KOPI KIKIS LEMAK Xsperfect
�XS PERFECT DRINK�
Anda alami masalah �
�Perut buncit?
�Lengan mengeleber?
�Peha bergesel?
�Berat badan berlebihan?
�Sembelit?
Jom cari menyelesaian dengan XS PERFECT DRINK!
�Lemak dibakar dalam diam
�Berat hilang tanpa sedar �Cod area berdekatan temerloh, bandar jengka ,jerantut,mentakab
�Postage ke seluruh Malaysia dan sabah sarawak
15/06/2022
Sekotak rm49 pon bole kurus tau🥰
14/06/2022
Hanya amalkan coklat sedap xs perfect secawan sehari.
Lemak yg bertahun2 diternak mula kalah. Mula mencairr.
Dah ramai yg berpindah amalkan xs perfect setiap hari.
Saya tahu anda juga mahu cuba.
Klik terus link di bio saya.
dari
13/06/2022
Paling best bila dlm misi menurunkan berat badan ni baju2 yg ketat mula longgar dan kita dh bertukar saiz lebih kecil dari sebelumnya.
Auto badan makin ringan dan mudah utk beribadah 😍
Sempat lagi awk2 nak kurus sebelum raya.
Klik link di bio.
13/04/2022
Perisai lemak anda dihari raya!
Dapatkan mana2 produk xs perfect drinks utk bantu anda detox lepas makan mcm2 juadah dihari raya nanti.
Info lanjut klik link di bio
07/04/2022
Power sangat minuman KOPI serat oatni sampai kurus melidi
dah ada beribu testimoni
kesan seawal 8 jam❗️
Bakar lemak kaw kaw di peha, perut, punggung, lengan ❗️
gemuk lemak, gemuk air, gemuk daging,
lelaki, perempuan semua boleh ‼️
Lulus KKM ✔️
Dah la murah, berkesan pulak tu.
Whatsapp cepat stok terhad
07/04/2022
STRESSNYA BILA BAJU MAKIN TAK MUAT 😭😭
Rasa down.
Dah tak tahu kat mana lagi nak sorok lemak2 kt badan yang makin berbonjol.
Ada option beli baju yang lebih besar @ kurangkan lemak dibadan dan kembali ke bentuk asal yang lebih cantik dan ramping.
Klu awk,awk pilih yang mana?
04/04/2022
Awak nak pakai saiz L ke saiz xs 😍😍
30/03/2022
Hilang 20 kilo dengan xspremium!! Jgn fikir lagi jom cuba harini. Kompem nnti repeat order tau
30/03/2022
Pek bajet pon boleh hilang 3-5kg tau.. rugi xgrab sekarang..raya konfem berkebaya🥰
18/03/2022
Repeat order itu pasti klu dh minum xs perfect.
Sebelum ni minum kopi xde kesan apa2.
Tapi bertukar minum xs perfect,membuang lawas.
Selera makan terkawal.
Tup2 badan makin selim.
Rugi tak cuba. Sbb sekali cuba pasti jatuh cinta ❣️
Info lanjut klik link di bio
Click here to claim your Sponsored Listing.
