WDTA Transformasi Kejelitaan

WDTA Transformasi Kejelitaan

Share

Jom dapatkan Kulit Muka yang Sihat, Anjal, Cerah dan Awet Muda dengan

Krim Kecantikan Bio Teknolog

29/06/2022

Ya Allah ampunkanla hambamu ini yang sering berbuat dosa🤲aamiin

14/06/2022

REAL lah WD ni ! Nampak lain sangatt

WOW ! Bezanya. Memang ketara perbezaannya kan. Tak sangkanya asbab rajin calit WD nampak wajah dah ada shaping

Tambahan p**a ada peuraria mirifica, yang ni pun sgt membantu menegangkan dan mengembalikan keremajaan kulit.

Kulit kendur, lemak berlebihan bawah dagu, p**i jatuh semua dia angkat, tegangkan dan anjalkan kembali. Terus wajah pun nampak ada shaping, hilang lelemak bawah dagu.

Korang, jangan salah anggap tau. WD ni bukanlah ubat kelangsingan, bukan juga ubat pecah lemak ke apa.

Tapi dalam WD ni ada akar tree peony, sejenis tumbuhan yg sangat membantu menyingkirkan toksin dalam badan.

Toksin tu kan salah satu penyebab sukarnya berat badan nak turun. Sebab tu la wd banyak membantu proses untuk nampak lebih slim dan firm.

09/05/2022

WAJAH LEBIH BERSERI DAN AWET MUDA

“Asyik awet muda je, bila nak nampak tua ni kak haha..”
Pujian dari kawan-kawan office yang sentiasa menceriakan hari Kak Zana.
Dulu p**i Kak Zana kendur, lepastu garis halus makin bercabang cabang p**a maklum la sejak umur meningkat ke fasa 50an ni macam-macam perubahan muka kita akan nampak.
Walaupun dah tepek tepek dengan bedak pun masih nampak lagi kedutan dan garis halus tu. Memang tak boleh sembunyikan garis garis halus tu dengan bedak dah.
Satu hari tu, Kak Zana terserempak dengan kawan sebaya zaman sekolah dulu. Wajah kawan Kak Zana macam tak dimakan usia je tengok. Kak Zana pun bodek bodek la tanya apa rahsia dia sehinggakan kulit wajahnya nampak awet muda dan cantik.
Dari situ lah rahsianya terbongkar. Rupanya WDTA ni yang banyak beri perubahan pada wajah Kak Zana. Semakin hari semakin jatuh cinta dengan produk Adleesya Beauty.
Memula macam tak percaya juga dengan cecalit di nadi boleh menyelesaikan masalah p**i kendur dan garis halus di wajah ni.
Sejak menggunakan WDTA p**i makin tegang plus dengan glowing gitew. Terbuktilah yang WDTA ni memang berkesan.
Sebab adanya Glutathione, Arbutin, dan Pueraria Mirifica yang membantu pertumbuhan bagi menganjalkan, menegangkan, mencerahkan dan yang penting buat tampak awet muda.
Yang lagi SYOK, ada orang salah teka umur ingatkan muda lagi. Hehe. Nampak tak penangan WDTA tu buat orang lain keliru dengan umur Akak.
Jom cepat dapatkan WDTA sekarang. Biar uolls cantik berseri dan tampak awet muda dari usia sebenar.

25/04/2022

DULU LAIN SEKARANG LAIN.😱

MasyaALLAH bagai langit dengan bumi p**ak tengok akak cantik kita.

Sungguh kita bukan tak cantik, tapi kita belum bagi peluang untuk cantik.

Alhamdulillah sejak bercinta dengan krim WD.

Kulit gelap cerah berseri-seri
Yang syokk nya siap pakej kurus lagii masyaALLAH tapi bukan sebab wd boleh jadi kurus semestinya jaga makan juga

Alhamdulillah yang penting dapat kulit idaman dan Tegang anjal cerah MAKIN MUDA. 😍

Hanya calit 3 nadi je wd terus merawat dari dalam nyah segala toksin lancarkan salur darah ,stabilkan hormon dalaman.

Bila dalaman cantik senang ZAT POWER dalam WD nak serap bagi manfaat 1 body.

Uolss tak sabar nak cantik jom try wajib konsisten ,nak cantik bukan sehari tauu, konsisten sampai meletoppp 💃

Jangan lepaskan peluang untuk dapat wd dengan harga promo Sempena aidilfitri

Riang ria di hari raya , dengan wajah glow menawan di hari rayaa ♥️

Https://www.wasap.my/60132874008/nak wd

27/01/2022
04/10/2021

APA ITU GLUTATHIONE

Pasti ramai yang tak tahu kan kebaikan atau manfaat Glutathione ni.
Glutathione adalah bahan antioksidan yang sangat baik untuk penjagaan kulit sekali gus sebagai agen pencerah kulit. Ia sangat pop**ar di negara asia kerana manfaat nya..
Ok hari ni mokda nak manfaat Glutathione yang terkandung dalam Women Desiree.
Dengan ini uolls boleh tampak luar dari biasa tau.
Menghalang dan memudarkan kerutan pada kulit
Kulit menjadi kenyal
Pencerahan warna kulit di seluruh badan
Melembutkan dan menghaluskan tekstur kulit
Memperlambatkan proses penuaan
Memberi kelembapan dan kesegaran pada kulit
Banyak kan manfaatnya. Semoga uolls dapat manfaat di dalam 1 produk iaitu Women Desiree
Jangan lupa sebelum tidur untuk calit calit WDTA ye. Biar aktif sikit sel sel kolagen bekerja.

04/10/2021

SIAPA YANG RASA KULIT MUKA DIA KUSAM TAKLEH BAWAK BINCANG TU ,TENGOK HAKAKK NII.

Dulu p**i kendur, kulit kusam senduuu jer uols.

Sejak konsisten calit WD ni korang tengok la perubahan dia.

Masya allah Wowww sangat😱😱😱

Anak anakk pon teruja tengok perubahan emak ehh. Sampai macam ni sekali WD buat keja .

Calit di 3 point nadi je. Dalaman akan bersih dari toksin, sel sel kulit baru terbentuk. Kolagen dalam badan aktif balik .

Sebab tu baru 2 botol udah lawaaa. Memang cepat betul kesan FORMULA ni.

3x ganda instant firming. Muka pun terlajak muda giteww. Glowing berserii serii.

Korang nak cubaa ajom cepattt , tengok jer tak jadi apa..hehe..

28/09/2021

SUSUK MODEN BUAT HAL!

Adehhhh Mokyam tak tahannnn! Nak share jugak nak share jugak haha. Lepas sorang sorang transform dengan .

Dasyat betul.

Calit calit WD kat 3point nadi je kesan dia wow sangat. Inilah hasil penggunaan konsisten. Dengan segala zat zat WD meresap ke pembuluh darah bekerja menggantikan sel sel baru.

membuatkan kulit anjal dan tegang secara keseluruhan. dan membantu mencerah kulit seluruh badan dan melambatkan proses penuaan. p**a sebagai antibodi untuk menyingkirkan toksin dalam badan. yg ade dalam WD membantu memudarkan parut jerawat. All in one gittu.

Best kan?
Sesibuk mana pun kita melakukan rutin harian. Tapi formula cantik WD ni paling mudah nak konsisten. Semua mengakui WD ialah krim kecantikan paling mudah nak pakai.

Sesiapa nak AWET MUDA cara moden tanpa cucuk sana sini. Boleh cecepat klik link di bawah okeyyy.

28/09/2021

JAGA KESIHATAN UNTUK KECANTIKAN

Setiap masa setiap saat
Kita akan sibuk dengan kerja.
Sampaikan kesihatan dan kecantikan kurang terjaga.
Bayangkan kalau kat luar terdedah dengan cahaya matahari boleh lah pakai speak.
Kalau dok hadap PC 24 hour tak kan lah nak pakai speak juga kan. Buang tebiat orang tua tua kata.
Busy macam mana pun uolls, kesihatan dan kecantikan kena jaga. Macam mana nak jaga?
Pastikan kat memana uolls ada bawa Si pinki WDTA tu sekali.
Bila kedutan nak muncul kat bawah mata pun jadi takut. Apa tunggu lagi, jom gojes gojes bersama WDTA.
Yang Cik Abang pun boleh guna tau. Biar macho macho giteww.

09/09/2021

Ramai yang tak percaya pada WD. Betul ke calit di nadi boleh cantik berseri-seri dan awet_muda tapi dalam tak percaya ada yang berani mencuba.

Tahniah pada yang tak ragu-ragu. Ruginya tak cuba awal dulu. Itulah keluhan bagi kebanyakan yang dah cuba WD.

WD ni makanan kulit yang merawat dari dalam, dalam hingga ke akar umbi seperti baja menyuburkan pokok bunga. WD memberi kulit yang sihat ceria dan dalaman man-tap bergetah.

Wd bertindak merawat masalah dari dalam tanpa sebarang tapisan. Buang toksin jahat, cuci darah kotor, buang sel rosak, clear semua masalah. Satu per satu beri manfaat.

6 Tahun kak jun kon-sisten guna WD, Alhamdulillah kesannya sangat-sangat luarbiasa.

Takkan nak tengok je peng-guna WD yang cantik, Awet Muda belaka.

26/08/2021

*TAK SECERAH SNOW WHITE, JANJI KULIT TAK BERTOMPOK TOMPOK MACAM RIMAU BINT@NG*🙈

Barang yang lepas jangan dikenang Dik Non oii. Nanti kalau mai singgah balik mau nangis tak berlagu.
Nampak je WD tu kecil cinonet kan, but terdapat 1001 MANFAAT yang ramai tak tahu. WD ni memang lain dari yang lain.
Seee, siapa sangka kan hanya calit di 3 point nadi setiap hari, kulit mampu cerah sekata tanpa tompok tompok gelap.
Pondesen pondesen pun dah cecampak jejauh. Mana tak nya, sejak sejak WD_DIHATI ni kulit wajah manjang berseri je. Sampai orang nengok terpegun. Malu titewwww.
Walaupun tak secerah snow white, tapi kulit wajah still cerah sekata. Bila WD tu bertindak memang TIP TOP resultnya.
Dengan molekul yang sangat halus diformulasikan p**a dari Bio Teknologi Nano tu lah penyebab masalah wajah dapat diselesaikan.
Yang penting buat tampak awet muda dari usia sebenar. Lepas ni jangan salah teka umur akak ye Dik Non. hehe.
JOM dapatkan WD sekarang dengan harga PENJIMATAN RM20.
*Berbaki 6 hari sahaja lagi uols* Jom grabe sekarang! 🔥

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Banting?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


Banting
42700