Kedai vitamin banting Kuala Langat

Kedai vitamin banting Kuala Langat

Share

hai saya afiqah,
�stock baru
�COD dan POS segera
� harga murah dan jimat
� bimbingan diberikan

21/05/2024

Guys guys guys,,,hai assalamualaikum,heheheh dah lama tak promote Shaklee dan sabella ,Fiqa is back !!!! 🥹😅 Guys dah ada supplemen or tengah cari baju untuk raya haji ke,kalau tiada cepat PM kita ,kita counsalt dan berikan harga kasih sayang 🤫🫶🏻,rugi tau kalau tak grab sekarang banyak promo !!!! Jom kita cuci mata dulu and pm je Fiqa if nak beli okay !!! Don't segan - segan 👇🏻

04/05/2023

Sebelum tidur kita bancuh dulu ESP ni.. saje nak bagi kenyang perut hati senang..

Afiqah last amik ESP pukul 10.00 kenyang alhamdullilah.. tapi tu la mata segar badan cergas lagi ni..

FUhhh.. memang mantap la ESP ni..
http://www.wassap.my/60139688122/sayanakshaklee

Photos from Kedai vitamin banting Kuala Langat's post 25/09/2022

Promosi September shaklee

Minggu gaji ni kawan-kawan,ambik peluang ni ambik set promosi September ni,ambik untuk diri sendiri mahupun hadiahkan untuk yang tersayang.

Berminat jangan lupa pm afiqah
Klik www.wassap.my/60139688122/promoseptshaklee

Photos from Kedai vitamin banting Kuala Langat's post 28/03/2022

WAHH SPECIALNYA VITAMIN C NI !🤩

Vita C Shaklee vs Vita C lain di pasaran .
Jom kita baca 😁

🌸 SUMBER DARI KANJI JAGUNG

Vita C Shaklee dihasilkan dari corn starch , iaitu sumber ASLI vitamin C

🌸 KAEDAH SUSTAINED RELEASE

Ini yang super duper best ! Vitamin C capsule tu akan dilepaskan ke dalam badan secara perlahan lahan - selama 5 jam untuk memastikan korang akan mendapat khasiat vitamin c disaat korang memerlukannya . 1 jam : khasiat 1.5 biji oren tau !

🌸 MENGANDUNGI BIOFLAVONOIDS

Mengandungi 120mg bioflavonoids untuk membantu penyerapan vitamin c yang lebih berkesan

Yang paling penting vitamin c shaklee memang selamat , halal & 100% effective .

🌸 180 BIJI UNTUK HARGA kurang RM0.50

Murah sangat kan ? Tak sangka bayar 1 botol untuk 6 bulan 😍Siapaaaa untung ? Hangpalah ! 😆

Whatsapp / Call untuk order :
📲0139688122

Tekan link di bio pun boleh!
Dan afiqah ada buka pengambilan untuk ahli.Juga yang berminat untuk buat bisnes sama.Jom😊

Photos from Kedai vitamin banting Kuala Langat's post 28/03/2022

♥️Manfaat Zinc Plus Shaklee♥️

✅Mengawal fungsi sistem imun badan

✅Membantu dapatkan kulit yang sihat.Penting untuk penghasilan kolagen dalam badan dan menggalakkan kulit yang lebih lembut

✅Membantu mengelak pertumbuhan bakteria.

✅Membantu mengurangkan keradangan

✅Menggalakkan penyembuhan luka.

✅Kuatkan rambut.

✅Menggalakkan kesihatan Kognitif seperti memberi lebih fokus, meningkatkan proses pembelajaran dan menguatkan daya ingatan serta mencegah peyakit berkaitan usia

✅Membantu kesuburan dan sistem pembiakan yang sihat

✅Membaiki kesihatan prostat

✅Meningkatkan tenaga dan stamina.

✅Meningkatkan fungsi detoks

📲Wasap http://www.wasap.my/60139688122/nakzincplus

28/03/2022

HELOOOO... EVERYONE 😉

Dah makan vitamin C ke belum harini?
Jangan lupa makan 2 biji sehari tau.
Musim covid ni, kena extra sikit.
Sebiji pagi, sebiji malam.

Nak senang lepas breakfast dan dinner boleh terus ambil sebiji. Takde la lupa kan hehe

Afiqah memang amalkan Vitamin C Shaklee je sampai la sekarang. Parut jerawat pun makin hilang.

Tahan 6 bulan tau. Satu botol ada 180 biji. Sebiji ada 500mg dan berteknologi sustained release. Harga pun murah 😉

Kalau nak vitamin C boleh beli dgn Afiqah,

📲 www.wasap.my/+60139688122/vitaminC

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Bandar?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Address


Taman Banting Baru, Banting
Bandar
42700