Herb line with wickramathilaka
beauty cosmitic natural &personal care
17/03/2022
20/01/2022
20/11/2021
𝕂𝕖𝕤𝕙𝕒 𝕎𝕒𝕣𝕕𝕙𝕒𝕟𝕚🍃
🔰 𝙃𝙖𝙞𝙧 𝙩𝙧𝙚𝙖𝙩𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙊𝙞𝙡
🔰 𝙎𝙝𝙖𝙢𝙥𝙤𝙤
🔰 𝘾𝙤𝙣𝙙𝙞𝙩𝙞𝙤𝙣𝙚𝙧
කොන්ඩය අගල් 2-3ක් දක්වා දික් කරගෙන කොන්ඩේ යන එක නවත්තගෙන ලස්සන දිගු පිරිපුන් කෙස් කලබකට හිමිකම් කියන්න ඔබත් කැමතිද ??
🌴🌴🌴🌴🌴🌴
මෙන්න ඒ සදහා නොවරදින විසදුම..කේශ වර්ධණී තෛලය හා ෂැම්පු ,කන්ඩිශනර්.
100%ක් ප්රතිපල සහිතයි.
අපගේ නිශ්පාදන භාවිත කිරීමට පෙර හැකිනම් ඔබගේ කෙස් අග කොටස අගලක් පමණ කපා ඉවත් කරන්න.
💇💇💇💇💇💇💇💇💇💇💇💇💇💇
1. කේශ වර්ධණී තෛලය
තල තෙල්,එඩරු තෙල් විටමින් E සමග ගොටුකොළ,කරපිංචා,මුකුනුවැන්න, ඇතුලු රහස් වට්ටෝරුවකට අනුව සැකසූ HERB LINE කේශ වර්ධනී තෛලය මගින් ඔබගේ හිස කෙස්
👧ගැලවීයාම වලකයි
👧ඝන පිරිපුන් දිගට වැවුණු කෙස් කළඹක් ලබා දෙයි.
👧හිස කැක්කුම නවතාලයි.
👧හිස්හොරි ඇතිවීම පාලනය කරයි.
👧කොන්ඩය අග පැලීම නවතාලයි.
සතියට තුන්වරක් හිසකෙස් මුල් වල ගල්වා සෙමින් 💆💆සම්භාහනය කර අවම වශයෙන් පැය තුනක් පමණ තබා සොදා හරින්න.අධික ලෙස පීනසය ඇත්නම් රාත්රි කාලයේදී භාවිතා නොකරන්න.
100 ml එකක මිල 499/=
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
2. කේශ වර්ධණී ෂැම්පූ
ආයුර්වේදයේ ඉතා ප්රභල හිසකෙස් වර්ධක තෛලයක් වන නීල්යාදී තෛලය අන්තර්ගත කර නිශ්පාදනය කර ඇත.ඔබගේ හිසකෙස් හොදින් පිරිසිදු කර හිස්කෙස් නීරෝගීමත් කරයි.
තෙත හිස්කෙස් මත ගල්වා පෙණ නගින තුරු හිදින් සම්භාහනය කර සෝදා ඉවත් කරන්න.
200 ml එකක මිල 399/=
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
3. කේශ වර්ධණී කන්ඩිශනර්
ආයුර්වේදයේ ඉතා ප්රභල හිසකෙස් වර්ධක තෛලයක් වන නීල්යාදී තෛලය අන්තර්ගත කර නිශ්පාදනය කර ඇත.ඔබගේ හිස්කෙස් මුල් ශක්තිමත් කර පෝෂණය කරයි.පාලනය කිරීමට පහසු ඝණ සිත් ගන්නා සුලු කෙස් කළඹක් ලබා දෙයි.
ෂැම්පූ කල හිසකෙස් මත හිස කෙස් මුල සිට අග දක්වා හොදින් ගල්වා විනාඩි පහක් පමණ තබා හොදින් සෝදා හරින්න.
200 ml එකක මිල 399/=
පාවිච්චි කරලම වෙනස වටහාගන්න.. 😍😍😍😍
කාන්තා පිරිමි දෙපාර්ශවයටම සුදුසුය
Whatsup
0740983144
*මසකට ඔබට අවශ්ය ලක්ශයක්ද දෙකක් ද?නැත්තම් ඊටත් වැඩියද?*
💚🚩Herbline ආයතනය අපෙන් O/L , A/L හෝ Digree ඉල්ලුවේ නැත.. අවශ්ය වන්නේ *උනන්දුව සහ උත්සාහය* පමණි 👊💛✍️
u
මේ විදියට commission ගන්න කැමති නම් එකතු වෙන්න මෙි
Whatsapp පණිවිඩයක් යොමු කරන්න.
💚Herbline හරියට කලොත් ඔයාට ඕනි ගාන salary එකක් විදියට හදාගන්න පුළුවන් 😍😍🌱
🌹ඔයාට ඕන salary එක
⭕ලක්ෂයක් ද 😱
⭕දෙකක්ද😱
⭕😱තුනක්ද
අපි කියල දෙනවා ඒ income එක හදාගන්න විදිය 💪💪💪💪💪💪💪🌱
🌹ඒකට ඔයාලගෙන් රුපියලක්වත් අuuය කරන්නේ නෑ 😍😍😍🌱
🌹එහෙනම් කැමතිද ඔයාල අපිත් එක්ක වැඩ කරන්න Full time /Part time මේ කියන දෙවිදියටම කරන්න පුළුවන් කැමති ක්රමයකින් ඔයාලට කරන්න පුළුවන් 🙂🙂🙂🙂🌱
🌹හැබැයි Free Registration කිවුවම නිකන්ම register වෙලා නිකන්ම ඉන්න අයට නම් herbline වලින් income ගන්න බෑ😋🌱
😜ඔයාල job එකකට ගියත් නිකන් හිටියා කියල boss නිකන් salary ගෙවන්නෙ නෑනෙ නේද 😜
🌱
🌹මේ දවස් වල Covid-19 ගොඩක් අයට job වල salary අඩුයි . සමහර අයට job නැතිවෙලා තියෙනවා . ඒත් herbline අපිත් එක්ක join වෙලා ඉන්න අය මේ වෙනකොට හොඳ income එකක් ගන්නවා💪💪💪💪💪🌱
🌹❤️ඔයාල දැකලත් ඇති අපේ teams වල යාලුවො fb වල what's app වල අපේ යාලුවොන්ගෙ සාර්ථකත්වය ගැන තොරතුරු දාල තියෙනවා 😍😍😍😍😍🌱
🌹මුලින්ම අපි ආසාව ඇති කර ගන්න ඕන herbline වලින් ඔබට ලැබෙන වරප්රසාද ගැන සිතන්න 🙂🌱
🌹ඉතින් ඔබට උත්සහය ,අධිෂ්ඨානය, කැපවීම තියෙනවා නම් herbline එක්ක ලොකු ගමනක් යන්න පුළුවන් 😍😍 🌱
🌹ඉතින් ඔබත් හොඳ income එකකට යන්න කැමති නම් අදම අප හා එක්වන්න 🤝🤝🤝🤝🤝🤝🌱
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
වැඩි විස්තර සදහා👇👇👇
Whatsapp :- Call Now *මසකට ඔබට අවශ්ය ලක්ශයක්ද දෙකක් ද?නැත්තම් ඊටත් වැඩියද?*
💚🚩Herbline ආයතනය අපෙන් O/L , A/L හෝ Digree ඉල්ලුවේ නැත.. අවශ්ය වන්නේ *උනන්දුව සහ උත්සාහය* පමණි 👊💛✍️
u
මේ විදියට commission ගන්න කැමති නම් එකතු වෙන්න මෙි
Whatsapp පණිවිඩයක් යොමු කරන්න.
💚Herbline හරියට කලොත් ඔයාට ඕනි ගාන salary එකක් විදියට හදාගන්න පුළුවන් 😍😍🌱
🌹ඔයාට ඕන salary එක
⭕ලක්ෂයක් ද 😱
⭕දෙකක්ද😱
⭕😱තුනක්ද
අපි කියල දෙනවා ඒ income එක හදාගන්න විදිය 💪💪💪💪💪💪💪🌱
🌹ඒකට ඔයාලගෙන් රුපියලක්වත් අuuය කරන්නේ නෑ 😍😍😍🌱
🌹එහෙනම් කැමතිද ඔයාල අපිත් එක්ක වැඩ කරන්න Full time /Part time මේ කියන දෙවිදියටම කරන්න පුළුවන් කැමති ක්රමයකින් ඔයාලට කරන්න පුළුවන් 🙂🙂🙂🙂🌱
🌹හැබැයි Free Registration කිවුවම නිකන්ම register වෙලා නිකන්ම ඉන්න අයට නම් herbline වලින් income ගන්න බෑ😋🌱
😜ඔයාල job එකකට ගියත් නිකන් හිටියා කියල boss නිකන් salary ගෙවන්නෙ නෑනෙ නේද 😜
🌱
🌹මේ දවස් වල Covid-19 ගොඩක් අයට job වල salary අඩුයි . සමහර අයට job නැතිවෙලා තියෙනවා . ඒත් herbline අපිත් එක්ක join වෙලා ඉන්න අය මේ වෙනකොට හොඳ income එකක් ගන්නවා💪💪💪💪💪🌱
🌹❤️ඔයාල දැකලත් ඇති අපේ teams වල යාලුවො fb වල what's app වල අපේ යාලුවොන්ගෙ සාර්ථකත්වය ගැන තොරතුරු දාල තියෙනවා 😍😍😍😍😍🌱
🌹මුලින්ම අපි ආසාව ඇති කර ගන්න ඕන herbline වලින් ඔබට ලැබෙන වරප්රසාද ගැන සිතන්න 🙂🌱
🌹ඉතින් ඔබට උත්සහය ,අධිෂ්ඨානය, කැපවීම තියෙනවා නම් herbline එක්ක ලොකු ගමනක් යන්න පුළුවන් 😍😍 🌱
🌹ඉතින් ඔබත් හොඳ income එකකට යන්න කැමති නම් අදම අප හා එක්වන්න 🤝🤝🤝🤝🤝🤝🌱
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
වැඩි විස්තර සදහා👇👇👇
Whatsapp :- 0714207240
Whatsapp gup link -
https://chat.whatsapp.com/LIIR0iirw3PJJCNEyTeYuO
*මසකට ඔබට අවශ්ය ලක්ශයක්ද දෙකක් ද?නැත්තම් ඊටත් වැඩියද?*
💚🚩Herbline ආයතනය අපෙන් O/L , A/L හෝ Digree ඉල්ලුවේ නැත.. අවශ්ය වන්නේ *උනන්දුව සහ උත්සාහය* පමණි 👊💛✍️
u
මේ විදියට commission ගන්න කැමති නම් එකතු වෙන්න මෙි
Whatsapp පණිවිඩයක් යොමු කරන්න.
💚Herbline හරියට කලොත් ඔයාට ඕනි ගාන salary එකක් විදියට හදාගන්න පුළුවන් 😍😍🌱
🌹ඔයාට ඕන salary එක
⭕ලක්ෂයක් ද 😱
⭕දෙකක්ද😱
⭕😱තුනක්ද
අපි කියල දෙනවා ඒ income එක හදාගන්න විදිය 💪💪💪💪💪💪💪🌱
🌹ඒකට ඔයාලගෙන් රුපියලක්වත් අuuය කරන්නේ නෑ 😍😍😍🌱
🌹එහෙනම් කැමතිද ඔයාල අපිත් එක්ක වැඩ කරන්න Full time /Part time මේ කියන දෙවිදියටම කරන්න පුළුවන් කැමති ක්රමයකින් ඔයාලට කරන්න පුළුවන් 🙂🙂🙂🙂🌱
🌹හැබැයි Free Registration කිවුවම නිකන්ම register වෙලා නිකන්ම ඉන්න අයට නම් herbline වලින් income ගන්න බෑ😋🌱
😜ඔයාල job එකකට ගියත් නිකන් හිටියා කියල boss නිකන් salary ගෙවන්නෙ නෑනෙ නේද 😜
🌱
🌹මේ දවස් වල Covid-19 ගොඩක් අයට job වල salary අඩුයි . සමහර අයට job නැතිවෙලා තියෙනවා . ඒත් herbline අපිත් එක්ක join වෙලා ඉන්න අය මේ වෙනකොට හොඳ income එකක් ගන්නවා💪💪💪💪💪🌱
🌹❤️ඔයාල දැකලත් ඇති අපේ teams වල යාලුවො fb වල what's app වල අපේ යාලුවොන්ගෙ සාර්ථකත්වය ගැන තොරතුරු දාල තියෙනවා 😍😍😍😍😍🌱
🌹මුලින්ම අපි ආසාව ඇති කර ගන්න ඕන herbline වලින් ඔබට ලැබෙන වරප්රසාද ගැන සිතන්න 🙂🌱
🌹ඉතින් ඔබට උත්සහය ,අධිෂ්ඨානය, කැපවීම තියෙනවා නම් herbline එක්ක ලොකු ගමනක් යන්න පුළුවන් 😍😍 🌱
🌹ඉතින් ඔබත් හොඳ income එකකට යන්න කැමති නම් අදම අප හා එක්වන්න 🤝🤝🤝🤝🤝🤝🌱
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
වැඩි විස්තර සදහා👇👇👇
Whatsapp :- Call Now *මසකට ඔබට අවශ්ය ලක්ශයක්ද දෙකක් ද?නැත්තම් ඊටත් වැඩියද?*
💚🚩Herbline ආයතනය අපෙන් O/L , A/L හෝ Digree ඉල්ලුවේ නැත.. අවශ්ය වන්නේ *උනන්දුව සහ උත්සාහය* පමණි 👊💛✍️
u
මේ විදියට commission ගන්න කැමති නම් එකතු වෙන්න මෙි
Whatsapp පණිවිඩයක් යොමු කරන්න.
💚Herbline හරියට කලොත් ඔයාට ඕනි ගාන salary එකක් විදියට හදාගන්න පුළුවන් 😍😍🌱
🌹ඔයාට ඕන salary එක
⭕ලක්ෂයක් ද 😱
⭕දෙකක්ද😱
⭕😱තුනක්ද
අපි කියල දෙනවා ඒ income එක හදාගන්න විදිය 💪💪💪💪💪💪💪🌱
🌹ඒකට ඔයාලගෙන් රුපියලක්වත් අuuය කරන්නේ නෑ 😍😍😍🌱
🌹එහෙනම් කැමතිද ඔයාල අපිත් එක්ක වැඩ කරන්න Full time /Part time මේ කියන දෙවිදියටම කරන්න පුළුවන් කැමති ක්රමයකින් ඔයාලට කරන්න පුළුවන් 🙂🙂🙂🙂🌱
🌹හැබැයි Free Registration කිවුවම නිකන්ම register වෙලා නිකන්ම ඉන්න අයට නම් herbline වලින් income ගන්න බෑ😋🌱
😜ඔයාල job එකකට ගියත් නිකන් හිටියා කියල boss නිකන් salary ගෙවන්නෙ නෑනෙ නේද 😜
🌱
🌹මේ දවස් වල Covid-19 ගොඩක් අයට job වල salary අඩුයි . සමහර අයට job නැතිවෙලා තියෙනවා . ඒත් herbline අපිත් එක්ක join වෙලා ඉන්න අය මේ වෙනකොට හොඳ income එකක් ගන්නවා💪💪💪💪💪🌱
🌹❤️ඔයාල දැකලත් ඇති අපේ teams වල යාලුවො fb වල what's app වල අපේ යාලුවොන්ගෙ සාර්ථකත්වය ගැන තොරතුරු දාල තියෙනවා 😍😍😍😍😍🌱
🌹මුලින්ම අපි ආසාව ඇති කර ගන්න ඕන herbline වලින් ඔබට ලැබෙන වරප්රසාද ගැන සිතන්න 🙂🌱
🌹ඉතින් ඔබට උත්සහය ,අධිෂ්ඨානය, කැපවීම තියෙනවා නම් herbline එක්ක ලොකු ගමනක් යන්න පුළුවන් 😍😍 🌱
🌹ඉතින් ඔබත් හොඳ income එකකට යන්න කැමති නම් අදම අප හා එක්වන්න 🤝🤝🤝🤝🤝🤝🌱
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤
වැඩි විස්තර සදහා👇👇
Whatsapp :-0740983144
Whatsapp gup link -
https://chat
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Kurunegala Colony
60570

13/11/2021
13/11/2021