Ainaa.Lyna
Ainaa Beauty β¨
Bantu atasi masalah kulit dengan rutin yang betul. DM untuk konsultasi & order π
Capcut
LEMPANG KAN SIKIT
EVERY MONTH RESTOCK
Alhamdulillah semua asbab pengguna dan pembeli Ainaa skincare πtanpa awak semua takkan lyna boleh restock tiap bulan . Betul tak ? π₯°
SETIA DARI ZAMAN SEKOLAH
Sampai habis sekolah dan dah bekerja masih guna AINAA SKINCARE set yg sama π Terima kasih adik balqis π«
DAH BUNTU CARI SKINCARE SESUAI ???
Korang cuba Ainaa Skincare π mesti sesuai ππ₯°
TEMAN LYNA COD ππ₯°
Lama simpan video ,nie baru nak post antara salah 1 regular customer lyna yang s**a "mandi serum" hahahaha memang peminat sungguh dgn serum AINAA π any repeat item mesti kena selit serum ππ»
RINDU NYA MASA FIRST ORDER TIKTOK π₯°
Takpe lyna still usaha promote dkt tiktok tau . Walaupun dah hampir 1 2 tahun dah takde sales sana ,tapi acc TT still active utk share ttg kebaikan produk Ainaa tau π₯°π«
Double cleansing bukan trend, tapi rutin yang buat kulit lebih bersih. π€
Grab AINAA Cleanser + Cleansing Balm sekarang sementara stock masih ada!
Stop biarkan parut jerawat curi keyakinan anda!
πΏ Mulakan rutin dengan AINAA Serum. Order sekarang!
Click here to claim your Sponsored Listing.
