Kedai vitamin banting Kuala Langat
hai saya afiqah,
�stock baru
�COD dan POS segera
� harga murah dan jimat
� bimbingan diberikan
Guys guys guys,,,hai assalamualaikum,heheheh dah lama tak promote Shaklee dan sabella ,Fiqa is back !!!! 🥹😅 Guys dah ada supplemen or tengah cari baju untuk raya haji ke,kalau tiada cepat PM kita ,kita counsalt dan berikan harga kasih sayang 🤫🫶🏻,rugi tau kalau tak grab sekarang banyak promo !!!! Jom kita cuci mata dulu and pm je Fiqa if nak beli okay !!! Don't segan - segan 👇🏻
04/05/2023
Sebelum tidur kita bancuh dulu ESP ni.. saje nak bagi kenyang perut hati senang..
Afiqah last amik ESP pukul 10.00 kenyang alhamdullilah.. tapi tu la mata segar badan cergas lagi ni..
FUhhh.. memang mantap la ESP ni..
http://www.wassap.my/60139688122/sayanakshaklee
25/09/2022
Promosi September shaklee
Minggu gaji ni kawan-kawan,ambik peluang ni ambik set promosi September ni,ambik untuk diri sendiri mahupun hadiahkan untuk yang tersayang.
Berminat jangan lupa pm afiqah
Klik www.wassap.my/60139688122/promoseptshaklee
28/03/2022
WAHH SPECIALNYA VITAMIN C NI !🤩
Vita C Shaklee vs Vita C lain di pasaran .
Jom kita baca 😁
🌸 SUMBER DARI KANJI JAGUNG
Vita C Shaklee dihasilkan dari corn starch , iaitu sumber ASLI vitamin C
🌸 KAEDAH SUSTAINED RELEASE
Ini yang super duper best ! Vitamin C capsule tu akan dilepaskan ke dalam badan secara perlahan lahan - selama 5 jam untuk memastikan korang akan mendapat khasiat vitamin c disaat korang memerlukannya . 1 jam : khasiat 1.5 biji oren tau !
🌸 MENGANDUNGI BIOFLAVONOIDS
Mengandungi 120mg bioflavonoids untuk membantu penyerapan vitamin c yang lebih berkesan
Yang paling penting vitamin c shaklee memang selamat , halal & 100% effective .
🌸 180 BIJI UNTUK HARGA kurang RM0.50
Murah sangat kan ? Tak sangka bayar 1 botol untuk 6 bulan 😍Siapaaaa untung ? Hangpalah ! 😆
Whatsapp / Call untuk order :
📲0139688122
Tekan link di bio pun boleh!
Dan afiqah ada buka pengambilan untuk ahli.Juga yang berminat untuk buat bisnes sama.Jom😊
28/03/2022
♥️Manfaat Zinc Plus Shaklee♥️
✅Mengawal fungsi sistem imun badan
✅Membantu dapatkan kulit yang sihat.Penting untuk penghasilan kolagen dalam badan dan menggalakkan kulit yang lebih lembut
✅Membantu mengelak pertumbuhan bakteria.
✅Membantu mengurangkan keradangan
✅Menggalakkan penyembuhan luka.
✅Kuatkan rambut.
✅Menggalakkan kesihatan Kognitif seperti memberi lebih fokus, meningkatkan proses pembelajaran dan menguatkan daya ingatan serta mencegah peyakit berkaitan usia
✅Membantu kesuburan dan sistem pembiakan yang sihat
✅Membaiki kesihatan prostat
✅Meningkatkan tenaga dan stamina.
✅Meningkatkan fungsi detoks
📲Wasap http://www.wasap.my/60139688122/nakzincplus
28/03/2022
HELOOOO... EVERYONE 😉
Dah makan vitamin C ke belum harini?
Jangan lupa makan 2 biji sehari tau.
Musim covid ni, kena extra sikit.
Sebiji pagi, sebiji malam.
Nak senang lepas breakfast dan dinner boleh terus ambil sebiji. Takde la lupa kan hehe
Afiqah memang amalkan Vitamin C Shaklee je sampai la sekarang. Parut jerawat pun makin hilang.
Tahan 6 bulan tau. Satu botol ada 180 biji. Sebiji ada 500mg dan berteknologi sustained release. Harga pun murah 😉
Kalau nak vitamin C boleh beli dgn Afiqah,
📲 www.wasap.my/+60139688122/vitaminC
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Address
Taman Banting Baru, Banting
Bandar
42700
