan nampak kemerah-merahan

๐Ÿ’œ Mengawal kolestrol dan tekanan darah

๐Ÿ’œ Memelihara kesihatan jantung

๐Ÿ’œ Menyokong kesihatan sendi

๐Ÿ’œ Membantu mengawal berat badan

๐Ÿ’œ Meningkatkan daya memori

๐Ÿ’œ Mengelakkan demam dan asma

๐Ÿ’œ Membantu masalah kulit (ekzema)

๐Ÿ’œ Membantu perkembangan otak bayi

๐Ÿ’œ Meningkatkan kesihatan menyeluruh

๐Ÿ’œ Membantu mencairkan kahak

๐Ÿ’œ Mengurangkan sakit kepala

Untuk dapatkan nya boleh rojer kak zana di link ๐Ÿ‘‡

www.wasap.my/60195520404

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Sandakan?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Website

Address

LOT 118 CASA SAN UNO
Sandakan
90000