Tips Kulit Cerah & Glowing
Produk kecantikan khas untuk para wanita. Menjadikan hari hari anda dengan lebih ceria.
26/06/2023
Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada OHANA lovers. π₯°
Saya Ain Admin baru untuk page OHANA Malaysia. Ain nak ucapkan ribuan terima kasih kerana Support Produk2 Ohana. Di kesempatan ini Yana Ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA yang bakal Tiba nanti π€²π»
Jika Ain Nak Bagi Promo Raya! Puan2 & Akak2 Nak ke Nak ? Boleh komen di Bawah βΊοΈ
Kalau korang rasa tak da masa nak makeup, malas makeup atau tak reti makeup. Cari produk yg mudah utk korang guna.
Tak perlu lah beli mcm mcm tapi tak guna pun semua tuπ€£ cukup lah korang ada satu atau dua produk yg boleh rawat kulit . Ini suggestion utk yg cakap tak reti atau tak s**a dan takda masa makeup tu tauπ€
Mudah kan korang? Kalau konsisten pakai Oh MY.. korang akan fall in love giler dengan hasil dan keberkesanan nya nantiπ
Nak ke nak.? Pm cepat cepat tau
http://www.wasap.my/601158598693/NakOhana
"DAH SAMPAI UMUR MAK MAK NI JERAGAT JADI BERTOMPOK KAT MUKA, KALAU BIAR NANTI LAGI SUSAH NAK HILANG" π«
Hai semua, Hari ni kami nak kongsi, cerita best dari customer.
Ada sorang pengguna Lotion Ohana ni kongsi, dia dah lama guna lotion ni sejak 2018 lagi. Sangat sesuai dgn kulit dia. Sampai hari ni duk guna lagi & dah jadi agen kami.π€
Baru-baru ni, dia bagitau yang Mak dia nak try pakai sebab tengok dia pakai cantik. Mak dia ada jeragat tompok2. Susah nak hilang bila dah masuk umur dewasa mcm ni.
Akak2 cuba tengok video yang dia kongsi kat bawah. Senang je Mak dia pakai. Tak payah nak sapu kuat2 bg rata.
Sekarang, Jeragat yang tompok2 kat muka Mak dia dah makin pudar tau. Walau dah ada pangkat Nenek tapi kulit awet muda.
Akak2 yang ada masalah sama mcm ni, kami rekemen cuba jugak. Mana tau kan, rezeki akak2 dapat jaga kesihatan kulit lebih baik. Umur meningkat tapi kulit awet muda. π₯°
Akak boleh tekan Link biru bawah ni, kami bantu ya. π
>> https://hi.jomwasap.my/krimsjeragat
>> https://hi.jomwasap.my/krimsjeragat
16/07/2022
"DAH KENAL LOTION OHANA, TAPI BELUM CUBA LAGI?" π€
Dah ramai yang kenal Lotion ni, tapi ramai jugak yang belum cuba kan.
Serius cakap tak rugi korang guna lotion ni. Mungkin sebelum korang dah pakai mcm2 produk tapi tak menjadi. Dah penat pakai itu ini. π£
Tapi kami yakin, sebab dah ramai pengguna yang pakai lotion ni dapat kesan & hasil yang sangat berjaya.
Boleh jadi ni produk terakhir yang korang perlukan & sesuai dgn masalah kulit korang. Korang boleh rujuk banyak testimoni yang Iman dapat selama Lotion ni dikeluarkan. π
Lagi best, Korang boleh dapat dgn Offer yang berbaloi.
π₯ Diskaun sehingga 43%
π₯ Free postage.
π₯ Free gift.
π₯ Cod pun boleh.
π₯ Jaminan pulangan Wang (jika tiada apa2 kesan)
Korang jgn ragu2 sebab ada Jaminan Pulangan Wang tau. π€
Info lanjut, korang klik link biru bawah ni untuk hubungi kami.
>> https://hi.jomwasap.my/lotioncerahvirals
>> https://hi.jomwasap.my/lotioncerahvirals
"DAH SAMPAI UMUR MAK MAK NI JERAGAT JADI BERTOMPOK KAT MUKA, KALAU BIAR NANTI LAGI SUSAH NAK HILANG" π«
Hai semua, Aida nak kongsi, cerita best dari customer.
Ada sorang pengguna Lotion Ohana ni kongsi, dia dah lama guna lotion ni sejak 2018 lagi. Sangat sesuai dgn kulit dia. Sampai hari ni duk guna lagi & dah jadi agen kami.π€
Baru-baru ni, dia bagitau yang Mak dia nak try pakai sebab tengok dia pakai cantik. Mak dia ada jeragat tompok2. Susah nak hilang bila dah masuk umur dewasa mcm ni.
Akak2 cuba tengok video yang dia kongsi kat bawah. Senang je Mak dia pakai. Tak payah nak sapu kuat2 bg rata.
Sekarang, Jeragat yang tompok2 kat muka Mak dia dah makin pudar tau. Walau dah ada pangkat Nenek tapi kulit awet muda.
Akak2 yang ada masalah sama mcm ni, kami rekemen cuba jugak. Mana tau kan, rezeki akak2 dapat jaga kesihatan kulit lebih baik. Umur meningkat tapi kulit awet muda. π₯°
Akak boleh tekan Link biru bawah ni, kami bantu ya. π
>> https://hi.jomwasap.my/krimpudarjeragat
>> https://hi.jomwasap.my/krimpudarjeragat
"SAYE DAH GUNA BNYK PRODUK DARI YG MAHAL SAMPAI YANG MURAH, TAPI MASIH TAKDE KESAN π’"
Jangan risau, sebab produk ni Sapu-sapu je dh cerah putih. Lepas basuh dgn air pun kekal cerah tau.
Lotion Ohana
============
β
Mudah disekatakan.
β
Tak bercapuk.
β
Tak melekit.
β
Tak berminyak.
β
Halal & Lulus KKM.
Dah lebih 200,000 pengeluaran Lotion Ohana ni & sekarang berwajah baru tau π€©
Dapatkan Lotion Ohana dgn Diskaun 43% & Free postage sekarang.
Ada jaminan Pulangan Wang jika tiada kesan penggunaan.
Klik Link di bawah untuk info lanjut. π
>> https://hi.jomwasap.my/krimsjeragat
>> https://hi.jomwasap.my/krimsjeragat
"SERIUS AKAK S**A LIPMATTE OHANA NI, RASA RINGAN JE BIBIR BILA PAKAI... WARNA SEMUA CANTIK2" π₯°
ni ada 7 kod warna tau. Cantik & sesuai untuk semua warna kulit. Apa yang best dengan Lipmatte Ohana ni,
Lipmatte Ohana
==============
π 7 kod warna Ekslusif.
π Sesuai untuk semua warna kulit.
π Tak mudah tanggal bila makan/minum.
π Halal & Lulus KKM.
Dapatkan Lipmatte Ohana hari ni & pilih warna pilihan korang.
Klik link di bawah untuk oder sekarang.
>> https://hi.jomwasap.my/lipmatte7hari
>> https://hi.jomwasap.my/lipmatte7hari
13/06/2022
" INILAH KALI PERTAMA SIS JUMPA LIPMATTE YANG TAK MUDAH TANGGAL BILA MAKAN / MINUM " π
Biasa kalau pakai lipmatte selalu bibir jadi kering & cepat lekang bila minum air. Tapi lipmatte ni lain dari yang lain.
β
7 Kod warna yang Ekslusif.
β
Tahan sehingga 16jam pakai
β
TIdak bergumpal di bibit.
β
Bibir lembut & tak melekit.
Nak dapatkan semua kod warna Lipmatte Ohana ni?
Ada Diskaun kaw kaw tau. Hubungi kami di link bawah ni.
>> https://hi.jomwasap.my/lipmatte7hari
>> https://hi.jomwasap.my/lipmatte7hari
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Lot 10 Bangunan Arked Mara, Jalan Shariff
Baling
09100
