Intan Ereina Vitality
SHAKLEE Supplements & YOUTH Skincare
17/05/2021
TINGKATKAN IMMUNE ANAK ANDA 💪🏻💪🏻
Since sekarang nih tengah hot dengan isu macam macam jangkitan penyakit dan virus, sangat lah penting untuk kita berikan makanan tambahan produk untuk anak anak bagi membantu kuatkan immune system agar dapat mengurangkan risiko jangkitan.
Antara Supplement yang sangat sesuai untuk anak anak ialah VITALEA FOR CHILDREN.
✅ VITALEA FOR CHILDREN
- Multivitamin lengkap untuk mencukupkan keperluan nutrisi anak anak
- Membantu meningkatkan immune system
- Membantu penghasilan sel darah merah
- Memberikan kulit dan rambut yang sihat
- Meningkatkan daya fokus
- Membantu mempercepat penyembuhan luka
- Mengurangkan risiko jangkitan
Boleh terus whatsapp saya untuk pertanyaan lanjut 📲 wasap.my/60167566936 (Intan Ereina)
30/04/2021
SHAKLEE MEAL SHAKES FOR PICKY EATER
Korang pernah tak rasa frust sangat bila anak tak nak makan. Dah cuba macam² cara, pelbagai jenis makanan tapi anak tetap juga tolak real food. Tapi kalau junk food laju je 😢
Of course kita as a parent nak anak² mendapat nutrisi yang secukupnya dari makanan harian. Tapi kalau anak masih tak nak makan, korang kena try bagi anak Meal Shakes.
Meal Shakes ni bagus untuk anak² yang picky eater kerana ia dapat bantu anak² untuk berselera makan. Just mix 1/2 scoop dalam susu yang anak minum. Korang akan nampak perubahan anak selepas 2 - 3 servings.
Meal Shakes ni High In Fibre, Calcium, Protein & Vitamin A, B, D. Essential needs for kids growth. Rasa French Vanilla yang sedap (macam ice-cream vanilla) 👍🏻. Selain daripada itu Meal Shakes boleh mengurangkan eczema pada anak². Dua masalah dapat diatasi dengan hanya satu produk.
Meal Shakes ni bukan untuk kanak-kanak sahaja. Untuk orang dewasa pun bagus sebagai instant breakfast or meal replacement 😉
SID : Intan Ereina
📲 016-7566936
Hai semua. Good morning 🌞
Intan nak share ramai sungguh orang yang dah join business SHAKLEE ni berjaya jana income yang diorang tak pernah imagine before.
Even ada seorang SID yang baru join Mac 2020 sebab diberhentikan kerja semasa PKP lepas, sudah jana 15k income dengan Shaklee. Gaji dahulu 3k.
Key untuk success in Shaklee is consistent & never give up!
Kepada yang dah diberhentikan kerja, nak ubah kehidupan, nak tolong keluarga, nak bayar hutang, nak keluar dari comfort zone, nak berada dalam circle yang positive, nak ada extra income and nak naik dalam Shaklee bersama-sama Intan..
Jom sertai team Intan (StriVex). Korang akan berada di bawah TOP LEADERS SHAKLEE seperti Irine Nadia, Lyana Hisham & Nana Macarona yang income 6 angka sebulan WITHOUT FAIL & meningkat setiap bulan WOW! Intan akan guide korang sampai berjaya nak capai target korang. WE RISE TOGETHER 💪🏻
SEATS ARE LIMITED. INTAKE CLOSE 5 MAY 2021.
Join now. Kita akan ada kelas untuk guide new protege. Rugi tau. Peluang baik hanya datang sekali sahaja. Jumpa korang nanti dalam StriVex 😉
Love ❤️
Intan Ereina
📲 016-7566936
Whatsapp : https://wa.link/z38vux
29/04/2021
MY FIRST BONUS IN SHAKLEE
Alhamdulillah. Finally dapat merasa bonus pertama dalam business Shaklee 🤩
Intan pilih Shaklee sebab kagum sangat tengok orang yang jauh lebih muda dari Intan berjaya dalam business.
Income diorang almost 200k setiap bulan. Tu belum lagi tambah Car Bonus & untung runcit. Ada yang baru setahun dalam Shaklee dah boleh jana income 40k sebulan.
Korang doakan Intan dapat capai target bulan April ni tau. Thanks sentiasa support Intan 🥰
Love,
Intan Ereina
📲 016-7566936
JOM JANA INCOME 4 HINGGA 6 ANGKA DENGAN SHAKLEE ⚡
Betul ke boleh jana income sehingga 6 angka? Tiada yang mustahil dengan Shaklee. Kita yang tentukan berapa income yang kita NAK melalui Shaklee.
Intan nak open peluang untuk 10 ORANG terawal yang betul² nak ubah hidup korang AND nak income yang korang tak pernah terfikir akan dapat sebelum ini.
Best untuk korang yang join bulan ni, akan ada banyak kelas untuk guide korang sampai berjaya. Korang boleh follow rapat leaders yang dah ada proven success.
AND yang paling best bila korang join StriVex, korang directly berada di bawah bimbingan TOP LEADERS SHAKLEE seperti Irine Nadia Marcello, Lyana Hisham & Nana Macarona.
JOM GRAB PELUANG INI SEKARANG!
DM ME FOR MORE INFO.
Love,
Intan Ereina
📲 016-7566936
29/04/2021
SHARING SESSION BY TOP LEADERS 🔥
Alhamdulillah Intan terpilih untuk join this sharing session. YES terpilih sebab tak semua dapat join. Allah dah tentukan rezeki Intan malam ni.
Antara tips untuk berjaya dalam business terutama dalam PENGURUSAN MASA yang dikongsikan oleh Master Lyana Hisham ialah perbaiki hubungan dengan Allah.
If korang rasa masa tak cukup, selalu rasa nak buat ini tak sempat, nak buat itu tak sempat.. cuba korang solat di awal waktu. Korang akan rasa banyak masa yang ada & banyak kerja boleh settle selepas solat. Konsepnya dahulukan Allah. Kerana hanya dengan izin Allah sahaja lah apa yang kita minta akan diperkenankan, apa yang kita usahakan akan berhasil.
Dalam Islam, solat awal waktu adalah lebih baik kerana Islam amat menitik beratkan soal disiplin terutama dalam pengurusan masa. Sebab tu setiap waktu solat ada tempoh nya. Bila terlambat kita akan terlepas satu waktu. Indahnya Islam mengajar kita. Kalau kita betul-betul follow, kita TIDAK akan ada sikap s**a DELAY. Bila kita tidak ada sikap s**a bertangguh-tangguh, kita akan berada satu langkah di hadapan dan InsyaAllah kita akan menjadi muslim yang berjaya.
💫 Team SHAKLEE Intan (StriVex) still open intake for new protege. Seats are very limited. Hanya tinggal beberapa seats sahaja lagi. Bertindak sekarang. Korang cepat-cepat Whatsapp Intan okay. Hope to see you all in our upcoming class.
Love ❤️
Intan Ereina
📲 016-7566936
Intan recommend sangat korang try Cinch Shake Smoothie ni sebab sangat sedap dan mengenyangkan.
Cinch ni dapat bantu turunkan berat badan juga tau. Jom kita try. Dah berjaya lose weight nanti boleh share kat kawan² okay 🤗
Intan Ereina
Healthyme_intanereina
📲 016-7566936
My Box of Happiness ❤️
Ready stock Sustained Release Vita-C. Grab now 🥰
Intan Ereina
📲 016-7566936
22/04/2021
Hai morning semua. Jom start your day with ESP Shaklee. Siapa yang pernah try ESP mesti tau kan kebaikan ESP sebagai energy booster & untuk kulit cantik. Apa² nak tanya boleh DM or Whatsapp Intan 🥰
Intan Ereina
📲 016-7566936
Hai semua🤗
Hari ni kedai Shaklee Intan buka tau. Macam biasa kalau ada nak tanya tentang produk Shaklee dan pembelian boleh roger Intan tau 😘🥰
Intan Ereina (SID)
📲 016-7566936
19/04/2021
Antara produk Shaklee yang hotselling. Ini antara supplement yang di ambil oleh ibu mengandung, selepas bersalin dan ibu menyusu.
Untuk ibu yang bersalin secara Caesarean amat digalakkan untuk ambil Vita-C untuk membantu penyembuhan luka bersalin.
Untuk luka dalaman tidak digalakkan untuk terus ambil supplement yang berasaskan gamat atau haruan, atau direct makan ikan haruan / gamat selepas bersalin.
Dikhuatiri luka dalaman yang terlalu cepat sembuh / instant healing sehingga menyebabkan pelekatan / adhesion dengan organ² dalaman. Gap 1 bulan atau 2 bulan sebelum boleh ambil sebarang supplement untuk penyembuhan cepat.
☝🏻Ni adalah info yang Intan dapat dari Doktor Pakar O&G.
Sebarang pertanyaan dan pembelian, you may contact me okay 👌🏻
Intan Ereina (SID)
📲 016-7566936
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
Banting
42700
