Zaherman Pakar Coway Anda
~Drive you to the better day~
20/06/2023
PASANG BULAN 7,BAYAR BULAN 9..
SIAPA CEPAT,DIA DAPAT PUNYA OFFER !!!
Applicable to semua barangan coway
Water Purifier
Air Purifier
Aircond
Massage chair
Mattress
Bidet
FREE consultation
Boleh tanya apa saja soalan,saya akan bantu anda..
Click link dekat bawah :-
https://wasap.my/60146302507
https://wasap.my/60146302507
https://wasap.my/60146302507
10/06/2023
PASANG DULU BAYAR KEMUDIAN !!!!
Mau ka tak mau???
****TERHAD KEPADA 5 ORANG PERTAMA SAHAJA
Jom lekaih hubungi saya melalui link whatsapp dibawah..
https://wasap.my/60146302507
https://wasap.my/60146302507
https://wasap.my/60146302507
06/06/2023
PASANG DULU BAYAR KEMUDIAN !!!!
FREE SEBULAN!!!
****TAWARAN KHAS UNTUK BEBERAPA ORANG TERAWAL****
****Applicable untuk semua produk barangan coway****
Penapis Air
Penapis Udara
Aircond
Tilam
Penapir Air Luar Rumah
Bidet
Kerusi Urut
Jangan tunggu lg..jom lekas klik link whatsapp dibawah untuk grab offer ni..
https://wasap.my/60146302507
https://wasap.my/60146302507
https://wasap.my/60146302507
Pin pin pinnnnn !!!!!
Lai lai lai..barang best sudah mari !!!!
"COWAY MASSAGE CHAIR"
Setelah sekian lama out of stock, ia menjelma kembali dengan stock limited.
Jom guys..sapa cepat dia dapat..
C0way menawarkan 2 plan, korang nak beli cash boleh..korg nak byr installment sebanyak RM145/month pun boleh..
Apa yg best dengan kerusi urut ni;
PERTAMA; FULL BODY MASSAGE - urut dari leher ni sampai la tapak kaki korg.
KEDUA; compare dengan kerusi urut lain,.kerusi urut ni lebih SENYAP dan RINGAN.
KETIGA; JIMAT RUANG - means dia kan ada position yg boleh baring tu kan..so,korg tak pyh nak jarakkan kerusi ni 20cm ke 30cm dr dinding..cukup sekadar 5cm sahaja.
Let's go through dia punya kebaikan pulak :-
1) Melegakan kesakitan otot
2) Membantu membaiki sistem pengaliran darah
3) Meningkatkan tahap tenaga dan menaikkan mood seseorang
4) Membantu mengurangkan stress & gangguan kecemasan (anxiety)
5) Membantu memendekkan tempoh pemulihan kecederaan akibat sukan
Apa tunggu lagi,jom hadiahkan pada DIRI SENDIRI,pada ISTERI,pada MAK AYAH kat kampung..
FREE yuran pendaftaran
FREE yuran penghantaran
FREE yuran pemasangan
FREE warranty & service selama 5 tahun
TAK PERLU slip gaji
TAK PERLU bank statement
TAK PERLU penjamin,sesiapa pun boleh mohon
Mudahkan???
Cepat whatsapp sy untuk tahu lebih lanjut dan kalau nak dapatkan info berkenaan produk lain pun boleh,no hal la..
https://wasap.my/60146302507
https://wasap.my/60146302507
https://wasap.my/60146302507
30/05/2023
"Bersin??selsema??" "Air kotor??malasnya nak masak air..alamak,takda air sejuk pulak dalam petiii" Anda ada masalah seperti diatas??
Jangan risau kawan2, j0m saya nak kenalkan dengan produk penapis air & udara dari Coway yang best lagi shantik ni..
Firstly,siapa orang yang paling kena ada penapis air & udara ni kengkawan sekalian..
1️⃣ Orang yg mempunyai masalah RESDUNG,yg kerap BERSIN,yg alergik dengan habuk.
2️⃣ Orang yang sensitif dengan bau-bauan yang kurang menyenangkan.
3️⃣ Orang yang sensitif dengan asap seperti asap rokok dan sebagainya.
4️⃣ Orang yang memelihara haiwan yang berbulu di rumah.
5️⃣ Orang yang mempunyai anak kecil.
Dengan penapis air Coway,anda :
❌ perlu lagi pening2 nak masak air panas.
❌ perlu menyimpan air sejuk berbotol2 dalam peti..jimat space peti ais you all..
⭕️ memudahkan urusan puan2 ibu2 nak memasak menggunakan air bersih.
⭕️ nak bancuh susu pun senang.
⭕️ paling3 pentinggg...anda akan menikmati sumber air yang bersih dan berkhasiat. Rasa air coway jgk lain ya tuan2 puan2. Serious,tak tipu..
Apa tunggu lagi kawan2;
❌perlu slip gaji
❌perlu penyata bank
❌perlu penjamin
Sekarang ada PROMO tau,sapa cepat dia dapat!!
Serendah RM58 untuk penapis udara
Serendah RM55 untuk penapis air
📲 Jom klik link kat bawah ni untuk maklumat lanjut
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
http://wasap.my/60146302507
Saya nak offer penapis air RM55 je sebulan..ada sesiapa yang nak tak❓❓❓
24/05/2023
"Bersin??selsema??" "Air kotor??malasnya nak masak air..alamak,takda air sejuk pulak dalam petiii" Anda ada masalah seperti diatas??
Jangan risau kawan2, j0m saya nak kenalkan dengan produk penapis air & udara dari Coway yang best lagi shantik ni..
Firstly,siapa orang yang paling kena ada penapis air & udara ni kengkawan sekalian..
1️⃣ Orang yg mempunyai masalah RESDUNG,yg kerap BERSIN,yg alergik dengan habuk.
2️⃣ Orang yang sensitif dengan bau-bauan yang kurang menyenangkan.
3️⃣ Orang yang sensitif dengan asap seperti asap rokok dan sebagainya.
4️⃣ Orang yang memelihara haiwan yang berbulu di rumah.
5️⃣ Orang yang mempunyai anak kecil.
Dengan penapis air Coway,anda :
❌ perlu lagi pening2 nak masak air panas.
❌ perlu menyimpan air sejuk berbotol2 dalam peti..jimat space peti ais you all..
⭕️ memudahkan urusan puan2 ibu2 nak memasak menggunakan air bersih.
⭕️ nak bancuh susu pun senang.
⭕️ paling3 pentinggg...anda akan menikmati sumber air yang bersih dan berkhasiat. Rasa air coway jgk lain ya tuan2 puan2. Serious,tak tipu..
Apa tunggu lagi kawan2;
❌perlu slip gaji
❌perlu penyata bank
❌perlu penjamin
Sekarang ada PROMO tau,sapa cepat dia dapat!!
Serendah RM58 untuk penapis udara
Serendah RM55 untuk penapis air
📲 Jom klik link kat bawah ni untuk maklumat lanjut 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
http://wasap.my/60146302507
22/05/2023
kepada kawan2 sekalian, jom saya nak perkenalkan sikit salah satu produk terbaru dari Coway. Aircond Coway.
Ok, jom kte risik2 sikit apa kelebihan Aircond ni??🤔
1️⃣ Semua tau fungsi aircond secara umumnya. Of course, untuk menyejukkan udara. Tapi,apa beza aircond ni..aircond ni bertindak 2 dalam 1. Apa maksudnya?? didatangkan dgn hepa filter, jadi selain penyejuk,aircond ni bertindak sebagai penapis udara jgk.
2️⃣ JIMAT penggunaan elektrik.Pertama,aircond ni inverter jadi power consumption dia low. Kedua, certified by Suruhanjaya Tenaga,dilabel 5⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ dr segi penggunaan tenaga.
3️⃣ Ada 5 lapis sistem penapisan termasuk hepa filter dan silver ion.
4️⃣ Ada self-cleaning feature. Menggunakan heat sterilisation untuk menghapuskan bakteria.
5️⃣ Fungsi mode yg pelbagai. Antaranya :
➡️Fresh Air & Gentle Wind. Fungsi gentle wind ni akan buat korg rse udara semulajadi bergerak & bertiup dgn selesa & sejuk..mcm sepoi2 bahasa tu..haa gituuu...
➡️Lepas tu ada fungsi AUTO swing. 4 Ways tau. Kiri kanan atas bawah. Boleh control guna remote je.
6️⃣ Bagi menjamin ketahanan & kualiti dia. Sesuai dgn harga yg korg bayar. Coway provide 7 langkah care service termasuk regular maintenance (2 bulan sekali) & TUKAR filter (6 bulan sekali).
7️⃣ FREE warranty & FREE service 🔧🪛 selama 5 tahun ‼️
Cuma bayar serendah RM100 sebulan..
📲J0m cepat2, whatsapp nombor kat bawah ni..⬇️ Nak tanya berkenaan produk lain pun boleh..
http://wasap.my/60146302507
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Address
Telok Panglima Garang
42500
