Shaklee Temerloh by Cik Rieyta

Shaklee Temerloh by Cik Rieyta

Share

WELCOME TO SHAKLEE TEMERLOH BY CIK RIEYTA....

- PRODUK KECANTIKAN & KESIHATAN

06/11/2025

Packaging lama ESP....Sekarang dah ada packaging baru tau...๐Ÿค—๐Ÿค—

06/11/2025

ESP ??? ADAKAH IBU MENYUSU BOLEH CONSUME ??? JAWAPANNYA ADALAH YA...Ikuti perkongsian di bawah ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Photos from Shaklee Temerloh by Cik Rieyta's post 08/06/2025

TESTIMONI PENGGUNA VITAMIN C SHAKLEE

08/06/2025

Apa itu B-Complex ??? B-Complex adalah merupakan salah satu jenis supplement yang terdapat di Shaklee.. SUPPLEMENT merupakan makanan tambahan...

BAGAIMANA IANYA BERFUNGSI ???

Tubuh badan manusia memerlukan keperluan nutrisi yang cukup seperti karbohidrat,protein,lemak untuk ketahanan badan....Setiap vitamin terdapat khasiat yang tersendiri ..Sama seperti B-Complex...

APAKAH VITAMIN YANG TERKANDUNG DI DALAM B-COMPLEX ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

๐Ÿ”ฅVitamin A ( Kesihatan mata )โœ…โœ…
๐Ÿ”ฅVitamin C ( Ketahanan tubuh badan )โœ…โœ…
๐Ÿ”ฅVitamin E ( Kecantikan kulit )โœ…โœ…

B-Complex sangat penting untuk tubuh badan manusia...Vitamin B tiada dalam badan sehinggakan kita kena consume dari makanan Vitamin B Complex...Fungsinya berbeza..dan ianya sangat penting untuk tubuh badan manusia.Ianya juga merupakan salah satu vitamin yang larut air,dan ia akan keluar bersama urine...

Didatangkan dengan 8 jenis vitamin,terdapat 2 saiz..Botol kecil 120 tablet dan botol besar 330 tablet di dalamnya..Ianya mampu menukarkan makanan kepada tenaga dan sel badan...

CARA MAKAN

Ambil sebiji sehari sekali selepas makan

HAPPY SHOPPING SEMUA...๐Ÿ›๏ธ๐Ÿ›’๐Ÿ›๏ธ๐Ÿ›’

JOM CANTIK & SIHAT BERSAMA SHAKLEE ๐Ÿ˜

17/04/2025

VITAMIN C SHAKLEE

Di dalam Vitamin C terdapat asid askorbik/askorbat yang terdapat dalam pelbagai jenis makanan dan dijadikan sebagai supplement... Nutrientnya yang bagus untuk memperbaiki tisu kulit dan pengeluaran enzimatik neurotrusmitter tertentu..Fungsi enzim dan sistem imun yang rendah menyebabkan badan manusia terdedah kepada ancaman penyakit...

APA KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

-Meningkatkan sistem imun badanโœ…โœ…
-Memulihkan luka dengan cepatโœ…โœ…
-Mencantikkan kuku,rambut supaya suburโœ…โœ…
- Memudarkan parut2 jerawat dan badanโœ…โœ…
- Merawat sunburnโœ…โœ…
- Menguatkan gusi/gigi berdarah atau bengkakโœ…โœ…
- Mengurangkan kedutan bawah mata,dahiโœ…
-Mengatasi mual bagi ibu mengandung โœ…โœ…
-Mengelakkan dari demam,batuk, selesema โœ…โœ…

๐Ÿ”ฅ1 botol ada 180 biji ๐Ÿค—๐Ÿค—

Terdapat ekstrak jagung di dalamnya,sesuai bagi mereka yang ada masalah perut sensitif..

Berapa lama tempoh keberkesanan ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Vitamin C Sustained Release akan menyerap dengan pantas di dalam tubuh kita...Ianya adalah salah satu vitamin yang mudah larut...

Siapa yang wajib consume ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Wanita,lelaki,warga emas

Ini adalah NEW FORMULA untuk Vitamin C

PENGGUNAAN HENDAKLAH SECARA KONSISTEN MENGIKUT ATURAN YANG TELAH DITETAPKAN

Berminat nak dapatkan khidmat nasihat @ terus order...??
Boleh klik link kat bawah untuk pembelian ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Www.wassap.my/60109068464/vitaminC

Photos from Shaklee Temerloh by Cik Rieyta's post 27/11/2024

PrOduk Shaklee semakin mendapat sambutan di kalangan ramai...Memang ramai yang cari prOduk ni sebab prOduk NIE merupakan prOduk best seller...tersangat larisss di pasaran...yang belum grab,bOleh grab skrg,kita akan Postage atau COD depan pintu rumah kOrang2 semua....jangan risau,kita akan bagi diskaun+FreeGift lagi tau...Bagi prOduk Res-V dan Vivix...dan Utk pRoduk lain2 kita tetap bagi diskaun dan FreeGift jugak...๐ŸŽ๐ŸŽ

HAPPY SHOPPING SEMUA...๐Ÿ›๏ธ๐Ÿ›’๐Ÿ›๏ธ๐Ÿ›’

JOM CANTIK & SIHAT BERSAMA SHAKLEE ๐Ÿ˜

Photos from Shaklee Temerloh by Cik Rieyta's post 27/11/2024

TESTIMONI PENGGUNA SHAKLEE ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

27/11/2024

WelcOme tO Shaklee TemerlOh by Cik Rieyta๐Ÿ˜๐Ÿ˜

27/11/2024

Produk SHAKLEE mempunyai KKM tau...sO,jangan ragu2 untuk dapatkan produk ni tau...yang belum cuba,boleh dapatkan LAJU2 tau...grab prOduk nie laju2 ea...๐Ÿ˜๐Ÿ˜

26/10/2024

MASALAH KESIHATAN ? BATUK ?? DEMAM ??? SELESEMA ??? GAGAL MENJALANKAN TUGASAN HARIAN ?? DIBERHENTIKAN KERJA AKIBAT PENYAKIT ?? Jangan risau,jangan berduka...Di sini,Eita akan bantu korang semua...Supaya kita semua akan jadi sihat seperti sediakala,jOm cuba vitamin C...

Apa itu Vitamin C Plus ???

Vitamin C adalah sejenis vitamin yang terdapat pada beberapa bahan makanan organik seperti citrus/buah oren...Jika kita tak s**a makan buah oren,boleh gantikan dengan Vitamin C...ada diantara kita yang tak s**a makan buah oren...sedangkan oren mempunyai banyak khasiat...Jadi,di sini,kita suggest kan agar anda semua consume Vitamin C

Apa khasiat Vitamin C Plus ???

Vitamin C mempunyai pelbagai khasiat diantaranya adalah ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

- Mengurangkan demam,batuk,selesemaโœ…โœ…
- Meningkatkan sistem imun badanโœ…โœ…
- Menyembuhkan lukaโœ…โœ…
- Menghasilkan collagen untuk tubuh โœ…โœ…
- Mengurangkan kesan allergik tubuhโœ…โœ…
- Mengurangkan masalah resdungโœ…โœ…
- Memudarkan parut di muka dan badanโœ…โœ…
- Memudahkan penyerapan zat besiโœ…โœ…
- Kaya dengan anti-oksidaโœ…โœ…
- Merawat kulitโœ…โœ…

Berapa lama tempoh keberkesanan ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Vitamin C Sustained Release akan menyerap dengan pantas di dalam tubuh kita...Ianya adalah salah satu vitamin yang mudah larut...

Siapa yang wajib consume ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Wanita,lelaki,warga emas

Ini adalah NEW FORMULA untuk Vitamin C

PENGGUNAAN HENDAKLAH SECARA KONSISTEN MENGIKUT ATURAN YANG TELAH DITETAPKAN

Berminat nak dapatkan khidmat nasihat @ terus order...??
Boleh klik link kat bawah untuk pembelian ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Www.wassap.my/60109068464/vitaminC

Photos from Shaklee Temerloh by Cik Rieyta's post 20/10/2024

Alhamdulillah...PRODUK SHAKLEE semakin mendapat sambutan di kalangan pengguna...PRODUK yang BERKUALITI tinggi ini ramai yang repeat order....bagai gOreng pisang panasss...KERANA keberkesannya,ramai yang ambil keputusan untuk teruskan penggunaan PRODUK ini SECARA konsisten...Ianya bertindak secara berperingkat....bantu menyelesaikan masalah pengguna....Berminat dengan PRODUK SHAKLEE...klik link kat bawah kalau nk Eita bantu๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Www.wassap.my/60109068464/produkShaklee

Photos from Shaklee Temerloh by Cik Rieyta's post 10/10/2024

Semakin hari PRODUK SHAKLEE semakin mendapat sambutan di kalangan pengguna2...terima kasih kerana sudi menjadikan PRODUK ni adalah sebahagian dari supplement kesihatan dalam kehidupan anda semua...Semoga bermanfaat dan mampu menyelesaikan masalah kesihatan masing2...gunakan secara konsisten...sampailah nampak result yang memberangsangkan...tq for ur support... Alhamdulillah... syukur...rezeki xpernah slh alamat....๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ

Berminat dengan PRODUK SHAKLEE...klik link kat bawah kalau nk Eita bantu๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Www.wassap.my/60109068464/produkShaklee

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Temerloh?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Website

Address

Temerloh
28000

Opening Hours

Monday 10:00 - 18:00
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 10:00 - 18:00
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 10:00 - 15:00