Shaklee Baling Puchong
“Shaklee is the Best, and nothing comes second”
11/09/2024
Promosi kembali !!
Meh wasappp laju2.
Protein + shakerrrr tak sampai rm150 gaiss.
Almost 1kg gak protein 😍😍
05/08/2024
🥳🥳🥳
Congrats Shaklee
TRUSTED BRAND 2024
Rugi tak cuba. Dah cuba takkan berpaling dah.
Meh wacapppp. 0.1.3.5.2.6.8.8.5.2
01/04/2024
Happy April !!
Kali ni Shaklee bawakan korang promosi vitamin c !
Giler tak murah, rm79 1 botol untuk 6bulan penggunaan.
Cer tengok apa function vitamin c ni ??
Best terokss. Sebab tu ramai yg setia dgn dia.
Meh wasap ☺️
http://wasap.my/60135268852/shaklee
22/03/2024
Berbaki 9 hari promo ESP 2 tong RM2++.
Meh wasap.
http://wasap.my/60135268852/shaklee
21/03/2024
Lama betul tak bersiaran kat sini kan.
Masih aktif berbisnes SHAKLEE.
So yg masih mencari suplemen untuk improve kesihatan diri meh pm .
Whatsapp 013-526 8852 😊
01/03/2023
PERFORMANCE DRINK SHAKLEE
Atau lebih dikenali sebagai PD adalah minuman elektrolit yang lengkap dgn campuran unik karbohidrat.. 1 flavor yg comeback
🍋Natural Lemon-Lime
MANFAAT UTAMA PERFORMANCE DRINK SHAKLEE
✅ Meningkatkan Daya Ketahanan Badan.
✅ Membekalkan Tenaga Dan Daya Ketahanan Fizikal.
✅ Mencegah Penyahhidratan.
✅ Mengekalkan Paras Gula.
Performance Drink Shaklee ni sangat bagus jika ambil pada
✅ Cuaca panas yang melampau.
✅ Tengah beriadah atau bersukan.
✅ Melakukan kerja berat.
✅ Berpuasa.
✅ Badan tidak sihat (demam/selesema/cirit-birit).
Siapa yang sesuai ambil Performance Drink Shaklee?
✅ Mereka yg aktif sukan.
✅ Mereka yang aktif melakukan kerja dalam dan luar rumah
✅ Ibu yg menyusukan anak.
✅ Ibu mengandung.
✅ Mereka yang mudah letih .
✅ Mereka yang gemar minuman isotonik, bezanya Performance Drink tiada tambahan gula.
✅ Mereka yang kurang minum Air/deyhdrate.
✅ Anak-anak yang demam
✅ Mereka yang terasa nak diserang demam atau sedang demam
✅ Mereka yang berpuasa. Sesuai untuk sahur dan berbuka
Nak order?
www.wasap.my/60135268852/nakPD
02/12/2022
Super Duper double triple JIMAT‼️‼️
Beli 2 Free 1❤️❤️
Kepada penggemar Cinch Shake meh cepat grab😍
Sesiapa yang sedang cuba2 nak ramping tu boleh try cinch shake nih. Sebab cinch shake sangat membantu untuk ⬇️⬇️
1. Lost weight
2. Inch loss dengan cepat
3. Bantu kempiskan perut
4. Beri tenaga dengan lebih lama
5. Mengurangkan nafsu makan dan kenyang lebih lama
jiummm grab🥰
01/12/2022
MOISTURIZER SPF50 YOUTH SHAKLEE POWER❗
Mana nak dapat moisturizer percuma sunblock 😱
Percaya tak, moisturizer Youth Shaklee ni dah siap² ada Spf 50 tau !
Memang sangat sesuai dengan cuaca di Malaysia ni.
Senang, x perlu dah nk tepek² sunblock dah..
FUNGSI MOISTURIZER YOUTH
✅ Bertindak sebagai Moisturizer-sun block dan primer. Bagus untuk mekap nampak licin & glowing
✅ Ada spf50 dengan broad spectrum sunscreen untuk menapis sinar UVA dan UVB
KELEBIHAN MOSTURIZER SPF 50 YOUTH
✅ Broad spectrum sunscreen.
✅ Organik & semulajadi
✅ Diuji klinikal.
✅ 8 tahun kajian.
✅ 100% vegan.
✅ Mosturizer ada polifenol dari muscadine grape yg memang power utk nutrisi kulit
✅ Ada vital repair complex
✅ Ada SPF 50
BAHAN-BAHAN DALAM MOISTURIZER
🔰 SPF 50
🔰 Vital repair (organik)
🔰 Muscadine grape exract
Memang x kan cari yang lain dah🥰
www.wassap.my/60135268852/nakyouthspf50
03/10/2022
Bulan ni Shaklee buat kempen ..
Setiap pembelian set twin pack Hero Kiddo / Vita-Lea / Meal Shake korang akan dapat diskaun 20%..
Dalam masa yg sama juga korang secara automatik telah contribute dalam kempen ni kerana dengan pembelian korang tu, Shaklee akan sumbangkan item yg sama kepada anak2 yatim seluruh Malaysia..
Jadinya, dalam diam korang dah bersedekah juga
asbab pembelian set2 ni.. set yg korang beli tu, korang punya..tapi extra lagi baiknya dapat turut menyumbang..bestkan??
Jom sertai kempen Shaklee YouBuyWeGive
28/09/2022
BUY 1 FREE 1
LAST BULAN NI SAJA!
Patut lah ramai grab! harini je dah berderet submit order!
meh wasap Fira cpt ⤵️
wasap.my/60135268852/NakPromoBuy1free1
27/09/2022
Set prenatal/kehamilan !!!
Set untuk membantu mengisi jurang yang mungkin berlaku pada ibu supaya dapat membina asas kesihatan yang kukuh untuk ibu dan bayi sepanjang kehamilan.
Shaklee menyediakan set prenatal yang lengkap dengan nutrisi.
Kenapa perlu ambil supplements untuk persediaan Hamil kerana zat dan nutrient dari benda yang kita makan belum tentu mencukupi untuk untuk diri dan bayi..
24/09/2022
ANAK TAK S**A MAKAN SAYUR??
Anak takde selera makan??
Sering selesema dan batuk???
Tak perlu risau lagi mommies!!!
Hero kiddo adalah GUMMIES yang organik, selamat utk anak2 dan bagus utk gigi kerana tiada gula!!
Gummies ini mempunyai elderberry yang khas untuk kuatkan imuniti anak2, ada vitamin D dan zinc.
Formulasi ini adalah untuk kuatkan imuniti anak yang kurang makan sayur dan buah secukupnya dan terlalu kurus.
Jom sihatkan anak-anak dengan gummies!!
Rasanya??
SEDAP GILEEERRRRR MOMS!!!
U kena sorok gummies comel ni atau u akan tak cukup stok ni utk sebulan!!!!!
Jom HERO KIDDOS!!!
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Baling
09100
