Putih Flawless by OHANA
LETS BEAUTY WITH OHANA
[LIPMATTE VIRAL] SUMPAH BEST GILE LIPMATTE NI ๐ญ
"JIMAT GILE PAKAI CALIT CIKIT JE DH TERANG WEH.. TAHAN 16 JAM... LEPAS MAKAN MINUM ADE LAGI, X LEKAT PUN KT CAWAN KE SUDU" ๐ฅฐ
Ruginya lmbat try lipmatte ohana ni.. first time akak guna lipmatte yg ringan gile xrasa mcm pakai apa2 kt bibir tau... lipmatte ni memang tak melekit atau bergumpal bila pakai. Tekstur sangat ringan. Dan yang lg best lepas makan/minum pun x hilang masih on point.
Lipmatte Ohana
===========
โ
Merawat bibir kering, gelap & kusam
โ
Melembutkan tekstur bibir
โ
7 Warna yang mempesona
โ
Kekal selama 16 jam
โ
Ringan di bibir
โ
Tak melekit & melekat
Dan yang lagi best, offer yang berbaloi dan kompem tak nyesal kalau dapatkan.
Promo Lipmatte :
==========
1. Diskaun sehingga 25%.
2. Free gift disediakan
3. Jaminan pulangan Wang
๐ฅ BARANG SAMPAI BARU BAYAR
Jadi jangan tunggu tau, konfem korang puas hati dengan lipmatte Ohana ni. Terus klik link bawah ni sekarang.
>> https://hi.jomwasap.my/ohanalipmatte7days
>> https://hi.jomwasap.my/ohanalipmatte7days
[LIPMATTE TERLARIS] SUMPAH BEST GILE LIPMATTE NI ๐ญBELI DULU SAMPAI BARU BAYAR PUN BOLEH
"Allhamdulillah, masalah bibir kusam, gelap, kering & menggelupas dah selesai" - Fazura, 34 tahun
TAK PERCAYA??
Takkan 24jam nak pakai lipmatte/lipstick je.. Dah la bibir bahagian sensetif yang kita kene jaga betul-betul. Suami & pasangan pun mesti s**a tengok bibir kita kan?
Lipmatte Ohana
==========
โ
Merawat bibir kering, gelap & kusam
โ
Melembutkan tekstur bibir
โ
7 Warna yang mempesona
โ
Kekal selama 16 jam
โ
Ringan di bibir
โ
Tak melekit & melekat
Dan yang lagi best, offer yang berbaloi dan kompem tak nyesal kalau dapatkan.
๐ฅ Diskaun sehingga 48% + Free gift disediakan
๐ฅ Jaminan pulangan Wang
Jadi jangan tunggu tau, konfem korang puas hati dengan lipmatte Ohana ni. Terus klik link bawah ni sekarang.
>> https://hi.jomwasap.my/kingslipmatte
>> https://hi.jomwasap.my/kingslipmatte
[TERKINI] LIPMATTE 3 DALAM 1.. CANTIK SEPANTAS 3 SAAT
"KNPA LAA X SIS JUMPA LIPMATTE NI DARI AWAL... KALAU DARI AWAL TAHU DAH LAMA SIS CANTIK TAU.. MUDAH GILEW GUNA LIPMATTE NI CALIT2 DH SIAP" ๐
Wah mudah dan best guna lipmatte ohana nie. Bukan takat buat bibir kembali pink , bibir merekah pun dah lembut kembali. Lipmatte ohana sesuai untuk akak2 yang s**a pakai lipmatte yang ringan dan selesa dibibir. Lipmatte ohana nie pun boleh guna sebagai blusher dan eyesdow .
โ
Texture Sangat Lembut dan Ringan
โ
Tidak mudah tanggal
โ
Tidak bergumpal
โ
Tahan Selama 16jam
โ
Boleh merawat bibir kering
โ
Lepas makan atau minum tak payah touch up dah
โ
Boleh digunakan sebagai blusher dan eyeshadow
Cepat oder sementara tengah PROMOSI NIE !
Jom wasap UNTUK DAPATKAN HARGA SPECIAL + FREE GIFT + FREE POSTAGE !
Klik link ini utk terus oder lipmatte ohana
>> https://hi.jomwasap.my/ohanalipmatte7days
>> https://hi.jomwasap.my/ohanalipmatte7days
07/06/2022
[KINI KEMBALI] OHANA LIPMATTE 7 DAYS PILIHAN RAMAI WANITA
" SERIUS BESTT...TAK MELEKIT & LEPAS MAKAN PUN TAK HILANG. TAK PAYAH NAK KENA TOUCH UP LAGI ๐ฅฐ "
Yaa betul tu... lipmatte ni memang tak melekit atau bergumpal bila pakai. Tekstur sangat ringan. Dan yang lg best lepas makan/minum pun x hilang masih on point.
Kelebihan Lipmatte Ohana :
=================
โ
Merawat bibir kering, gelap & kusam
โ
Melembutkan tekstur bibir
โ
7 warna yang mempesona
โ
Kekal selama 16 jam
โ
Ringan di bibir
โ
Tak melekit & melekat
Dan yang lagi best, offer yang berbaloi dan kompem tak nyesal kalau dapatkan.
Diskaun 48% off + Free Gift menarik
๐ฅ BARANG SAMPAI BARU BAYAR
Jadi jangan tunggu tau, konfem korang puas hati dengan lipmatte Ohana ni. Terus klik link bawah ni sekarang.
>> https://hi.jomwasap.my/ohanalipmatte7days
>> https://hi.jomwasap.my/ohanalipmatte7days
LIPMATTE OHANA EVERYDAY EDITION STOCK DAH MASUK HQ. ๐ available semua kod ada nie๐๐ eksited pulak kita. Ramai dah tunggu niee.
Korang utk batch kalini stock kita limited tau sbb second batch akan masuk soon. But dun worry okeyh๐ limited stock but tetap sempat utk korang semua grab.
nak grab lipmatte meh pm sekarang tau ๐
Http://wasap.my/601159709148/NakLipmatte
LIPMATTE EVERYDAY DAH SAMPAI !! APA YANG BEST SANGAT LIPMATTE NI
Mesti risau bila pakai lipmatte nanti bibir jadi kering, susah tanggal, lepas tu tak selesa ๐ฉ
Tapi tapi!! Jangan risau lipmatte Everyday Ohana ada! Lipmatte ohana ni cantik sambil merawat, semua colour inspired dari international brands, bukan colour je cantik malah bahan yang terkandung juga selamat digunakan . โค๏ธ siap lengkap 7 Hari warna tau!
Kelebihan Lipmatte ๐
โข Halal
โข Mesra Wudhuk
โข Merawat bibir
โข Ringan di bibir
โข Melembabkan bibir
EXTRAโโ
๐Texture lembut seringan Kapas
๐Tahan Lama
๐Senang Cuci
Stok sangatยฒ lah Limited! Memang cepat Habis! Sekali restock kejap jer habis. Haaa penangan dia macam goreng pisanggg tuu. Haaa tunggu apa lagi Cepat Oder Sekarang Tekan jer link ni
www.wasap.my/601159709148/Naklipmatte
[NEW KING'S EDITION] OMGGGG CANTIK GILE PAKAI LIPMATTE NI ๐ญ
"SERIUS BEST SGT PAKAI LEMBUT JE KAT BIBIR. LEPAS MAKAN MINUM ADE LAGI, X LEKAT PUN KT CAWAN KE SUDU KE" ๐ฅฐ
Yaa betul tu... lipmatte ni memang tak melekit atau bergumpal bila pakai. Tekstur sangat ringan. Dan yang lg best lepas makan/minum pun x hilang masih on point.
Lipmatte King's Edition
===============
โ
Merawat bibir kering, gelap & kusam
โ
Melembutkan tekstur bibir
โ
7 warna yang mempesona
โ
Kekal selama 16 jam
โ
Ringan di bibir
โ
Tak melekit & melekat
Dan yang lagi best, offer yang berbaloi dan kompem tak nyesal kalau dapatkan.
Promo Lipmatte :
==========
1. Diskaun sehingga 25%.
2. Free gift disediakan
3. Jaminan pulangan Wang
๐ฅ BARANG SAMPAI BARU BAYAR
Jadi jangan tunggu tau, konfem korang puas hati dengan lipmatte Ohana ni. Terus klik link bawah ni sekarang.
>> https://hi.jomwasap.my/kingslipmatte
>> https://hi.jomwasap.my/kingslipmatte
[LIPMATTE TERBARU] CALIT CIKIT JER DAH TERANG, X MEREKAH BIBIR, RINGAN GILER BILA DIPAKAI DAN S**A SGT SBB MAKAN MINUM X TANGGAL ๐"
Mencari lipmatte yang cantik dan berkualiti? Dengan kandungan vitamin E dan shea butter berfungsi ibarat lip care untuk melembapkan & merawat bibir yang kering atau bibir gelap!
Lipmatte Set Durian Ohana
==================
โ
Merawat bibir kering, gelap & kusam
โ
Melembutkan tekstur bibir
โ
7 warna yang mempesona
โ
Kekal selama 16 jam
โ
Ringan di bibir
โ
Tak melekit & melekat
Kita tengah buat promo sekarang ni banyak sangat freegift yang menarik serius sangat2 untung!๐
Jadi jangan tunggu tau, konfem korang puas hati dengan lipmatte Ohana ni. Terus klik link bawah ni sekarang.
Klik Link biru di bawah ni
>> https://hi.jomwasap.my/kingslipmatte
>> https://hi.jomwasap.my/kingslipmatte
[KING EDITION] OHANA KLUARKAN LIPMATTE TERBARU.. WARNA YG LEBIH CANTIK DAN LIMITED"
"Lipmatte ringan sangat. lepas cuci bibir lembut je. Tahan lama dan mudah tanggal bila nak berwuduk. saya s**a sngt lipmatte ohana ni "
Kelebihan Lipmatte Ohana :
โ
Tahan lama 16 jam
โ
Rawat bibir kering
โ
Tekstur yg ringan dan tak melekit
โ
Lepas makan pon masih kekal dibibir
โ
Mudah ditanggalkan
Pening nak pilih code lipmatte. Jgn risau kami akan bantu anda utk membuat pilihan.. ws sekarang !!
Klik link ws di bawah untuk pm hq skrg.. Kami tengah ada promo ni.. Kaw2 harga kami bagi๐
>> https://hi.jomwasap.my/kingslipmatte
>> https://hi.jomwasap.my/kingslipmatte
"BEST SANGAT LIPMATTE NI, LANGSUNG TAK MELEKIT & RASA SELESA JE PAKAI"
"Lipmatte ringan sangat. lepas cuci bibir lembut je. Tahan lama dan mudah tanggal bila nak berwuduk. saya s**a sngt lipmatte ohana ni "
Kelebihan Lipmatte Ohana :
โ
Tahan lama 16 jam
โ
Rawat bibir kering
โ
Tekstur yg ringan dan tak melekit
โ
Lepas makan pon masih kekal dibibir
โ
Mudah ditanggalkan
Sekarang tengah ada OFFER bg yg berminat :
๐ธ Diskaun sehingga 42%
๐ธ Free gift
๐ธ Free postage
๐ธ COD - Barang Sampai Baru Bayar
Pening nak pilih code lipmatte. Jgn risau kami akan bantu anda utk membuat pilihan.. ws sekarang !!
>> wasap.my/601159709148/pm+detail+lipmatte
>> wasap.my/601159709148/pm+detail+lipmatte
10/05/2022
" MEMANG AKAK TEKEJUT DIK... BETUL DALAM MASA 10 HARI GUNA JER JERAGAT YG BERTEPEK TU DAH HILANG.. S**ANYA AKAK ๐ค"
Whatssap>> https://hi.jomwasap.my/haipminfo
" Akak tekejut sgt dik guna lotion ni... Dalam 10 hari jeww je dik.. Bile akak tengok jeragat akak yg bertepek tu dah makin pudar..berbunga hati akak..Muka akak pn dah tak kusam dah. Kalau tengok muka sebelum ni macam makcik2 60 tahun ๐คญ " ~ Pengguna Ohana
Set Ohana Lotion
===========
โ
Mencerahkan kulit Seawal 7 Hari.
โ
Meresap 2x Lebih Pantas.
โ
Melembap & Melembutkan kulit.
โ
Tidak Melekit dan Tidak Berminyak.
โ
Sangat Mudah diratakan, Tidak Bercapuk.
โ
Diiktiraf Halal & Lulus KKM.
Lepas ni jangan terkejut tau, jika suami & kwn2 tegur kulit sis makin cantik. Sis akan tampil dengan lebih berkeyakinan & tidak perlu tundukkan muka lagi.
๐ฅPromosi Khas :
===========
1. Diskaun sehingga 43%.
2. Free gift special.
3. Free postage.
4. Free guide sampai berkesan.
5. COD - Barang sampai baru bayar.
6. Join cabutan bertuah bulanan.
Jika berminat, sila klik link ini untuk PM kami segera dan kami akan berikan info lanjut mcm mana Ohana dpt bantu sis.
>> https://hi.jomwasap.my/haipminfo
>> https://hi.jomwasap.my/haipminfo
p/s - Orang lain ramai dh cantik dgn pakai produk ohana ja. Sis jangan tunggu lagi, tekan Link wasap untuk kami bantu sis. ๐ฅฐ
AKAK TENGOK DI FESBUK CAKAP LOTION NI BOLEH HILANG JERAGAT JE,
SEKALI KULIT MUKA AKAK DAH JADI CERAH PULAK, SUAMI DAH MULA TEGUR NI. ๐
Menyesal akak tak jumpa lotion ni awal2 dulu. Punya susah
jeragat kat muka akak nak hilang. Lepas 7 hari guna lotion ni, sedar2
jeragat dah hilang. Tak perlu dah buat rawatan muka mahal2.
Tak percaya?
cuba la dulu, akak dah cuba memang menjadi & puas hati.
Oder 30 orang terawal hari ni
==============
Dapat Diskaun 43%
Free gift
Free postage
Jaminan pulangan wang jika tiada kesan.
Klik link di bawah untuk kami bantu hilangkan masalah jeragat korang.
>> https://hi.jomwasap.my/ohanalotionjrgt
>> https://hi.jomwasap.my/ohanalotionjrgt
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Lot 18 Bangunan Arked Mara Jalan Shariff
Baling
09100
