FARMASi Cosmetics
FARMASi adalah platform menjana peniagaan dan pendapatan. Aktifkan pendaftaran dengan yuran serendah RM99
Boleh berniaga dan diskaun
FARMASi juga syarikat kecantikan & penjagaan diri, menghasilkan produk kecantikan, kegunaan rumah dan kesihatan.
🗣️ Wani macam mana nak daftar? Ada bayaran ke?
Bermula bulan ni (Julai) 2026, Anda yang berminat nak join sebagai reseller / FARMASi Influencer (FI) / ahli ada beberapa pembaharuan dalam pendaftaran.
Apa yang baharu?
Ada beberapa pilihan untuk pendaftaran, dan jumlah (nilai) pakej yang ditawarkan.
Pakej serendah berapa?
Untuk pandaftaran, ada beberapa pilihan,
Boleh pilih serendah RM99 dan seterusnya. Ada Pakej yang cukup berbaloi² untuk reseller menanti anda, lengkap bersama voucher dan produk.
Apa pembaharuan?
Starter kit RM99, kini dikenali sebagai e-membership, dan pakej ini tidak mempunyai Point (pv) mahupun produk.
Untuk pakej lain macam mane?
Seperti yang Wani jelaskan di dalam video, ada pertambahan produk dan pv untuk beberapa pakej lain.
Sesiapa yang berminat untuk tahu details, terus roger² Wani ye.
Siapa nak tahu cara² untuk lebatkan rakbut dan sihatkan kulit kepala?
Wani nak share sikit ni. Dalam FARMASi, 3 items ni, khas untuk lebatkan rambut dan rawat masalah kulit kepala.
Masalah seperti tumbuh jerawat di kepala, selalu gatal² lepas tu pulak, kulit kepala jadi berminyak, kelemumur, sehingga menyebabkan tiada keyakinan diri.
Macam mana nak rawat? Jom cuba set ni, banyak khasiatnya.
Hair oil, antaranya membantu mengguatkan semula kulit kepala dan hujung rambut yang lemah.
Garlic shampoo, membersihkan kulit kepala sambil merawat dan lebatkan rambut
Hair mask, megurangkan rambut kusut, menjadikan rambut lembut dan mudah diurus. Wangi pulak tu.
Ada siapa nak cuba? DM Wani, sebab ada manis² menanti anda untuk pembelian set ni.
Sape tak s**a lipstick, boleh rawat bibir pakai glowy peptide lipbalm ni
Buat masa ni, kod vanilla available. Lain² kod out of stock.
Sape penggemar lip stylo tu, meh cuba versi baru,
Yang wani gayakan ni kod 09. Ada banyak shades baru menanti anda
Salam Aidiladha semuaaa...
Maaf zahir batin
Hari ni Wani nak share tips untuk anda terutama yang berminat dengan produk bb & cc cream.
Lepas ni jangan keliru lagi. Jika ada apa² pertanyaan, boleh DM atau chat ye.
Mascara ni antara benda wajib Wani pakai setiap hari. Rasa macam kurang siap bila tak apply mascara.
Setiap kali Wani cuba Full Blast, memang tidak mengecewakan. Efek lebat macam pakai bulu mata palsu. Dan jangan bimbang, mudah juga untuk cuci.
Warna hitam, pekat herlokk👍🏻.
Nak cuba? Jangan lupa roger² ye.
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Balakong
