Nazuha's Skincare
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Nazuha's Skincare, Health/Beauty, Banting.
01/12/2021
LIP BALM YANG BERTINDAK BALAS DENGAN PH BIBIR
Menjadikan warna bibir berseri secara semulajadi. Setiap Lip Balm mewarnai bibir anda dengan lembut & berseri
Mengandungi sejenis bahan yang melembapkan, mewarnai bibir dengan lembut dan berseri, dan menjadikan bibir kelihatan lebih cantik.
Jangan fikir lamaΒ² nak beli ke tak nak.
Biasa barang baru ni cepat habis..
Limited Stok uolsππ»ββοΈππ»ββοΈππ»ββοΈ
20/10/2021
BARANG MARY KAY PALING TAK MENYESAL KALAU HAMPA BELI π
sebab ni skincare tools yang paling POWER, paling BEST, KENAPA?
π direka khas untuk membersihkan kulit dan liang pori muka secara memdalam
π ada 20 000 bulu halus untuk membersihkan keseluruhan muka
π membantu menghilangkn whitehead & blackhead dgn lebih berkesan
π urutan yang dpt meningkatkan oxygen dan nutrisi muka
π kuasa sonic dgn 200 kali getaran sesaaat
π rechargeable (tak guna bateri)
π kalis air
π Auto off stiap satu minit penggunaan (xperlu set timer)
β
paling best sgt sebab skinvigorate ni memang akan clean up kita punya muka sehabisnya, so lepas guna cnfirm muka rasa bersih habis, no more whitehead/blackhead and paling penting tahan lama.. cnfirm in love
β
paling penting quality yang lebih baik setanding jenama2 mahal dan harga yang mampu milik..
confirm tak menyesal!
Macam biasa la gaiss, berkenan meh roger-roger. Link whassap kt linktree di IG PROFILE TAU! FREE postage okaihhh!
Lots of love,
Siti Nazuha Binti Albar
Your Beauty Consultant π²πΎπ²πΎπ²πΎπ²πΎπ²πΎπ²πΎπ²πΎ
08/10/2021
Ada tak kawan-kawan FB saya dekat sini yang tengah mencari peluang untuk buat online business with modal yang sangat-sangat rendah? ππ»ββοΈ
Yang nak cuba cari duit poket? ππ»ββοΈ
Kalau ada, jom? Nak invite as my special guest untuk kenali peluang business di Mary Kay. Siapa tahu, maybe anda bakal berjaya di sini? π
If berminat, jangan segan pm okay ! πβ€οΈ
Tekan link bawah ni, auto onz WhatsApp ππ€ͺ
Siti Nazuha Binti Albar
ππΌππ ππΌπ π½ππΌπππ πΎπππππππΌππ
http://www.wasap.my/+60137810998/MaryKay
Pada siapa yang berminat dengan bisnes kecantikan, nak cari extra income, boleh pm saya.
Tak pandai buat bisnes tapi anda minat.
Jangan risau, anda akan diajar dari A to Z. Saya akan bimbing anda βΊοΈ
Nak tahu lebih lagi, boleh whatsapp saya terus.
BRINGING YOU KOREAN BEAUTY TREND.. FOAMING BUBBLE PURIFYING SHEET MASK NOW IS AVAILABLE IN MALAYSIAβΌοΈβΌοΈ
With 3 powerful ingredients, this bubble mask offers you these benefits:
π» Cleanse, remove oil, impurities and makeup residue
π»Exfoliate
π»Moisturise
π» Gentle to skin
This bubble mask is MADE IN KOREA & ITβS LIMITED EDITIONπ€©
HURRY UP & GRAB YOURS NOW!
15/09/2021
Harini last promo utk Pink Sale βΌοΈ
Jum grab satu. Rugi kalau tak grab, sebab bulan ni promo semua ada barang percuma π₯°
ILLUMINE is back βΌοΈβΌοΈβΌοΈ
30/08/2021
πΉ *CHARITY PROGRAM, SUMBANGAN TO FRONTLINERS* π©πΌββοΈ
Hai korang π₯°
Zuha just nak inform sudi tak nak join sumbangan footcream / handcrean untuk frontliners ni .
Kalau nak sumbang satu botol pun boleh, tapi if nak menderma lebih pon boleh π€
*πPackage 1:* RM 45 (1 footcream)
*πPackage 2:* RM 120 ( 3 footcream)
*πPackage 3:* RM 170 (5 footcream)
Saya tengah kumpulkan order footcream / handcream harini dan akan hantar kepada frontliners yang berdekatan, zuha aim untuk collect at least 50pcs footcream for satu tempatπͺπ»
Mudah2han berkat sumbangan kita harini, dapat melindungi kita semua dari virus ini β€οΈ
π€
Selamat datang ke page zuha. π₯°
Sebarang pertanyaan tentang mary kay, boleh pm zuha π
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
Banting
42700
