Jelita By Ohana

Jelita By Ohana

Share

Kami agen sah dari HQ Ohana. Kami sedia membantu anda yang mempunyai masalah kulit. Kami akan guard anda dari awal hingga akhir..🥰

18/11/2021

ADA MASALAH KULIT TAPI BIARKAN❓😱

Aduhh korang TELL ME WHY❗️

Kalau korang rasa tak da masa nak makeup, malas makeup atau tak reti makeup. Cari produk yg mudah utk korang guna.

Tak perlu lah beli mcm mcm tapi tak guna pun semua tu🤣 cukup lah korang ada satu atau dua produk yg boleh rawat kulit . Ini suggestion utk yg cakap tak reti atau tak s**a dan takda masa makeup tu tau🤭

Mudah kan korang? Kalau konsisten pakai Oh MY.. korang akan fall in love giler dengan hasil dan keberkesanan nya nanti😍

Nak ke nak.? Pm cepat cepat tau👇
http://www.wasap.my/601153498092/NakOhana

28/10/2021

"HILANG RASA GELISAH DGN SET NI.. JERAGAT DAH MULA PUDAR... BARU JE GUNA SEMINGGU DH NMPK KESAN.. MEMANG PUAS HATI SGT"
Whatsapp >> https://hi.jomwasap.my/ohanalotionviral
"Risau sgt jeragat ni makin ketara... Suami akak pun ada tegur bintik-bintik hitam makin nampak.. Rasa x yakin nk kluar rumah... Sekarang dh tak risau dh... Baru je guna dh nmpk kesan.. Alhamdulillah jeragat makin hilang.. Puas hati sgt dgn set Ohana ni" -Pengguna Ohana-
Yang bestnya SET OHANA ini:
✅ Merawat bintik2 hitam pada kulit.
✅ Mencerahkan kulit.
✅ Pantas meresap dan tak melekit.
✅ Tak menggelupaskan kulit.
✅ Halal dan lulus KKM.
Alhamdulillah ramai pengguna Ohana yg dh berjaya kembalikan seri wajah mereka dgn Set Ohana ni. Gembira sgt sbb dapat membantu mereka.🥰
Sekarang ni ada harga DISKAUN & PROMOSI :
=============================
- Diskaun 43%.
- PERCUMA gift special.
- PERCUMA postage.
- Barang sampai baru bayar (COD).
- Jaminan wang dikembalikan.
Boleh klik link di bawah ni utk info lanjut ye👇
>> https://hi.jomwasap.my/ohanalotionviral
>> https://hi.jomwasap.my/ohanalotionviral

28/10/2021

𝐂𝐀𝐁𝐔𝐓𝐀𝐍 𝐁𝐄𝐑𝐓𝐔𝐀𝐇 𝐎𝐇𝐀𝐍𝐀 OKTOBER 𝟐𝟎𝟐𝟏🤩

Tiap bulan OHANA ada buat Cabutan bertuah sebagai tanda penghargaan kami buat semua pembeli dan pengguna produk OHANA😍

So untuk bulan ni OHANA nak hadiah Multifunction electric Hot Pot ini utk 3 pemenang bertuah. Masih sempat lagi tau utk join cabutan bertuah ini. Buat pembelian produk OHANA Rm 100 dan keatas dengan semua seller OHANA yg sah dan korang auto layak join contest ni tau😍

Pemenang cabutan bertuah ini akan diumumkan pada 2 November 2021 (SELASA) Jam 3.30 petang di Page OHANA.

DAPATKAN SEKARANG TAU🤩 klik link dibawah👇
http://www.wasap.my/601153498092/Ohana

26/10/2021

" FUHHH... MCM TAK SANGKA... DALAM MASA 7 HARI GUNA JER JERAGAT YG BERTEPEK TU DAH HILANG..TERUS BERBUNGA HATI AKAK 🤗"
Whatssap>> https://hi.jomwasap.my/ohanalotionviral
" Dalam 7 hari..best sangat..Bile akak tengok jeragat akak yg bertepek tu dah makin pudar..berbunga hati akak..Muka akak pn dah tak kusam dah. Kalau tengok muka sebelum ni macam makcik2 60 tahun 🤭 " ~ Pengguna Ohana
Ini lah sebab kena ramai sgt org s**a Set Ohana ni :
==============================
✅ Mencerahkan kulit Seawal 7 Hari.
✅ Meresap 2x Lebih Pantas.
✅ Melembap & Melembutkan kulit seperti kulit baby.
✅ Tidak Melekit dan Tidak Berminyak.
✅ Sangat Mudah diratakan, Tidak Bercapuk.
✅ Kekal Putih walaupun selepas dibasuh.
✅ Diiktiraf Halal & Lulus KKM.
Lepas ni jangan terkejut tau, jika suami & kwn2 tegur kulit sis makin cantik. Sis akan tampil dengan lebih berkeyakinan & tidak perlu tundukkan muka lagi.
💥Promosi Khas :
===========
1. Diskaun sehingga 43%.
2. Free postage.
3. Free guide sampai berkesan.
4. COD - Barang sampai baru bayar.
Terhad untuk 30 org terawal setiap hari akan diberikan FREE GIFT ISTMEWA !
Jika berminat, sila klik link ini untuk PM kami segera.
>>https://hi.jomwasap.my/ohanalotionviral
>> https://hi.jomwasap.my/ohanalotionviral
>> https://hi.jomwasap.my/ohanalotionviral
p/s - Orang lain ramai dh cantik dgn pakai produk ohana ja. Sis jangan tunggu lagi, tekan Link wasap untuk kami bantu sis. 🥰

24/10/2021

Question:
"Ohana Whitening Lotion Expert ni ada SPF ke sis?"

Answer:
Ya ada tau awak. Lotion Ohana ada SPF 30 untuk melindungi kulit dari sinaran UV.

SPF 30 ini jika dikira ia melindungi kulit sebanyak 96%. Untuk perlindungan kulit dari sinaran UV ia berbeza mengikut warna kulit seseorang.

Jika kulit putih ia bertahan selama lebih kurang 10 minit, kulit kuning langsat biasanya 15 minit dan jika kulit sawo matang lebih kurang 20 minit.

Semakin gelap kulit kita, semakin kuat ia mampu bertahan di bawah sinaran uv.

Semoga bermanfaat ✨

14/10/2021

Untuk sesiapa yang tengah plan nak balik kampung atau rentas negeri weekend ni. Pastikan anda buat semakan perjalanan dan terus patuh SOP.

✅ Pastikan kenderaan diselenggara dengan baik
✅ Pastikan tempat yang anda ingin tuju sudah ditempah seperti hotel, pakej percutian, tiket flight ke, dll untuk mengelakkan kesesakan dan kepanikan berlaku nanti bila tempat full🤣
✅ Pastikan juga duit cukup dalam dompet or kalau nak cashless tu better check awal² tau.
✅ Nak pergi bercuti, main pantai jangan lupa bawa OHANA sekali yer🤭

Dan paling penting terus patuhi SOP yang ditetapkan ye☝️Jangan duk langgar sudah. Nanti kena tarik balik rentas negeri, ayokkkk🤣

Stay happy, stay safe.

10/10/2021

LAST DAY OHANA SALE 10.10😱

OMG, harini dah hari terakhir promo ke? Sempat lagi ke nak grab sekarang nie?

Of course sempat lagi😍 meh pm cepat sementara ada lagi promo harini. Pakej² special ni OHANA bagi diskaun dari harga jualan biasa tau. Percuma penghantaran satu malaysia🔥 Dapat free gift😍 dan layak untuk sertai cabutan bertuah OHANA tau🥰 mana tahu rezeki awak dapat Electric Cooker🤩

Klik link dibawah sekarang ye👇
http://www.wasap.my/601153498092/OhanaSale

08/10/2021

OHANA 10.10

Adakah anda ingin menjadi salah satu daripada 456 yang menyertai OHANA 10.10 ini?

You're invited to join us soon.

Stay tuned for upcoming event from OHANA.

Jgn lupa untuk klik dan whatsapp no dibawah ni okay👇
http://www.wasap.my/601153498092/OHANA

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Baling?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


Lot 10 & 17, Bangunan Arket Mara, Jalan Shariff
Baling
09100