CikPaah Whiteglow Perak/Kedah

CikPaah Whiteglow Perak/Kedah

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from CikPaah Whiteglow Perak/Kedah, Health/Beauty, Temerloh.

✨Agent Sah WHITEGLOW by Thiarna Beauty Hq✨

🌹Jamu mochacino
🌹Cuppucino
🌹Caramel latte
🌹Milk chocolate
🌹Detox flush (blackcurrant)

TRUSTED SELLER✅✅
owner ;- Farah Razak

12/10/2024

Kenapa ramai sangat yang dah ketagih Latte Caramel?Mesti nak tau kan🤭🤭 Kena try lah baru tahu mcm mana rasa. Yang pasti boleh bancuh panas atau nak minum dengan ais pon boleh.Ikut selera masing2😍

Photos from CikPaah Whiteglow Perak/Kedah's post 10/10/2024

Nak cantik dan sihat kena la jga dr dalam..
Cantik Dalaman.. Cantik jugak la luaran..

Nak ke nak???
Whiteglow insya'allah blh tlg..

✅ Whiteglow Milk Choc - Khas Untuk Kulit (Skin specialist treatment & whitening)

✅ Whiteglow Blackcurrant - Perisa Anggur (Detox) Flush & Toxin Cleansing

✅ Whiteglow Capucino - Khas untuk lelaki & wanita (Kenyang & Lawas)

✅ Whiteglow caramel latte - khas UTK menurunkan berat badan , kenyang lebih lama.

✅ Whiteglow Mochacino - Kopi Jamu Khas Untuk Wanita (Dalaman wanita dan awet muda)

Nak dapatkan Whiteglow serta kupon 50k cash tekan link wasap Cik Paah👇👇

www.wasap.my/60134129390/nakwhiteglow
www.wasap.my/60134129390/nakwhiteglow

✅POS SELURUH MALAYSIA

🎁 DAPAT FREE GIFT SETIAP PEMBELIAN😍

09/10/2024

Breakfast lewat sikit td. Minum latte pon lewat jgk lerr . Yang penting konsisten hari2, wajib minum latte auto boleh control makan

Photos from CikPaah Whiteglow Perak/Kedah's post 09/10/2024

Ajak tok laki bwk g post whiteglow hari ni . 3box ke penang 3box lagi ke klate. Awok yg nk Cuba whiteglow boleh cari CikPaah tau. Insyallah kita bagi free gift besar2 punya😍

Paling best kita akan bagi kupon cabutan bertuah setiap bulan.
Meh roger CikPaah rapat-rapat ampa🤭

www.wasap.my/60134129390/nakwhiteglow

Photos from CikPaah Whiteglow Perak/Kedah's post 08/10/2024

Dua order hari ni ;
Customer repeat 2 latte 1 milk chocolate ✅
Customer baru 2 latte 1 jamu mochacino ✅

08/10/2024

Nak diet asyik tak jadi?craving dessert asyik terbantut nak diet? Sekarang jangan risau lagi latte caramel dirumus khas untuk korang tau.Nano sugar dan physilium husk sangat membantu menurunkan berat badan anda. Yang penting konsisten baru dapat hasil,nak try piyem sekaranggg😍

Photos from CikPaah Whiteglow Perak/Kedah's post 08/10/2024

Wahh dah jadi fenomena Latte Caramel gaisss😍😍😍

Ni bahan utama dalam kopi latte yang buat ramai jatuh chenta tau🤭 Sebab tu kenyang lama dan yang penting bertenaga sepanjang hari.

Tak percaya?try dulu baru tau yang penting Ori baru beli👍🏻

06/10/2024

Malam ni ad live dari boss sue sendri. Mintak semua yg pernah beli wg dgn CikPaah Dan ada kupon join mlm ni . Insyallah rezeki tak salah alamat. Mungkin boss su bukak happy hour 3box rm110 + 3kupon jimat rm16🥰

Photos from CikPaah Whiteglow Perak/Kedah's post 04/10/2024

Jom kenali 4 JENIS KILLER ITEMS

✅ Whiteglow Milk Choc - Khas Untuk Kulit (Skin specialist treatment & whitening)

✅ Whiteglow Blackcurrant - Perisa Anggur (Detox) Flush & Toxin Cleansing

✅ Whiteglow Capucino - Khas untuk lelaki & wanita (Kenyang & Lawas)

✅ Whiteglow Mochacino - Kopi Jamu Khas Untuk Wanita (Dalaman wanita dan awet muda)

Dan yang terbaru ada perisa baru utk 5X GANDA kurus serta skin sekali tau.
Nak tahu?jom piyem segera

www.wasap.my/60134129390/nakwhiteglow

Cover selama perak , selama kedah ,serdang.
POSTAGE SELURUH MALAYSIA.
FREE GIFT BEST2 UNTUK AWAK🥰

04/10/2024

Ramai yang tanya menjadi ka minum whiteglow ni? Ada juga yg ckp mahal la wg ni ,nanti tak menjadi rugi jaa . Takut2 nak minum. Takut tak menjadi duit pon habis lagu tu ja.

Sebenarnya gini awok, minum la air apa2 pun kalau tak konsisten dan ikut aturan dgn betul susah nak menjadi. Minum la kopi yang beratus beribu ringgit sekali pun tak kan jadi😅. Tapi dengan whiteglow insyallah menjadi walaupun 1 box sahaja. Cuba dulu baru tahu menjadi ke idok

Jangan risau majoriti new customer akan bagi feedback puas hati. Dekat sini pun kita dah tahu yg wg ni mmg bare jadi👍. Kalau masih juga tak yakin rajin-rajin scroll fesbuk CikPaah cari feedback dripd customer😉. Bagi CikPaah tak salah kalau kita melabur utk kesihatan diri kita as a reward kan . (cewah CikPaah skipping London ter😄) .

So korang meh try 1box dulu dgn CikPaah ,lepas ni mesti repeat berbox-box😁

04/10/2024

Rutin harian setiap pagi mesti minum whiteglow dulu. Pagi ni berasa nak minum caramel latte. Confirm kenyang sampai ke petang. Tak gaduh nak gi cari nasi dah😄

Ampa nak minum whiteglow caramel latte make sure minum 1 jam selepas breakfast tau. Tengah hari nanti ampa tak kan cari nasi dah, silap2 smpai ke malam kenyang tu.

04/10/2024

Salam Jumaat ~
Salam magnet rezeki sahabat . Moga dimurahkan rezeki seluas lautan

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Temerloh?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address

Temerloh