Syu beauty consultant

Syu beauty consultant

Share

� marykay beauty consultant�

28/01/2023

Asam Pedas Tenggiri .

Sediakan:

3 keping ikan tenggiri
Daun kesum
Bunga kantan
Halba
Asam keping

Kisar :

Bawang besar 2 biji
Bawang merah 5 biji
Bawang putih 5 ulas
Cili kering 1 genggam
Halia 1 inci
Lada hitam 2 camca kecil

Cara:

1. Panaskan minyak dalam kuali . Masukkan halba , bila dah naik bau masukkan bahan kisar . Biar garing .
2. Masukkan air . Sukat ikut kepekatan yg kita nak . Perasakan secukup rasa masam masin pedas nya . Lepastu boleh masukkan ikan , daun kesum , bunga kantan dan asam keping .
3. Reneh smpai ikan masak , siap untuk dihidangkan !

Kredit lina kasmani

Photos 17/12/2019

JOM AKTIFKAN KEPINGAN TimeWise Vitamin C Activating Squares untuk manfaat👇

🌹 VITAMIN C YANG ASLI
🌹 EXTRA BOOST UNTUK SERUM
🌹 MENINGKATKAN KECERAHAN TONA KULIT
🌹MENINGKATKAN KOLAGEN
🌹 MENGUATKAN STRUKTUR KULIT
🌹 MENINGKATKAN KEANJALAN KULIT
🌹 MELAMBATKAN PROSES PENUAAN
🌹 MENINGKATKAN KETAHANAN KULIT DARI SINAR UV
🌹 MELINDUNGI KULIT DARI RADIKAL BEBAS

Photos 17/12/2019

❤️TimeWise® Vitamin C Activating Squares™pk/12,RM99

Revolusi Penjagaan Kulit Terkini: Vitamin C Dalam Bentuk Empat Segi Tepat Yang Bersaiz Comel😍

IA BUKAN DALAM BENTUK CECAIR. IA JUGA BUKAN DALAM BENTUK SERBUK.

TimeWise Vitamin C Activating Squares merupakan satu penemuan baru dalam teknologi penjagaan kulit, dan diaktifkan hanya pada hujung jari anda; kaedah ini sangat berkesan, ia boleh membantu serum anti penuaan anda yang sedia ada iaitu sebagai pemangkin yang boleh digabungkan bersama. Hanya diperkuatkan dengan satu kepingan kecil di tapak tangan anda dan ia akan menyerap sebagai satu dos Vitamin C bagi melawan kesan penuaan. Itu yang dikatakan sebagai satu tindakan bijak.

Photos 26/10/2019

5 TIPS UTK KULIT SIHAT, BERSINAR, BERSERI😍😍

1) Bersihkan kulit wajah menggunakan cleanser sekurang-kurangnya sehari dua kali

2) Penyegar a.k.a softener wajib dipakai selepas mencuci muka untuk membolehkan kulit menyerap serum dan lembapan pada muka

3) Seminggu 2 @ 3 kali mesti buat exfoliation (scrub/masker) untuk membuang sel kulit mati dan supaya muka tak nampak kusam

4) Pelembap adalah regimen penting dalam rutin harian kerana ianya seumpama air yang memberikan kesegaran/ kelembapan pada kulit kita

5) Perlindungan dari Sinaran UVA dan UVB perlu bagi mengelakkan jeragat, kedutan serta kanser kulit. Sekurang-kurangnya SPF 30/SPF 35 yea..

Photos from Syu beauty consultant's post 25/10/2019

Timewise 3D day cream!

Tersangatlah best Sebab apa? Sebab day cream ni dia mencerahkan dan beri kelembapan pada kulit, serta dalam masa yang sama dia ada infuse serum so kulit akan jadi lebih lembut dan diserap hingga ke bawah lapisan kulit ye

Tu yang bila makin lama pakai ianya makin cantik kulit sihat semulajadi! 😍

Dan mempunyai SPF 30 yang mencukupi untuk keperluan kulit kita , so best sangat ! Keluar rumah pun pakai ni je satu DAH CUKUP !! Tak payah dah fikir nak pakai sunblock lagi tau ,wajib grab time promo ni sebabnya sememangnya berbaloi baloi😍

Kalau berminat dengan timewise range ni boleh dm/whatsapp okey 🙋
%

Www.wasap.my/60103866948

Photos from Syu beauty consultant's post 25/10/2019

Mary Kay Intense Moisturizing Cream
(Dry skin/Kulit Kering)

===============================
KULIT KERING ADALAH PUNCA JERAGAT

Lembapkan kulit dengan Mary Kay intense moisturizing cream, lebih baik lembabkan dulu kulit sebab kulit kering adalah punca jeragat! Bukan jeragat je, mempamerkan kedutan seribu & kulit kering juga membuatkan anda lebih berusia dari usia sebenar.

Bila kulit dah lembab dan sihat, baru lah tukar kepada set pencerahan untuk memudarkan jeragat/bintik2 hitam.

Recommendation : Mary Kay Intense Moisturizing Cream (Sangat intense / pekat cukup untuk melembabkan kulit yg terlalu kering sepanjang malam)
Bangun pagi, kulit wajah lebih lembap.

Seperti kita juga, perlukan air untuk hilangkan dahaga, kulit kita juga akan kehausan, bila kurangnya pelembap. Berikannya penghidratan yang sepatutnya dengan pelembap untuk mengekalkan kulit kelihatan sihat, berseri, licin & lebih muda 😍😍

Nak cuba dulu, kita ada skincare class PERCUMA😍 Boleh cuba semua produk Mary Kay! FREE tau!! 😍😍

Independent Beauty Consultant
www.wasap.my/60103866948

Photos 08/10/2019

Assalamualaikum🌹🌹
Selamat pagi😘😘

Ramai yang bertanya macam mana ingin menjadi ahli mary kay😁

Haaa ni jawapan saya..DiMary Kay kami di gelar sebagai perunding kecantikan bebas...sambil pakai sambil share apa yang saya pakai dan apa yg best sangat dengan mary kay adalah dapat kulit yang sihat , cantik, dan glowing!!! waaa😍inilah yang menjadi idaman setiap wanita kan🥰

Nak jadi ahli Marykay??

Yuran : RM70
Bayar RM70 untuk Pendaftaran sebagai beauty consultant MARY KAY

Berminat jom
www.wassap.my/60103866948

08/10/2019

Bestnyer cuci muka guna skinvi sonic baru ni 💃

Walaupun ia bukan berpusing. Tapi dia vibrate ke kiri dan ke kanan. Laju pusingan dia
Seminit 12 ribu vibrate kiri kanan 😃

Brush skinvi sonic baru ni tak pakai bateri😃Rechargeable.

Ada 3 speed,boleh pilih nak tahap speed.

Special nya skinvi sonic ni, Cukup satu minit dia akan berhenti sendiri 😊

Kepala brush untuk skinvi sonic ada dua. Satu untuk cuci muka, satu lagi untuk urut muka bila apply serum.

Selain muka kita cucian lebih bersih, kita juga promotes serum absorb into our skin 💃

1 second vibrate 200 kali. Best ke best sgt?😬




Syu👇👇👇
www.wasap.my/60103866948

Photos 08/10/2019

Bestnyer cuci muka guna skinvi sonic baru ni 💃

Walaupun ia bukan berpusing. Tapi dia vibrate ke kiri dan ke kanan. Laju pusingan dia
Seminit 12 ribu vibrate kiri kanan 😃

Brush skinvi sonic baru ni tak pakai bateri😃Rechargeable.

Ada 3 speed,boleh pilih nak tahap speed.

Special nya skinvi sonic ni, Cukup satu minit dia akan berhenti sendiri 😊

Kepala brush untuk skinvi sonic ada dua. Satu untuk cuci muka, satu lagi untuk urut muka bila apply serum.

Selain muka kita cucian lebih bersih, kita juga promotes serum absorb into our skin 💃

1 second vibrate 200 kali. Best ke best sgt?😬




Syu👇👇👇
www.wasap.my/60103866948

Photos from Syu beauty consultant's post 08/10/2019

Skinvsonic terbaru dr marykay

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Bachok?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Address


Pantai Irama
Bachok
16300