Wanyz Lifestores
Shopee & tiktok affiliate hereπ
Lawaa ehh beg raya 2026 ni... Meh grab satu hangpa... π€
https://my.shp.ee/yydosgc?smtt=0.0.9
11/12/2023
πΉππππ ππππ πππππ π
πππππ ππππ ππππππππ πππππ πππππ πππ ππ. π
Memang love dengan set Ufora Skincare,
Serius jerawat mudah kecut dan parut cepat pudar!
Bukan skin sensitif jer boleh pakai, skin normal pun onzz dengan set Ufora ni. π
Dah beribu feedback asbab ni!
RM129 jer dah boleh dapat set ufora ni tau. ππ Readystock β
JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE β€οΈβ€οΈ
Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...
Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan ππlink
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
*k
10/12/2023
Alhamdulillahπ₯° dapat feedback hari ni.. Cust Wany ni amek masa sebulan Konsisten Set Malas Letop ja..
Sebelum ni Cust Wany ada masalah skin breakout.. Alhamdulillahπ₯° sekarang progress skin dia jerawat aktif dh xnaik dah.. Jerawat pon dah kecut cuma tinggal nk fokuskan untuk rawat parut jerawat ja...
Okay hangpa nak habaq ni kat wany readystock
πSet Malas Letopz RM94 β
πSet Glowing Letopz RM90 β
πSet Merawat Letopz RM129β
SET MERAWAT LETOPZ tuu hot set yang ramai cust cari... Kaih2 nak ws wany lelaju.. Stock limited nih.. Ramai yang cari.. Lambat habis.... π
JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE β€οΈβ€οΈ
Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...
Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan ππlink
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
*k
10/12/2023
Tak sia-sia percaya dekat product uforaππ
Thank youu kak AMY LEADER
UFORA Amy Leader Ufora Skincare
Sumpah skin ira breakout teruk gila after buat treatment ππ©berpunca dr produk merkuri masa lalu,ira nyesal sgt dan rse down setiap hari.
Sepanjang seminggu ira pakai Daily treatment selalu dan buat double cleansing tau!!
So ad juga la ira urut2 muka bagi cepat serap. Hangpa nak Wany bantu hangpa tak atasi jerawat macam ira ni?THE KEY IS KONSISTEN.... π
JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE β€οΈβ€οΈ
Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...
Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan ππlink
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
*k
09/12/2023
Ni adalah di antara Feedback2 pengguna Daily Treatment Ufora... Daily Treatment ni item killer dalam set Ufora... So hangpa kena try guna Daily Treatment.. Sesuai untuk semua jenis kulit & dapat merawat masalah kulit hangpa..
Fungsi Daily Treatment ni dia merawat, mencerah & melembabkan skin kita...Bagi yang ada masalah kulit kering, lagi sesuai guna .. Boleh pakai pagi & malam & Daily Treatment ni adalah moisturizer yaa.. Rugi tak try... π
JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE β€οΈβ€οΈ
Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...
Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan ππlink
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
*k
09/12/2023
Harga loose item untuk setiap item Uforq Skincare... Yang mana baru nak mencuba... Boleh lah try beli satu2 item dulu.... Lepas rsa dah okay, boleh grab untuk cukupkan set Uforaπ
JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE β€οΈβ€οΈ
Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...
Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan ππlink
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
*k
08/12/2023
DENGAN 2 ITEM NIH JEKK SKIN BOLEH HELOKK?? π
Bagusss betholl ufora skincare nih kann. Takpayah nak krim malam krim siang. Nak ada toner bagai. Pakai je facial foam ufora dgn daily treatment nih. Bukan je membersih & melembabkan skin. Tp boleh jugak merawat. Haishhh. Taksia2 lahh konsisten.
Jerawat pon dh susah nak naik. Makin hari makin lufff dgn skin sendiri. Besttt sangat nihhh!!! π₯°
JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE β€οΈβ€οΈ
Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...
Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan ππlink
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
*k
08/12/2023
"Saya ada parut. Buleh guna Ufora?"
Buleh π₯°
Untuk parut buleh cuba yang set merawat letopz pun dah memadai. Facial foam & daily treatment bantu cerahkan skin, rawat skin barrier, memudarkan parut... Sunscreen pulak untuk melindungi skin kita dari sinaran UVB & UVA π
Set Merawat Letopz Rm129 β
JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE β€οΈβ€οΈ
Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...
Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan ππlink
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
*k
08/12/2023
Bestnya tengok muka makin bersih...
Jerawat dah hilang, parut pun lesap...
Puas hati la guna set skincare Ufora!
JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE β€οΈβ€οΈ
Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...
Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan ππlink
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora
*k
21/11/2023
Assalamualaikumπ₯° Selamat Pagi..
Alhamdulillahπ₯° harini genap usia anak perempuan Wany, Nur Haura Mardhiah yang ke 2 tahun.. So untuk hari yang SPECIAL hri ni... Wany nak umum kan Berita baikkk...
Sapa2 yang grab Set Birthday kat bawah ni.... Wany akan bagi FREE POSTAGE untuk 5 ORANG TERAWAL SAHAJAπ..
Book with payment taw saiyang2kuuuπππ
JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE β€οΈβ€οΈ
Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...
Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan ππlink
www.wasap.my/60135250429/NakSetBirthdayHaura
www.wasap.my/60135250429/NakSetBirthdayHaura
*k
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Address
Desa Keda Bandar
Baling
09100
