Lunna Luffa HQ

Lunna Luffa HQ

Share

Selling cosmetic, skincare and supplement also food and beverage and dessert viral οΏ½

Photos from Lunna Luffa HQ's post 24/09/2022

Penangan Airee Beauty Care bukan kaleng kaleng gaisss.

Kelebihan AIREE GREEN TEA CLEANSER

πŸ€ Melicinkan kulit
πŸ€ Mencerahkan kulit
πŸ€ Membuang minyak
πŸ€ Menyingkirkan bintik bintik hitam
πŸ€ Mengecutkan jerawat
πŸ€ Memberikan vitamin C & vitamin E

Kelebihan AIREE NIGHT CREAM

πŸ€ Memudarkan jeragat
πŸ€ Mencerahkan kulit 3 kali ganda
πŸ€ Sesuai untuk kulit kusam
πŸ€ Sesuai untuk masalah parut yg degil
πŸ€ Menglowingkan dan melicinkan kulit wajah
πŸ€ Sesuai untuk masalah muka breakout

Cepat dapatkan sekarang sebelum terlambat πŸ“£

Photos from Lunna Luffa HQ's post 24/09/2022

Salah satu pengguna konsisten produk Airee Beauty Care πŸ’š

Dari skinz yang bernanah sampailah dah pulih.

Memang mantul bethol penangan saka hijau ni. Those yang muka breakout terukss patut cuba Airee Beauty Care tau πŸ‘πŸ»

22/09/2022

Menyesalnya tak cuba awal awal, memang product Airee Beauty Care ni addict tau nak guna!

Sekali cuba muka ni Allahu sungguh glowing tau πŸ’š

Lelaki and perempuan boleh guna.

β˜‘οΈ Berdaftar dengan KKM
β˜‘οΈ Dah check in pharmacy

Photos from Lunna Luffa HQ's post 22/09/2022

Ramai yang tak percaya dengan kuasa luar biasa Airee Beauty Care kan?

Sebab saka hijau ni dapat membantu merawat pelbagai masalah kulit wajah πŸ’šπŸ’š

In shaa Allah, pasti tak menyesal!

β˜‘οΈ Berdaftar dengan KKM
β˜‘οΈ Dah check in pharmacy

Gunakan tanpa was was πŸ€—

22/09/2022

Ramai cakap set ni best. Orang viral cakap best Airee Beauty Care. Belum cuba belum tahu. Dah cuba taknak curang berpaling tadah lagi dah.

Cleanser buih hijau dia sumpah best, segar bugar plus sejuk berangin dingin mint gituuuu. Krim malam pun memang buat fall in laff beb. Tak melekit, cepat meresap and super best.

Jom cuba πŸ’šπŸ’š

22/09/2022

KEINGINAN UNTUK BERJAYA. MUST BE GREATER DARIPADA TAKUTKAN KEGAGALAN πŸ’›

Beza orang berjaya dengan orang yang sekadar berangan sesajaaa.
Orang berjaya jatuh macam mana pun dia tetap bangun dan buat lagi.

Orang sekadar berangan ni cepat bosan, lepastu cuba sekali dan rasa malas terus berhenti dan takmau teruskan lagi perjalanan.

Alang alang dah mula tu, biarlaha buat sampai habis πŸ”₯

Banyak kenzz impian nak capai?
Masa depan pun jauh lagi!

Jangan simply simply terus stop.
Kena ingat masa kita nak naik, kemain dah struggle. Takkan lepas tuuu kita nak jatuh pun senang senang.

Got something dear?

Assalammualaikum jutawan hebad semua! πŸ’œ

Founder,

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Alor Setar?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


NO. 6A, FIRST FLOOR, Jalan VISTANA INDAH 1, TAMAN VISTANA INDAH
Alor Setar
06500

Opening Hours

Monday 11:00 - 21:00
Tuesday 11:00 - 21:00
Wednesday 11:00 - 21:00
Thursday 11:00 - 21:00
Friday 11:00 - 21:00
Saturday 11:00 - 21:00
Sunday 11:00 - 21:00