Cantik by Ohana

Cantik by Ohana

Share

face & body

31/08/2021

π—¦π—˜π—Ÿπ—”π— π—”π—§ π— π—˜π—‘π—¬π—”π— π—•π—¨π—§ 𝗛𝗔π—₯π—œ π—žπ—˜π— π—˜π—₯π——π—˜π—žπ—”π—”π—‘ π—žπ—˜ 𝟲𝟰 π—§π—”π—›π—¨π—‘πŸ‡²πŸ‡Ύ

Buat semua rakyat MALAYSIA, jom sama sama kita luahkan rasa cinta dan sayang pada negara kita.

Bersama kita menjaga, menghormati dan saling menyayangi antara satu sama lain dan paling penting, jom sama sama kita bersatu MERDEKAKAN MALAYSIA dari dijajah virus Covid-19 ini.
InshaAllah, pasti kita bolehπŸ’ͺπŸ”₯

π— π—˜π—₯π——π—˜π—žπ—” ❗ π— π—˜π—₯π——π—˜π—žπ—” β—π— π—˜π—₯π——π—˜π—žπ—”β—

30/08/2021

" MEMANG BETUL DALAM MASA 10 HARI GUNA JER JERAGAT YG BERTEPEK TU DAH HILANG..TERUS BERBUNGA HATI AKAK πŸ€—"
Whatssap>> wasap.my/601158955394/detailpromo

" Dalam 10 hari..best sangat..Bile akak tengok jeragat akak yg bertepek tu dah makin pudar..berbunga hati akak..Muka akak pn dah tak kusam dah. Kalau tengok muka sebelum ni macam makcik2 60 tahun 🀭 " ~ Pengguna Ohana

Lotion Ohana (New Advance Formula & Packaging)
==============================
βœ… Mencerahkan kulit Seawal 7 Hari.
βœ… Meresap 2x Lebih Pantas.
βœ… Melembap & Melembutkan kulit seperti kulit baby.
βœ… Tidak Melekit dan Tidak Berminyak.
βœ… Sangat Mudah diratakan, Tidak Bercapuk.
βœ… Kekal Putih walaupun selepas dibasuh.
βœ… Diiktiraf Halal & Lulus KKM.
Lepas ni jangan terkejut tau, jika suami & kwn2 tegur kulit sis makin cantik. Sis akan tampil dengan lebih berkeyakinan & tidak perlu tundukkan muka lagi.
πŸ’₯Promosi Khas :
===========
1. Diskaun sehingga 43%.
2. Free postage.
3. Free guide sampai berkesan.
4. COD - Barang sampai baru bayar.
Terhad untuk 30 org terawal setiap hari akan diberikan FREE GIFT ISTMEWA !
Jika berminat, sila klik link ini untuk PM kami segera.

>> wasap.my/601158955394/detailpromo
>> wasap.my/601158955394/detailpromo
>> wasap.my/601158955394/detailpromo
p/s - Orang lain ramai dh cantik dgn pakai produk ohana ja. Sis jangan tunggu lagi, tekan Link wasap untuk kami bantu sis. πŸ₯°

26/08/2021

OHANA MERDEKA SALE !!!
SEHINGGA 31/8 INI SAHAJA
PAKEJ 1 SET BOX LIPMATTE OHANA
πŸ’’ Free Blusher
πŸ’’ Free Beg Makeup
JANGAN TUNGGU LAGI...
STOK TERHAD... KLIK LINK DI BAWAH SEKARANG
>> wasap.my/601158955394/detailpromomerdeka
>> wasap.my/601158955394/detailpromomerdeka
>> wasap.my/601158955394/detailpromomerdeka

26/08/2021

"PROMOSI MERDEKA OHANA 2021 KINI KEMBALI LAGI ! DISKAUN SEHINGGA 56%" 😍
FREE BLUSHER OHANA & MASK MERDEKA OHANA LIMITED EDITION & DRAWSTRING BAG OHANA.
Wasap >> wasap.my/601158955394/detailpromomerdeka
[ BAYAR SEKARANG FREE POSTAGE ]
[ BARANG SAMPAI BARU BAYAR PUN BOLEH]
Yang mana dah lama nak grab produk OHANA tu nilah masanya. Sbb kalini OHANA nak bagi special utk korang tau😱
πŸ’’ Diskaun sehingga 56%
πŸ’’ 3 FREE special gift limited edition
πŸ’’ FREE postage
πŸ’’ COD barang sampai baru bayar
πŸ’’ Berpeluang memenangin CABUTAN BERTUAH BULANAN
Alhamdulillah order NON STOP masuk harini. Team OHANA tak henti henti submit order. Thankyou semua yg dah grab dgn OHANA😍
Yang belom grab tu... CEPAT... SELAGI STOK MASIH ADA !!
Klik link dibawah utk dapatkan sekarang pakej PROMO MERDEKA OHANAπŸ‘‡
>> wasap.my/601158955394/detailpromomerdeka
>> wasap.my/601158955394/detailpromomerdeka

25/08/2021

"LOTION NI MAMPU HAPUSKAN JERAGAT DAN JERAWAT BATU MCM BUAT RAWATAN LASER... SUAMI PUN TEGUR KULIT MAKIN CANTIK" 😍
Diskaun 43% + FREE gift BEG.
FREE postage + COD pun boleh πŸš›
Whatsapp >> wasap.my/601158955394/nkinfolotion
"Alhamdulillah lepas konsisten pakai lotion ohana ni jeragat muka akak makin hilang, bukan tu jaa.. Muka akak ni ada masalah jerawat batu... Skrg jerawat batu dah tak ada... Kulit licin jew plus cerah.. Sangat puas hati, terima kasih Ohana sbb membantu kmbalikan kulit wajah saya.. Tak menyesal beli ohana." -Pengguna Ohana-
βœ… Diskaun sehingga 43%
βœ… FREE special gift limited edition
βœ… FREE postage
βœ… COD barang sampai baru bayar
βœ… Berpeluang memenangin CABUTAN BERTUAH BULANAN
Macam mana lotion Ohana boleh merubah hidup korang...
HAAAA! NI LAH RAHSIANYA :
1. Harga murah tpi kualiti tinggi, menggunakan bahan2 premium
2. Membantu selesaikan masalah kulit
3. Tak menyakitkan
4. Kesan 2X lebih pantas
Dah lebih 200,000 pengeluaran Lotion Ohana ni & sekarang berwajah baru dgn formula yg lebih berkesan.
JANGAN RISAU!!! Kalau guna tiada kesan kami akan pulangkan wang andaπŸ˜‡
Berminat boleh klik link di bawah untk info lanjutπŸ“²
>> wasap.my/601158955394/nkinfolotion
>> wasap.my/601158955394/nkinfolotion
>> wasap.my/601158955394/nkinfolotion

25/08/2021

"AKHIRNYA JERAWAT DAH X TIMBUL LAGI.. TAK SIA2 CUBA LOTION NI... MUKA DAH CANTIK BEBAS DARI JERAWAT... BESTNYAAA"
Diskaun 43% + FREE gift BEG.
FREE postage + COD pun boleh πŸš›
Whatsapp >> wasap.my/601158955394/nkdetaillotion
"Dah Lama pakai Ohana ni... Akak repeat dh 3-4 kali dah.. Memang puas hati... Kulit jerawat dah tak ade.. Suami pun ada cakap kulit akak makin cantik, jerawat pun dh x timbul pastu nampak kesan kulit kak makin cerah. Sangat syorkan utk mereka yg ada jerawat dan nak cerahkan kulit.. best pakai." -Pengguna Ohana-
βœ… Diskaun sehingga 43%
βœ… FREE special gift limited edition
βœ… FREE postage
βœ… COD barang sampai baru bayar
βœ… Berpeluang memenangin CABUTAN BERTUAH BULANAN
Macam mana produk Ohana boleh merubah hidup korang...
HAAAA! NI LAH RAHSIANYA :
1. Harga murah tpi kualiti tinggi, menggunakan bahan2 premium
2. Membantu selesaikan masalah kulit
3. Tak menyakitkan
4. Kesan 2X lebih pantas
Dah lebih 200,000 pengeluaran Lotion Ohana ni & sekarang berwajah baru dgn formula yg lebih berkesan.
JANGAN RISAU!!! Kalau guna tiada kesan kami akan pulangkan wang andaπŸ˜‡
Berminat boleh klik link di bawah untk info lanjutπŸ“²
>> wasap.my/601158955394/nkdetaillotion
>> wasap.my/601158955394/nkdetaillotion
>> wasap.my/601158955394/nkdetaillotion

09/08/2021

MEMPERKENALKAN *CALIT-CALIT JE DAH SIAP* DENGAN HANYA BLUSHER VIRAL OHANA🀩

NOW! Anda dah tak perlu risau dahhh.. Inilah yang anda perlukan segera,tak perlu tunggu lagi, *Cepat,Mudah & Jimat*❗

*HAVE HAVE PALET DUO OHANA BLUSHER*✨

βœ… 3 Set warna dalam 1 palet
βœ… Packaging Ekslusif
βœ…Mudah di bawa ke mana mana
βœ…Tak perlu nak mix&match
βœ…Tekstur yang mudah nak blend
βœ…Tak comot
βœ…Tahan lama

πŸš€ *FREE POSTAGE*
πŸš› *NAK DAPAT BARANG BARU BAYAR PUN BOLEH*
🎁 *FREE GIFT BAG LUT SINAR*

Serious & comfirm puas hati dengan Blusher ni, DIJAMIN!
Blusher ini juga mempunyai *100% Jaminan Wang Dikembalikan tanpa banyak soal*

Taip *Nak* sekarang❗

09/08/2021

"JERAWAT HILANG, PARUT JERAWAT, PARUT GELAP KEMBALI CERAH FLAWLESS SEAWAL 7 HARI TANPA PENGGELUPASAN"😊
Diskaun sehingga 43% + FREE gift beg.
Order dulu, barang sampai baru bayar.
"Puas hati pakai produk Ohana ni lagi2 Cleansing GeL ni. Cleanser ni memang elok sangat dgn kulit, sesuai dgn skin yang berjerawat, jerawat makin kurang parut pun dah mula hilang. Kulit jadi makin licin, Lotion ni pulak bau dia wangi, senang apply pastu bagi kesan cerah serta merta, x perlu nk makeup tebal2 untuk tutup parut.. sedar tak sedar parut gelap kt p**i makin hilang kulit pulak makin cerah.. Sangat puas hati lah dengn produk Ohana ni" - Pengguna Ohana-
INI SEBAB SET Ohana ni berkesanπŸ‘‡
Dirumus khas, fokus kepada anti Penuaan dan Pencerahan.
βœ… Membantu memutihkan kulit
βœ… Merawat masalah kulit dari dalam
βœ… Tak melekit dan ringgan pada kulit
βœ… Kesan 2X lebih PANTAS
βœ… Tanpa pengelupasan ( tak menyakitkan)
βœ… Lulus KKM & Sijil HALAL.
Konsisten guna selama 7 hari dah nampak kesan kulit makin cerah dan glowing parut confrm hilang.
Promosi Khas Hari Ini :
===============
πŸ”₯Diskaun sehingga 43% + FREE gift beg.
πŸ”₯FREE postage + COD pun boleh, barang sampai baru bayar.
πŸ”₯Berpeluang memenangi CABUTAN BERTUAH BULANAN.
JANGAN RISAU ! Kalau guna tiada kesan kami akan pulangkan wang andaπŸ˜‡
Klik Link di bawah untuk info lanjut. πŸ‘‡
>> wasap.my/601158955394/nakinfosetohana
>> wasap.my/601158955394/nakinfosetohana

03/08/2021

SKIN PROBLEM PALING BANYAK DIHADAPI 😱

πŸ”ΊJERAGAT
πŸ”ΊJERAWAT
πŸ”ΊKULIT KUSAM

Antara 3 jenis masalah ini rataΒ² pernah lalui kan? Cuma mungkin akan dilalui secara berperingkat atau mungkin ada yang sudah lalui semua ini terus. Betul?

Apa yg perlu kita buat? Nak tahu ke nak tahu sangat?

Simple jerπŸ˜ƒ Mula jaga kulit masingΒ² . Mula ambil tahu kesan jika tidak amalkan sunblock, jika tidak jaga rutin skincare harian apa yang akn jadi? Sebelum timbul geng Miss J tu better do something.

Dapat sesuatu?πŸ˜‰
Haiii sis syantik... jika sis berminat boleh klik ini yaa.. kita smbng2 kt wassap.. mudh cikit.. πŸ˜‰https://hi.jomwasap.my/naktryohana

02/08/2021

"SEAWAL 7 HARI JEW... KULIT CERAH GLOWING... TANPA MENYAKITKAN"😊
"Hubby saya komen muka nampak flawless lepas guna lotion ohana ni. Baru pakai seminggu, dah nampak perubahan tu.. Macam tak sangka je... Saya sangat puas hati dengan lotion ni. Kulit muka saya dah x nmpk kusam lagi, tak pakai bedak pun kulit sya x nmpk kusam.. Glowing jee" - Pengguna Ohana-
Kenapa Lotion Ohana ni TERBUKTI BERKESAN πŸ‘‡
Dirumus khas, fokus kepada anti Penuaan dan Pencerahan.
πŸ’’ Membantu memutihkan kulit
πŸ’’ Merawat masalah kulit dari dalam
πŸ’’ Tak melekit dan ringgan pada kulit
πŸ’’ Kesan 2X lebih PANTAS
πŸ’’ Tanpa pengelupasan ( tak menyakitkan)
πŸ’’ Lulus KKM & Sijil HALAL.
Hanya sapu 2 kali sehari sahaja selepas mandi. Konsisten guna selama 7 hari dah nampak kesan kulit flawless dan glowing.
Promosi Khas Hari Ini :
===============
Diskaun sehingga 43% + FREE gift beg.
FREE postage + COD pun boleh, barang sampai baru bayar.
Berpeluang memenangi CABUTAN BERTUAH BULANAN.
JANGAN RISAU ! Kalau guna tiada kesan kami akan pulangkan wang andaπŸ˜‡
Klik Link di bawah untuk info lanjut. πŸ‘‡
https://hi.jomwasap.my/nklotionputihohana
https://hi.jomwasap.my/nklotionputihohana

02/08/2021

"CALIT CIKIT JEE TAHAN SAMPAI MALAM DAN TAK MELEKIT PUN... PALING BEST MAKAN PUN X TANGGAL.. " πŸ₯°
DISKAUN 49% + FREE gift Beg.πŸ₯³
Wasap skrg sblum post ini hilang >> https://hi.jomwasap.my/nkinfolipmatteOhana
"Lipmatte Ohana paling best, dah banyak dah beli yang lain, tapi x leh lawan ohana punya. Tak lekat di baju, cawan... Memang best la pakai. Tak melekit dan tak merekah langsung.. Memang TERBAIK" -Pengguna Ohana-
Ini sebabnya :
βœ… Tahan Lama.
βœ… Mengandungi vitamin E.
βœ… Tak merekah.
βœ… Melembapkan bibir & Ringgan.
βœ… Tak mudah tanggal.
Cara guna senang sangat... Calit cikit jew... dah terang.. Tak perlu touchup banyk kali... Serius sangat Jimat. πŸ₯°
Diskaun 49% + Free gift Beg.
Free postage + (COD) pun boleh... Barang Sampai Baru Bayar.
Berminat boleh lik Link di bawah untuk info lanjut. πŸ‘‡
https://hi.jomwasap.my/nkinfolipmatteOhana
https://hi.jomwasap.my/nkinfolipmatteOhana

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Baling?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


Arked Mara
Baling
09100