Wanyz Lifestores

Wanyz Lifestores

Share

Shopee & tiktok affiliate hereπŸ’•

11/02/2026

Lawaa ehh beg raya 2026 ni... Meh grab satu hangpa... 🀭

https://my.shp.ee/yydosgc?smtt=0.0.9

Photos from Wanyz Lifestores's post 11/12/2023

π‘Ήπ’‚π’Žπ’‚π’Š π’šπ’‚π’π’ˆ π’‰π’‚π’‘π’‘π’š π’…π’†π’π’ˆπ’‚π’ π’”π’Œπ’Šπ’ π’”π’†π’Œπ’‚π’“π’‚π’π’ˆ 𝒂𝒔𝒃𝒂𝒃 π’‘π’‚π’Œπ’‚π’Š 𝒔𝒆𝒕 π’π’Š. 😘

Memang love dengan set Ufora Skincare,
Serius jerawat mudah kecut dan parut cepat pudar!

Bukan skin sensitif jer boleh pakai, skin normal pun onzz dengan set Ufora ni. πŸ‘

Dah beribu feedback asbab ni!

RM129 jer dah boleh dapat set ufora ni tau. 😍😍 Readystock βœ…

JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE ❀️❀️

Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...

Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan πŸ‘‡πŸ‘‡link
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

*k

Photos from Wanyz Lifestores's post 10/12/2023

AlhamdulillahπŸ₯° dapat feedback hari ni.. Cust Wany ni amek masa sebulan Konsisten Set Malas Letop ja..

Sebelum ni Cust Wany ada masalah skin breakout.. AlhamdulillahπŸ₯° sekarang progress skin dia jerawat aktif dh xnaik dah.. Jerawat pon dah kecut cuma tinggal nk fokuskan untuk rawat parut jerawat ja...

Okay hangpa nak habaq ni kat wany readystock

πŸ’œSet Malas Letopz RM94 βœ…
πŸ’œSet Glowing Letopz RM90 βœ…
πŸ’œSet Merawat Letopz RM129βœ…

SET MERAWAT LETOPZ tuu hot set yang ramai cust cari... Kaih2 nak ws wany lelaju.. Stock limited nih.. Ramai yang cari.. Lambat habis.... 😜

JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE ❀️❀️

Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...

Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan πŸ‘‡πŸ‘‡link
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

*k

Photos from Wanyz Lifestores's post 10/12/2023

Tak sia-sia percaya dekat product ufora😭😭
Thank youu kak AMY LEADER
UFORA Amy Leader Ufora Skincare

Sumpah skin ira breakout teruk gila after buat treatment 😭😩berpunca dr produk merkuri masa lalu,ira nyesal sgt dan rse down setiap hari.

Sepanjang seminggu ira pakai Daily treatment selalu dan buat double cleansing tau!!

So ad juga la ira urut2 muka bagi cepat serap. Hangpa nak Wany bantu hangpa tak atasi jerawat macam ira ni?THE KEY IS KONSISTEN.... 😜

JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE ❀️❀️

Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...

Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan πŸ‘‡πŸ‘‡link
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

*k

Photos from Wanyz Lifestores's post 09/12/2023

Ni adalah di antara Feedback2 pengguna Daily Treatment Ufora... Daily Treatment ni item killer dalam set Ufora... So hangpa kena try guna Daily Treatment.. Sesuai untuk semua jenis kulit & dapat merawat masalah kulit hangpa..

Fungsi Daily Treatment ni dia merawat, mencerah & melembabkan skin kita...Bagi yang ada masalah kulit kering, lagi sesuai guna .. Boleh pakai pagi & malam & Daily Treatment ni adalah moisturizer yaa.. Rugi tak try... 😜

JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE ❀️❀️

Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...

Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan πŸ‘‡πŸ‘‡link
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

*k

Photos from Wanyz Lifestores's post 09/12/2023

Harga loose item untuk setiap item Uforq Skincare... Yang mana baru nak mencuba... Boleh lah try beli satu2 item dulu.... Lepas rsa dah okay, boleh grab untuk cukupkan set Ufora😍

JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE ❀️❀️

Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...

Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan πŸ‘‡πŸ‘‡link
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

*k

08/12/2023

DENGAN 2 ITEM NIH JEKK SKIN BOLEH HELOKK?? 😍

Bagusss betholl ufora skincare nih kann. Takpayah nak krim malam krim siang. Nak ada toner bagai. Pakai je facial foam ufora dgn daily treatment nih. Bukan je membersih & melembabkan skin. Tp boleh jugak merawat. Haishhh. Taksia2 lahh konsisten.

Jerawat pon dh susah nak naik. Makin hari makin lufff dgn skin sendiri. Besttt sangat nihhh!!! πŸ₯°

JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE ❀️❀️

Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...

Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan πŸ‘‡πŸ‘‡link
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

*k

08/12/2023

"Saya ada parut. Buleh guna Ufora?"

Buleh πŸ₯°

Untuk parut buleh cuba yang set merawat letopz pun dah memadai. Facial foam & daily treatment bantu cerahkan skin, rawat skin barrier, memudarkan parut... Sunscreen pulak untuk melindungi skin kita dari sinaran UVB & UVA 😍

Set Merawat Letopz Rm129 βœ…

JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE ❀️❀️

Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...

Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan πŸ‘‡πŸ‘‡link
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

*k

08/12/2023

Bestnya tengok muka makin bersih...

Jerawat dah hilang, parut pun lesap...

Puas hati la guna set skincare Ufora!

JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE ❀️❀️

Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...

Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan πŸ‘‡πŸ‘‡link
www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

www.wasap.my/60135250429/NakOrderUfora

*k

21/11/2023

AssalamualaikumπŸ₯° Selamat Pagi..

AlhamdulillahπŸ₯° harini genap usia anak perempuan Wany, Nur Haura Mardhiah yang ke 2 tahun.. So untuk hari yang SPECIAL hri ni... Wany nak umum kan Berita baikkk...

Sapa2 yang grab Set Birthday kat bawah ni.... Wany akan bagi FREE POSTAGE untuk 5 ORANG TERAWAL SAHAJA😜..
Book with payment taw saiyang2kuuu😘😘😘

JOM GORGEOUS & FLAWLESS BERSAMA WANY DI PAGI RAYA DENGAN UFORA SKINCARE ❀️❀️

Dapatkan UFORA SKINCARE dengan Agent-agent SAH UFORA & CONFIRM ORIGINAL dari HQ...

Agent Sah Kedah
Area Kuala Ketil,Kedah
Tekan πŸ‘‡πŸ‘‡link
www.wasap.my/60135250429/NakSetBirthdayHaura

www.wasap.my/60135250429/NakSetBirthdayHaura

*k

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Baling?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Address


Desa Keda Bandar
Baling
09100