Resepi Kecantikan Wanita
Pastikan ORIGINAL baru beli
02/08/2022
[KINI KEMBALI] OHANA LIPMATTE 7 DAYS... RINGAN DAN X MEREKAH BIBIR
"OMGGGG CANTIK NYA LIPMATTE NI 😭😭😭MEMANG BEST TAU BILA PAKAI LEMBUT JE KAT BIBIR. LEPAS MINUM ADE LAGI, X LEKAT PUN" 🥰
Yaa betul tu... lipmatte ni memang tak melekit atau bergumpal bila pakai. Tekstur sangat ringan. Dan yang lg best lepas makan/minum pun x hilang masih on point.
Lipmatte ohana ni tak payah pilih2 dah, sangat sesuai utk semua jenis tona kulit korang. Dapat terus pakai je.
✅ Merawat bibir kering, gelap & kusam
✅ Melembutkan tekstur bibir
✅ 7 Warna yang mempesona
✅ Kekal selama 16 jam
✅ Ringan di bibir
✅ Tak melekit & melekat
Jom wasap UNTUK DAPATKAN HARGA SPECIAL + FREE GIFT + FREE POSTAGE !
Nak COD pun boleh tau!
Klik link ini utk terus oder ke wasap,
>> https://hi.jomwasap.my/7dayslipmatte
>> https://hi.jomwasap.my/7dayslipmatte
31/07/2022
[KINI KEMBALI] OMGGGG CANTIK GILE PAKAI LIPMATTE NI 😭
"MEMANG BEST TAU BILA PAKAI LEMBUT JE KAT BIBIR. LEPAS MAKAN MINUM ADE LAGI, X LEKAT PUN KT CAWAN KE SUDU KE" 🥰
Yaa betul tu... lipmatte ni memang tak melekit atau bergumpal bila pakai. Tekstur sangat ringan. Dan yang lg best lepas makan/minum pun x hilang masih on point.
Kelebihan Lipmatte Ohana
=================
✅ Merawat bibir kering, gelap & kusam
✅ Melembutkan tekstur bibir
✅ 7 warna yang mempesona
✅ Kekal selama 16 jam
✅ Ringan di bibir
✅ Tak melekit & melekat
Dan yang lagi best, offer yang berbaloi dan kompem tak nyesal kalau dapatkan.
Promo Lipmatte :
==========
1. Diskaun sehingga 48%.
2. Free gift disediakan
3. Jaminan pulangan Wang
🔥 BARANG SAMPAI BARU BAYAR
Jadi jangan tunggu tau, konfem korang puas hati dengan lipmatte Ohana ni. Terus klik link bawah ni sekarang.
>> https://hi.jomwasap.my/7dayslipmatte
>> https://hi.jomwasap.my/7dayslipmatte
[PERHATIAN] ATAS PERMINTAAN RAMAI, LIPMATTE 7DAYS OHANA KINI KEMBALI... LIPMATTE 3 DALAM 1
"SERIUS TAK TIPU CANTIK NYA LIPMATTE NI 😭😭😭BUKAN DI BIBIR JERR KAT MATA DGN P**I PON BOLEH CALIT SKALI😍
Yaa betul tu... lipmatte ni memang tak melekit atau bergumpal bila pakai. Tekstur sangat ringan. Dan yang lg best lepas makan/minum pun x hilang masih on point.
Lipmatte ohana ni tak payah pilih2 dah, sangat sesuai utk semua jenis tona kulit korang. Dapat terus pakai je.
✅ Merawat bibir kering, gelap & kusam
✅ Melembutkan tekstur bibir
✅ 7 Warna yang mempesona
✅ Kekal selama 16 jam
✅ Ringan di bibir
✅ Tak melekit & melekat
Jom wasap UNTUK DAPATKAN HARGA SPECIAL + FREE GIFT + FREE POSTAGE !
Nak COD pun boleh tau!
Klik link ini utk terus oder ke wasap,
>> https://hi.jomwasap.my/7dayslipmatte
>> https://hi.jomwasap.my/7dayslipmatte
[ LIPMATTE TERBARU ] PALING SYOK PAKAI MELEKAT KT BIBIR
BEST UOLSS LIPMATTE OHANA NI...RASA MACAM TAK PAKAI APA2 JE RINGGAN SGT KT BIBIR... REKEMEN SGT
Yaa betul tu... lipmatte ni memang tak melekit atau bergumpal bila pakai. Tekstur sangat ringan. Dan yang lg best lepas makan/minum pun x hilang masih on point.
Lipmatte King's Edition
===============
✅ Merawat bibir kering, gelap & kusam
✅ Melembutkan tekstur bibir
✅ Warna yang mempesona
✅ Kekal selama 16 jam
✅ Ringan di bibir
✅ Tak melekit & melekat
Dan yang lagi best, offer yang berbaloi dan kompem tak nyesal kalau dapatkan.
Promo Lipmatte :
==========
1. Diskaun sehingga 25%.
2. Free gift disediakan
3. Jaminan pulangan Wang
🔥 BARANG SAMPAI BARU BAYAR
Jadi jangan tunggu tau, konfem korang puas hati dengan lipmatte Ohana ni. Terus klik link bawah ni sekarang.
>> https://hi.jomwasap.my/newkinglipmatte
>> https://hi.jomwasap.my/newkinglipmatte
07/04/2022
RAMADHAN #5
7 APRIL 2022
Alhamdulillah, harini sudah 5 hari umat islam menjalani ibadah puasa. Bulan yg memberi ganjaran berlipat ganda untuk amalan amalan yang kita lakukan. Bulan yang dinanti oleh seluruh hambaNya. Moga ramadhan ini, kehidupan kita dirahmati Allah S.W.T 🤲
05/04/2022
RAMADHAN #3
5 APRIL 2022
Dasyatnya amalan sedekah✨
Amalan bersedekah mempunyai banyak kebaikan. Allah memuliakan orang yang bersedekah kerana di setiap rezeki kita terselit rezeki orang lain juga.
Amalan bersedekah bukan hanya dituntut pada bulan ramadhan tetapi bulan bulan lain juga. Kita kena jadikan ia sbg amalan untuk kita berkongsi rezeki. Cuma, untuk ramadhan kita boleh tingkatkan dan gandakan lagi amalan sedekah kita.
InshaAllah rezeki yang dikongsi itu dirahmati Allah S.W.T 🤲
04/04/2022
“ RAYA DAH DEKAT.. TAPI KULIT SIS MASIH BANYAK JERAGAT. ADA KE CARA NAK HILANGKAN JERAGAT TANPA PERLU KE SPA? ”
“Syukur sangat jumpa set ohana ni,xperlu pening nak cari lotion pemutih dan merawat kulit sebab dah ada siap2. Lepas 7 hari dh makin cerah n pudar bintik2 tu..jimat masa n duit tak perlu ke SPA…🥰”.Testimoni Pengguna
SEAWAL 7 HARI JE LOTION NI BERJAYA MEMUDARKAN JERAGAT DENGAN DISIPLIN PENGGUNAANNYA .
Untuk pencerahan sila klik link biru ni 👇
wasap.my/601158598851/lotionOhanaDetail
Kelebihan New Formulae Lotion Ohana :
✅Halal dan Disahkan KKM (NOT190403763K)
✅Mencerah dan Membersihkan kulit
✅Merawat kulit kering dan kusam
✅Masalah warna kulit tak sekata
✅Merawat jerawat & jeragat
💥 Ohana Offer Diskaun sehingga 43% + Free gift + Free postage+Cabutan Bertuah Bulanan.💥
Sila klik link dibawah untuk hubungi team Ohana HQ dan anda akan diguide sampai berkesan.👇
➡️ wasap.my/601158598851/lotionOhanaDetail
➡️ wasap.my/601158598851/lotionOhanaDetail
Selalu terdedah pada matahari?
Ini cik peah nak kongsikan satu rahsia untuk protect skin dari sunburn dan gelap.
Terutama yang banyak buat aktiviti luar tu. Jangan lupa untuk apply ye sebelum keluar tu.
Jom jaga kulit dari sekarang.
Shop now. Klik link dibawah👇
http://www.wasap.my/601158598851/LotionOhana
Calit calit OHANA LIPMATTE THE KING'S EDITION 💋
Antara 2 set lipmatte king edition nie, which one yang korang nak?😍
Jom tengok warna-warna setiap set nie dan nanti korang decide tau😍
Tengah ada promosi tauu gaiisss. Jom dapatkan sekarang tau👇
http://www.wasap.my/601158598851/LipmatteKings
23/03/2022
SETIAP TAHUN ADA AZAM NAK KURUS SEBELUM RAYA. TAHUN NI BOLEH JADI KENYATAAN?
Lagi berapa hari kita nak sambut ramadhan dah. Impian setiap orang mesti nak tampil cantik di pagi raya kan? Tambah-tambah tahun ni kita dah boleh balik kampung beraya. Jumpa sanak saudara semua. Yg sebelum ni mgkin 2 atau 3 tahun tak sempat jumpa. Tahun nie boleh lah kumpul ramai ramai kan?😍
Untuk tahun nie apa kata kita letak target sebelum raya kita boleh achive berat impian yang kita nak.
Jom sama sama kita aim😍
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
OHANA RICH SDN BHD LOT 17, BANGUNAN ARKED MARA, Jalan SHARIFF
Baling
