Coffee_d'tox_suzyhoney

Coffee_d'tox_suzyhoney

Share

CoffeeD'toxSuzyHoney_Tiram

21/10/2023

"Nak Termuntah Bau Peluh Anak Balik Sekolah?"

Ini memang betul sangat ni..lebih-lebih lagi bila diorang masuk je dalam kereta tengah on aircond.

Mama rasa nak pengsan dengan bau macam telur tembelang tu.

Akhirnya mama terjumpa dengan deodoran tanpa aluminium yang selamat untuk anak pakai.

THE DEODORANT by SuzyHoney memang berkesan mengawal peluh dan badan anak kekal wangi dari pagi sampai ke petang.

Paling s**a takde kesan putih pada bahagian ketiak uniform sekolah anak.

Berbaloi beli. Roll on sekali je dah cukup. Jimat!

Berminat nak cuba? Wasap je seller kat sini:

www.wasap.my/60166626177/deodorant

Photos from Coffee_d'tox_suzyhoney's post 19/08/2023

Korang ada sejarah minum teh kurus tak? Pahit kan? Tak sedap🤢..

Biasa la tu kalau dah geng-geng susah membuang ni mesti pernah minum teh-teh macam tu. Mengaku jela. Tak minum kang tak berak😪.

Nasib baik la sekarang ada pilihan yang lebih dan sangat baik. COFFEE DTOX SUZYHONEY ni memang SEDAP, MELAWASKAN PEMBUANGAN, KEMPISKAN PERUT serta MENCANTIKKAN KULIT KUSAM..

Dah ada yang sedap, tak fikir apa lagi dah. Memang setia jela jawapannya. Bukan apa, berak lawas tu satu hal. Yang penting masa nak minum tu tak de la kena istighfar atau tutup hidung dulu😅.

Korang jangan lupa tau! Promo 3 kotak RM180 tu last bulan ni. Bulan depan balik pada RM225. Nak jimat RM45 sambar bulan ni tau!

Photos from Coffee_d'tox_suzyhoney's post 03/08/2023

"Anak kena jangkitan HFMD dari tadika?"

Sejak kena jangkitan HFMD anak asyik merengek je sambil menggaru bahagian badan yang gatal.

Cuaca yang panas dan kerap berpeluh buatkan ruam menjadi-jadi naik di kawasan tangan, kaki, belakang lutut dah kawasan lampin.

Anak memang tak selesa.
Nak tidur pun tak lena!

Nasib baik ada kawan yang rekomen kan SABUN NEEM SuzyHoney ni. Dalam sabun ni ada antiseptik yang boleh mematikan kuman.

Ia sangat lembut pada kulit anak dan boleh juga melembapkan kulit.

Sekejap je guna dah nampak ruam semakin kering dan berkurangan. Anak pun dah kurang menggaru.

Tak rugi cuba Sabun Neem.

Boleh dapatkan disini:
www.wasap.my/60166626177/sabuneem

02/08/2023

MESTI TERINGIN NAK PAKAI BAJU SELUAR LAMA BALIK KAN ?

" Bestnya..banyak baju lama dah boleh pakai balik"

"Kalau jalan-jalan tak terasa sangat penat dia, fuhh memang terbaik lah"

Alhamdulillah. Ramai pengguna setia COFFEE DTOX SUZYHONEY berebut-rebut kongsikan perubahan positif yang mereka terima.

Betul! Coffee Dtox memang menjadi pilihan ramai dan selalu out of stock sebabnya👇🏼

✅ Rasa Salted Caramel yang sangat sedap
✅ Mudah dibawa kemana saja
✅ Sangat membantu untuk membantu pelawasan dan meningkatkan metabolisme badan
✅ Sesuai untuk semua golongan

Korang jangan tunggu lama tau! Mana tahu baju nikah korang boleh muat lagi tu.. Terpana cik abang tengok nanti💞

Jadi kalau korang nak jimat banyak, ambil dengan harga RM180 untuk 3 kotak.
Kalau 1 kotak RM75.

Jom grab sekarang. Ada PROMO tau😘

Klik je link www.wasap.my/60166626177

23/07/2023

Sehari 1 kali pengambilan Coffee Dtox , sudah cukup membuat Ciksu ceria dan bahagia terutama bila ada jemputan kenduri kendara. Takde le risau sangat kan bila makan-makan ni!

Yang best dalam Coffee Dtox ialah ada oats dan banyak kandungan Vitamin seperti B complex,Vitamin A. Secara tak langsung memberi tenaga.

Ada juga yang rasa lebih kenyang dengan Coffee Dtox Suzyhoney ini.

Itulah rahsia maintain berat badan. So konsisten sentiasa gitu ! Berat badan Ciksu maintain 55kg gaissss .

Coffee lover dan boleh lost inch dan kurus. Aaawww....bahagia sis.

Nak beli coffee dtox boleh aje tekan link

23/07/2023

" YANG ADA MASALAH NAK BERAK TU JANGAN ABAIKAN PEMBERITAHUAN INI! "

Susahnya hati lahai. Dah beberapa hari tak membuang. Bahasa senangnya susah nak berak🙈.

Kentut busuk, sakit kepala, perut rasa kembung memulas, mulut pon berbau.. Hurmmm.. Semua ni ada bila membuang tak lawas.

Mujur sekarang ada COFFEE DTOX SUZYHONEY. Rasa makan banyak je, terus bancuh segelas. Panas sejuk tak de hal. Dah la sedap😋.

Membuang rasa best je. Rasa kosong perut. Barulah boleh 'isi' dengan yang lain.

Kopi ni untung sangat kalau ambil 3 kotak. Boleh guna lama. Jimat RM45 lagi. Untung + jimat! Siapa tak s**a kan😉

14/07/2023

Ramai yang dah pinang Sauna Pecah Lemak SuzyHoney. U olls bila lagik?🤩

Gabungan herba secara tradisional yang hebat dan membantu memecah lemak, melancarkan perjalanan darah dan meningkatkan metabolisme.

Rahsia campuran dedaun herba, akar kayu dan rempah ratus menjadi aromanya begitu nyaman apabila melakukan proses bersauna.

👉Memecahkan Lemak
👉Mengurangkan masalah bau badan
👉Mengharum dan menghaluskan kulit
👉Menyegarkan badan yang lesu dengan herba
👉Menyingkir toksin

*RUGI TAU KALAU TAK DAPATKAN SEKARANG*

📲www.wasap.my/60166626177/rempahsauna

12/07/2023

CIK BUNGA MEKAR DENGAN SERUM CHENTA OIL

Nampak tak bunga warna pink tu🌸Cantik, nampak segar, kembang mekar dan menarik.

CHENTA OIL merupakan penjagaan missV yang tiada tolok bandingnya. Merawat dan menyihatkan keintiman yang bermasalah, juga mencantikkan, mencerahkan dan menegangkan missV.

Setiap titisan dari CHENTA OIL 'meremajakan' semula missV. Sapukan setiap hari pada bahagian yang berkenaan, missV akan nampak lebih cerah, tegang, lebih rapat dan nampak lebih 'segar' berbanding sebelum ni. Itulah maksud 'meremajakan'.

Bahagian intim wanita ibarat bunga. Bila dijaga dengan rapi, missV akan sentiasa segar, dan pastinya menarik di mata suami!🥰

Untuk pembelian atau pertanyaan, klik:👇

📲www.wasap.my/60166626177/ChentaOil

#SuzyHoneyHerbs_tiram_masai_jb_pasirgudang#CoffeeDtoxSuzyHoney #SuzyHoneyHerbs 21/02/2023

Wah...tak pernah di buat promo sejimat ini tau ! Hanya khas untuk sambutan Ramadhan dan Syawal sahaja. Habis stok , maka tiada lagilah Offer ini.

Siapa cepat dia dapat.
Bagus untuk shaping badan bersama Kopi Detox dan Krim Herbalfit.

Buang angin badan pun sangat bagus.

Apa lagi..jangan tunggu lama-lama.

#SuzyHoneyHerbs_tiram_masai_jb_pasirgudang#CoffeeDtoxSuzyHoney #SuzyHoneyHerbs

08/12/2022

SUKAR MENGAWAL SELERA MAKAN⁉️
BERAT BADAN BERLEBIHAN⁉️
NAK TAK KALAU KAMI BANTU⁉️

*HANYA DENGAN COFFEE DTOX SUZYHONEY, SERIUS...MEMANG BERKESAN*‼️

Yes! Semudah ini saja dapat selesaikan masalah yang memeningkan kepala anda.

*MACAM MANA PRODUK KAMI BOLEH SELESAIKAN MASALAH ANDA?*

✅Melawaskan pembuangan
✅Menurunkan berat badan yang berlebihan
✅ Memberi efek kenyang dan mampu mengawal nafsu makan

Coffee D'tox SuzyHoney semakin hari semakin panas di pasaran. SEBABNYA? Ramai yang dah cuba, repeat order lagi dek terkena penangan Coffee D'tox ni.

Kami juga telah menerima banyak feedback yang positif membuktikan Coffee D'tox ini berkesan!

Stok kami di sini pun makin hari makin surut tau! 🤩

*RUGI TAU KALAU TAK DAPATKAN SEKARANG*

📲www.wasap.my/60166626177/CoffeeDetox

01/12/2022

Wah dapat Feedback panas2 dari tuan empunya diri petang ni. Syukur alhamdulillah asbab Coffee Dtox ni masalah sembelit akak ni dah tiada.

Baju dh mula longgar. Berat badan hampir 10kg turun walaupun tak control makan Syukur Alhamdulillah .🤲🥰

13/11/2022

𝗡𝗔𝗞 𝗞𝗨𝗥𝗨𝗦 + 𝗙𝗜𝗧 𝗞𝗘𝗡𝗔 𝗠𝗔𝗞𝗘𝗦𝗨𝗥𝗘 𝗕𝗔𝗗𝗔𝗡 "𝗙𝗥𝗘𝗘" 𝗧𝗢𝗞𝗦𝗜𝗡

Ramai yang tak ambik peduli toksin dalam badan. Toksin setiap hari akan masuk dalam badan kita melalui pelbagai cara. Tanda² Toksin Yang Overlimit: 👇

✔PERUT BUNCIT
✔BADAN BERAT
✔BADAN BERBAU
✔CEPAT LETIH
✔MUKA KUSAM
✔SUSAH NAK KURUS
✔TAK LUT DENGAN VITAMIN

Mula² cube kempiskan perut yang buncit. Kalau malas sangat, minum jur. Terdapat 13 bahan premium yang terdapat dalam coffee detox SuzyHoney nih.

InsyaAllah esok flush terus, perut kempis. Toksin dan lendir yang lekat dekat usus pun insyaAllah mudah keluar.

Jangan nak eiiii sangat yer!! At least benda tu keluar dari badan. Daripada disimpan, Apa hasil dia?😂

KANDUNGAN DAN KHASIAT

1) Coffee Powder / Serbuk Kopi - beri tenaga, ketenangan, inspirasi dan kebaikan kepada kesihatan tubuh

2) Arabica Coffee / Kopi Arabika - tingkatkan metabolisme, bantu bakar lemak, cegah penyakit alzheimer & dementia

3) Fructo-Oligosaccaides / FOS - pemanis alternatif menggantikan gula, rendah kalori, sesuai bagi penghidap penyakit kencing manis, diabetis dan mencegah kanser

4) Oat Powder / Serbuk Oat - Memberi effect cepat kenyang, kenyang lebih lama, bijiran yang tinggi dengan protein, serat dan mineral, kurangkan paras kolestrol, kurangkan risiko tekanan darah tinggi, diabetes dan mengurangkan berat badan

5) Vitamin & Mineral Mix termasuk vitamin A, Vit D3, Vit B Complex, Vit E & Vit C - tingkatkan daya tahan tubuh, tingkatkan sistem imun, mencegah depresi

6) Whey Protien - sumber protien yang berkualiti tinggi, kuatkan otot

7) Xanthan Gum - bantu turunkan kadar gula darah, turunkan kadar kolestrol, atasi masalah mulut kering

😎 L-Carnitine -

9) Green Tea Extract / Teh Hijau Ekstrak - antioksida rangsang perkembangan otak, kurangkan lemak, kurang risiko kanser

10) Inulin - sumber karbohidrat, prebiotik, bermanfaat bagi sistem pencernaan

11) White Kidney Bean Extract / Ekstrak Kacang Buncis Putih - agen pelangsing , penurunan berat badan

12) Garcinia Combogia / Asam Gelugor - kurangkan berat badan dan kegemukan , kurangkan selera makan (elak lemak baru berkumpul)

13) Senna Extract / Ekstrak Daun Gelenggang - mengurangkan sembelit, mudahkan pembuangan air besar Sesuai untuk wanita yang mengandung dan ibu menyusu (syor diambil untuk keperluan sahaja jika sembelit)

Sesuai untuk wanita dan lelaki, tiada masalah ** Sesuai bagi pesakit kencing manis / diabetes / darah tinggi / mereka yang ingin kurus / kempiskan perut

SIJIL ✅ Sijil kelulusan Halvec Laboratories Sdn.Bhd (JAKIM'S PANEL LABORATORIES)

Jom cuba dulu. Pasti ada jatuh cinta lebih-lebih lagi dengan kesedapan coffee ini☺

www.wasap.my/60166626177/coffeed'tox

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Ulu Tiram?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Website

Address

Ulu Tiram
81800