Shaklee By Lynn

Shaklee By Lynn

Share

Selling Shaklee Health Suppliments
Menjual Supplemen Kesihatan Shaklee

10/04/2022

Assalamualaikum...

Nama penuh Noorhazira Halili,
Asal Perak tapi sekarang tinggal di Penang. Ibu kepada seorang anak.😊

Hari ni saya pilih utk share shaklee effect dari ResV.

ResV ni saya baru ambil awal bulan ni.1st time cuba. sebab ramai orang cakap result dia memang hebat dan yang paling best instant result.

Ok kisah dia mcm ni,

Beberapa hari ni saya terpaksa berulang alik dari Perak ke Penang. Walaupun tak drive tp kadang2 rasa penat dan sakit di sekitar bahu dan leher.

Ssmpai satu tahap bila bangun pg tu,bahagian belakang bahu sampai ke leher ni rasa lenguh macam kena pukul.mungkin campur sekali dengan silap tidur.😅

Lepas tu sya teringat ,saya ada beli ResV, saya pun terus mkn sebji.

Ambil resV, hilang semua rasa lenguh2 bahu tu. dari rasa macam weak, terus cergas.😂

siap boleh bersihkan rumah terus.mcm tak ada apa2

klau cerita kat orang pun, ada yang tak percaya. Tapi, itulah yg sebetulnya.

Bukan propa tau !

Memang cepat effect dia !

Lagi satu, bsgusnya ResV ni, kalau kita nak jalan jauh sangat membantu.

Langsung tak mengantuk. Badan rasa cergas dan segar. Suami pun lebih fokus bila drive

InsyaAllah saya akan konsisten ResV ni.

💪

10/04/2022

ESP, BUKAN SOYA BIASA2.

Sebab kalau soya biasa2, boleh je bukak peti ais kedai mana2 beli sekotak soya then minum.😊

🌸 ESP, soy protein non GMO yang mana tiada perubahan genetik atau penambahan apa2 bahan kimia terlarang dalam proses pembuatannya.

🌸 NO CHOLESTROL. Boleh tengok pada ingredients cholestrol memang zero. So nak ambil nasi lemak hari2 ke ESP hari2? Pilihlah yang terbaik.

🌸 LOW GLYCEMIC INDEX. Haa tak kata ESP tak ada gula ye. Tapi maksud kat sini gula dilepaskan dalam kadar perlahan, dan digunakan oleh badan sebagai tenaga. On the other hand, tak akan berlaku spiking of sugar level.👍🏼

🌸 COMPLETE 9 ESSENTIAL AMINO ACIDS. Amino acids yang badan dapat buat ada 11, campur 9 yang badan tak dapat buat ada dalam ESP. So cukup untuk optimal body functions.❤️

So macam soya kotak yang korang selalu minum tak?

Mesti lah tak kan?

Sebab soya kotak tu tak dapat buat kita,

💞 KENYANG LAMA.
💞 KEKAL BERTENAGA.
💞 KULIT MAKIN CERAH DENGAN SIHAT.
💞 SUSU BADAN PEKAT.
💞 TULANG MAKIN KUAT.
💞 PARUT MAKIN PUDAR.
💞 BERAT BADAN KEKAL SIHAT.
💞 NAK KURUS PUN BERJAYA.

Tapi semua di atas akan dapat dibantu oleh ESP! Yeay!

nak cuba esp mai wsp lynn hokay☺️👇

www.wasap.my/60169125070

Photos from Shaklee By Lynn's post 17/03/2022

Dah ada ka belom vita C kat rumah..??
Ka dah abis.. nak topup tak ☺️

Shaklee ada buat promosi vita C giler best sampai ujung bulan ni tau...

Pembelian 3 botol vitamin C SR ni bleh dapat FREE sekotak Elderberry Tea Mix yang berharga RM130++ sekotak...

Jadi bleh la share 3 botol tu dgn kawan²..adik beradik..ka mak ayah kan..sekotak elderberry tea mix p**ak ada 28 stick...jadi sorg bleh dpt 9 stick...best ka best...

ETM tu banyak sangat khasiat dia especially untuk turunkan berat badan dan dapat mengawal diri dari minum manis manis giteww...

Mai la grab promo sementara onzz ni..ujung bulan nnti dh nak off😁

FREE MEMBERSHIP tau....😍😍😍

www.wasap.my/60169125070/nak+vitaC+promo

14/03/2022

Bisnes shaklee susah tak?

Hahhaa SENANG!!!

Dah la tak payah keluar modal langsung untuk beli stock tau tak, lepas tu produk yang memang sentiasa high demand. Customer yang cari kita mostly

Apa lagi yang senang bisnes ni?

Ha tak payah uruskan stok! Postage packing semua shaklee yang settlekan, korang dapat duit customer kemudian key in dalam website. Ya Allah senang sangat

Apa lagi?

Bahan marketing? Belambakkkkkkk....
Testimoni..???..lagi belambak..search ja kat google atau FB..banyak testimoni produk shaklee ni...

Ada kelas bisnes tak?

Hadooooooo!!!

Sampai tak larat nak atoq jadual nanti...caye laa🤭

Siap hadoo party lagi, setiap bulan p**ak tu haha, sambil hirup² cinch tea eh duit masuk githewww

Belajar pakai lawa2 juga surely, siapa join team kami dia akan cantik lepas ni ahgitheww

Perfect business!! Nak raya dengan berduit kan? Come n join us sekarang! Sempat sangat nak kumpul duit raya dengan bonus shaklee ❤️❤️

contact lynn hokey ☺️👇

www.wasap.my/60169125070/nak+join+bisnes

Photos from Shaklee By Lynn's post 03/03/2022

PROMOSI SHAKLEE MAC 2022❤️

Ramadan tiba
Ramadan tiba
Ramadan tiba

Dikesempatan Ramadan yang bakal menjelma, umat Islam khususnya mengambil peluang untuk berpuasa sunat..☺️

Sunat Rejab & Syaaban seterusnya Ramadan..

Shaklee menawarkan promosi set-set yang khususnya diambil oleh pelanggan-pelanggan Shaklee khususnya bagi membantu meningkatkan tenaga sepanjang berpuasa!😍

Banyak sekali padanan set tenaga Shaklee yang pastinya membuatkan anda lebih bertenaga disamping dapat mengurangkan berat badan semasa berpuasa!🤩

Bukan sahaja untuk dewasa, kanak-kanak juga boleh memilih MEALSHAKE untuk mereka berpuasa..🤗

Dengan pilihan set ini, anda akan nikmati ⤵️⤵️

✅PERCUMA YURAN KEAHLIAN BERNILAI RM35.00

✅PERCUMA POSTAGE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH & SARAWAK

Jangan lepaskan peluang ini, untuk sebarang order & pertanyaan, whatsapp ⤵️⤵️

Sila nyatakan set yg berkenan dihati utk memudahkn urusan😊

www.wasap.my/60169125070/promo+march

www.wasap.my/60169125070/promo+march

www.wasap.my/60169125070/promo+march

24/02/2022

Perkongsian Vita C effect

Ku yang dulu malu nak ambik gambar.Sebab banyak jerawat, kulit berminyak. Muka penuh paruh jerawat.

Nak makan makanan seafood pun berjaga-jaga. Sebab makan je terus naik jerawat batu. Sakit oi bila sujud.

Tapi kini semua masalah tu dah berkurangan dan makin hilang parutnya. Alhamdulillah. My Shaklee Effect.

Permulaan kakyu dengan Vitamin C. Mula jatuh cinta dengan shakleee. Terima kasih shaklee.

www.wasap.my/60169125070

Photos from Shaklee By Lynn's post 13/02/2022

Shaklee sangat prihatin memandangkan kes kobid semakin naik dengan lajunyaaa😅.. jadi Shaklee terus buat promosi Vita C dewasa dan Hero kiddo untuk dewasa dan kanak²..

Pembelian twin bottle bleh dapat FREE MEMBERSHIP dan FREE POS hampa tau dakkk... yang mana terlepas peluang bulan 12 hari tu meh cepat grab bulan ni.. sampai 28.2 ja tau...

Manfaat vita C ni sgt penting.. sangat banyak untuk fungsi antibodi tubuh kita selain untuk kulit.. nak p**a dari bahan² organic.. semulajadi.. bukan sintetik.. itu yang kita nak untuk manfaat badan kita kan.. ☺️.. yang terbaik.. yang beri manfaat dan tak memudaratkan..

Nak tau lebih lanjut.. atau nak terus order leh klik link wsp lynn skang jugaaa.. jgn tunggu lama² dah ☺️👇

www.wasap.my/60169125070/nak+vita+c

Photos from Shaklee By Lynn's post 10/02/2022

SET KURUS SHAKLEE

Alhamdulillah ramai yg berminat dan bertanya tentang SET KURUS SIHAT SHAKLEE ni dengan Lynn..😊

Paling kerap orang tanya harga set kurus ni..... macam mana nak beli kena beli semua ke.....Kat sini nk beritahu Set kurus kita ada dari set lengkap hingga set bajet...

Setiap set yg awk grab, walau pn set bajet...tetap berbaloi..... 😊 !!!

Amal set kurus,, untuk sihat, utk ringankan badan....automatik seri muka nampak jelas lepas loose weight !!!

JOM KURUS SECARA SIHAT DENGAN SHAKLEE JOM!

Nak info lebih lanjut atau nak order..meh wsp Lynn🤗🤗

www.wasap.my/60169125070

Photos from Shaklee By Lynn's post 10/02/2022

Nutritionist...

Satu bidang yg berbeza dgn perubatan. Walaupon mereka bukan doktor tapi mereka arif tentang nutrisi. Dari nutritionist la ku timba ilmu tentang nutrisi. Ku memahami peranan supplement. Ku kenal product shaklee. Ku memahami fungsi nutrisi.

Ku faham tentang kepentingan supplement. Ya, ku belajar dari mereka yg arif. Ku hadir kelas-kelas yang di anjurkan oleh shaklee. Sebab daku ingin menjadi SID (Shaklee Independent Distributor)
yg berilmu. Barulah ku tidak mudah goyah apabila timbul kontroversi.

Ku juga follow doktor yg tidak ANTI SUPPLEMENT macam Dr. Hamid Arshat. Beliau sendiri amalkan supplement dari muda. Dan sehingga kini walaupon di usia emas beliau masih mampu berkhidmat kepada masyarakat.

Subhanallah. Sedikit pon usia dan ilmu beliau tidak di sia-siakan.

Beliau pernah ingatkan para wanita utk amalkan supplement selain dari mengamalkan gaya hidup dan diet yg sihat kerana katanya proses seperti haid, mengandung, bersalin dan sebagainya menyebabkan wanita memerlukan lebih nutrisi.

Ku yakin dengan shaklee. Product nya memang ade kajian yg terperinci dan di buktikan secara klinikal. Bagi yg nak tahu lebih lanjut boleh layari website shaklee malaysia. Semua rujukan shaklee ada di senaraikan di situ.

Ok sekian truly deeply dariku yang dulunya seorang anti supplement 😁😁...

Bila dah banyak manfaat kita dapat dari supplement yang beyond organic and lots lots of kajian..why we resist kan.....

Nak tau apa lagi SET² supplement yang shaklee ada..mai wsp 🙋🙋🤗🤗

www.wasap.my/60169125070

04/02/2022

Morning Breakfast gais... 🥰.. ESP + COLLAGEN 😍😍

Photos from Shaklee By Lynn's post 04/02/2022

Every month Shaklee akan buat promo yang menarik tau. Bulan ni kita ada tau hampa.

ESP Twinpack only RM 245.10 ❗❗❗
Harga utk member RM129. 00 tau untuk 1 tong. Jadi cuba kira dah berapa RM kita jimat kalau beli twin pack..share share ngn kawan..sedara pun boleyy 🤗🤗

If nak beli 4 tong terus pun boleh sangat aihhh sebab dapat pree shaker lagi tau hampa😎

Jom ajak family/kawan/jiran share combo twinpack ni jommm☺️

Kenapa nak bayar lebih kalau bole jimat kann??

wsp laju² cpt sebelum promo tamat 🤗🤗

www.wasap.my/60169125070/nak+esp+promo

Photos from Shaklee By Lynn's post 30/01/2022

☘️ALFALFA COMPLEX SHAKLEE☘️

Digelar sebagai Raja segala tumbuhan, kerana ianya sangat berkhasiat. Alfalfa juga Merupakan Jamu moden yang bantu menyelesaikan pelbagai masalah kewanitaan.

Lelaki dan perempuan dewasa boleh amalkannya.

Alfalfa Complex Membantu mengatasi masalah kesihatan seperti :

☑️ Keputihan
☑️ PMS, period pain
☑️ Menopause
☑️Sakit otot, sendi atau belakang.
☑️ Ibu yang menyusukan bayi.
☑️ Alergi atau eczema
☑️ Lelah
☑️ Stress dan lesu
☑️ Wanita dalam pantang
☑️ Kencing kotor
☑️ Masalah kewanitaan
☑️ Angin dalam badan
☑️ Masalah penghadaman dan
pencernaan
☑️ Masalah sembelit
☑️ Berat badan berlebihan dan
sebagainya.

Nak buat masker pun boleh tau..macam scrub muka gituu ☺️☺️

Tekan link untuk 0rder👇🏻👇🏻
http://www.wasap.my/60169125070/nak+order+alfalfa

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Baling?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Website

Address


Kupang
Baling
09200