Beauty and Skincare by Me
�Mary Kay Beauty Consultant
�Free Gift + Free Postage
�Free consultation
�Skincare & Cosmetic
�Trusted seller
Assalamualaikum �
*Saya adalah Perunding Kecantikan Bebas Mary Kay Malaysia* �
*Sekiranya anda ada masalah kulit wajah seperti ini :*
�Jeragat
�Jerawat
�Blackhead
�Whitehead
�Bintik² hitam
�Kulit berminyak
�Kulit kering
�Kulit kombinasi
�Kulit kemerahan
�Kulit sensitive
dll
*Anda boleh contact saya pada bila² masa sahaja untuk dapatkan konsultasi kulit wajah*�
*Saya akan bantu dan bimbing
Mempunyai akaun fb, ig & ws.
Rajin membuat posting.
Ada semangat utk belajar.
Terbuka kepada semua peringkat umur.
Hanya perlu copy, paste & promote posting kat socmed.
Gaji akan dibayar berdasarkan prestasi & jumlah sale yg telah dibuat.
Hadiah item Mary Kay & hadiah lain juga akan diberikan kepada mereka yg rajin buat sales.
Jom jd student yg ada gaji & hadiah every month. Dpt free je item Mary Kay.
12/02/2021
12/02/2021
3)*Kelebihan menggunakan Mary Kay Face Brush Skinvigorate Sonic* 👇🏻👇🏻👇🏻
Kenapa kita perlu menggunakan skinvigorate facial brush
🌺 Lebih bersih berbanding menggunakan jari
🌺 Merasai seperti membuat facial di SPA
🌺 Disebabkan ia membersihkan kulit muka kita secara optimum. Ini akan membantu sel2 kulit mati dinyahkan dari kulit muka. Ini akan membantu kulit kita nampak lebih bersih dan tak kusam
🌺 Dapat mengurangkan whitehad, backhead dan jerawat kerana liang pori dah bersih dan tak tersumbat
🌺 Membantu menghaluskan kulit dan tona lebih sekata
🌺 Meningkatkan tahap penyerapan skincare yang seterusnya kerana sel kulit muka yang mati telah tiada.
🌺 Urutan dengan skinvigorate boleh membantu shapekan muka
🌺 Kulit akan rasa lebih lembut dan licin
Mary kay face brush skinvigorate sonic ni perlu ada di setiap rumah. Tak perlu ke SPA untuk membuat rawatan facial lagi. Setiap hari kita boleh membersihkannya. Hakikatnya kulit muka kita perlulah dibersihkan secara optimum setiap hari supaya skincare yang kita gunakan akan lebih menyerap dan berkesan. Dan dengan menggunakan skinvigorate sonic facial brush ni kita boleh melakukannya setiap hari dirumah.
23/01/2021
MITOS SKINCARE 💢‼️
Sis dah siap tulis kat description box so korang baca tau. Mana tahu korang pernah buat. 😏
Jangan sentap ya sebab sis pun pernah buat. Apa yang perlu korang lakukan bila dah sedar buat kesilapan ? STOP 🛑
🌸Your Trusted Beloved Beauty Consultant❣️
04/01/2021
Bibir anda kering?
Bibir anda merekah?
Bibir anda pecah?
Bibir anda gelap?
Dah cuba pelbagai lipbalm tetapi tidak berkesan?
Jom cuba Mary Kay Set Satin Lip ni.
Pasti bibir anda lembut dan sihat😊
Nak tau cara dptkan set satin lips secara percuma?
Komen nak🙋♀️🙋♀️🙋♀️
Saya akan terus pm bg details.
03/01/2021
🌻🌻🌻TIMEWISE REPAIR MARY KAY🌻🌻🌻
Siapa yang perlukan Timewise Repair🤔🤔🤔🤔
👩💼Wanita yang berusia 40an dan ke atas.
👩💼Wanita yang berusia 30an yang telah menunjukkan tanda2 penuaan
👩💼Wanita muda belia yang nak pulihkan Kulit Muka secara drastik.
Fungsi² setiap regimen dalam set Timewise Repair ini sangat mengagumkan!
Timewise Repair Volu-Firm™️ Skincare mempunyai 7 product dalam set skincare ini iaitu :
🌸 Timewise Repair Volu-Firm™️ Foaming Cleanser
✔Memulihkan keserian kulit
✔Mengekalkan keseimbangan dan kelembapan kulit .
✔Memperbaharui sel kulit dan kulit berasa lebih lembut dan berseri .
🌸 Timewise Repair Volu-Firm™️ Day Cream with Spf 30
✔ Mengembalikan keanjalan kulit agar keremajaannya sentiasa terpelihara dan melindungi kulit dr sinaran UVA /UVB .
🌸 Timewise Repair Volu-Firm™️ Night Treatment
✔ Mempercepatkan transformasi kulit dengan memulihkan keanjalan dan kepadatan kulit .
🌸 Timewise Repair Volu-Firm™️ Lifting Serum
✔Menegang/Mengangkat kulit
✔ Mengenyalkan kulit
✔ Kontur wajah kembali sempurna tanpa geleber. Kulit berasa segar dan mulus sepanjang hari. Malah ia tampak bertahun lebih muda, lebih tegang dan lebih sekata .
✔Meningkatkan kelembapan kulit sebanyak 61% dengan segera.
✔ Mengurangkan tampilan garis halus,kedutan dan garisan2 pada kawasan leher.
🌸 Timewise Repair Volu-Firm™️ Eye Renewal Cream
1)Menegang/menghilangkan geleber di sekeliling mata ✔.
2)Menyasarkan Sembap bawah mata,gelambir dan lingkaran mata hitam✔.
🌸 Timewise Repair Volu-Firm™️ Deep Wrinkle Filler menambaikan enam kawasan kedutan dengan ketara!
1)Kedutan pada dahi✔
2)Kedutan di antara kening✔
3)Kedutan di sudut mata✔
4)Garisan snyum✔
5)Garisan vertical bibir✔
6)Garisan tepi bibir✔
🌸 Timewise Repair Volu-Firm™️ Facial Peel
✔ Dirumuskan dengan campuran eksklusif ekstrak botani + dan asid Glycolic .
✔ Untuk membuang sel2 kulit mati
✔ Proses pembaharuan semula jadi untuk kulit muka yang lebih sihat dan awet muda
Nakkan kulit wajah lebih anjal, lebih flawless hadiahkan diri dengan Timewise Repair😍😍😍
03/01/2021
Mk men Mary Kay facts:
1) Mkmen facial cleanser 😎
membersihkan wajah daripada minyak dan kotoran pada wajah tanpa mengeringkan dan menegangkan kulit wajah .
2) Mkmen facial toner 😎
penyegar lembut & tidak mengeringkan ini melengkapkan proses pembersihan & membuatkan kulit terasa segar, lembap, seimbang dan tenang
3) Mk men moisturizer SPF25 😎
Mk men advanced facial hydrator sunscreen SPF30
Menghidrat & melindungi drp sinaran UVA & UVB yg boleh menjejaskan & menggelapkan kulit. Diserap dgn cpt tanpa meninggalkan rasa melekit.
Produk dwi-kegunaan ini melembap selama 10 jam di samping melindungi kulit drp sinaran matahari
Kompleks MKMEN berpaten membantu mengurangkan garis2 halus & kedutan.
03/01/2021
Mask Botanical Effect
🔥Membuang blackhead
🔥Membuang whitehead
🔥Menyingkirkan sel kulit mati
03/01/2021
𝕃𝕦𝕞𝕚𝕧𝕚𝕖 𝕊𝕖𝕥 from Mary Kay ni berfungsi bantu mereka yang ada masalah: 👇🏻👇🏻👇🏻
😔Kulit gelap
😔Selalu sunburn
😔Kulit kusam takde seri
😔Parut jerawat
😔Jeragat/Bintik Hitam
😔Tona kulit tak sekata
LUMIVIE SET :
💓 ℙ𝕖𝕟𝕔𝕦𝕔𝕚 𝕄𝕦𝕜𝕒
Bantu mencerah dan menghaluskan kulit wajah.
💓 𝕄𝕒𝕤𝕜
Penggunaan1 kali seminggu anda akan nampak kulit wajah semakin cerah dari hari ke hari.
💓 Essence
ESSENCE Water ni fungsi dia melembapkan dan mencerahkan melanine pada wajah.
💓 𝕃𝕦𝕞𝕚𝕧𝕚𝕖 𝕊𝕖𝕣𝕦𝕞
Serum mampu meresap lebih jauh hingga ke lapisan Dermis kulit kita, berbanding krim permbap atau pencuci atau masker yang hanya bertindak di lapisan epidermis kulit.
So serum is the most powerful item to be used bagi menghasilkan kesan mencerah kulit sejernih berlian. 💎
💓 𝕃𝕦𝕞𝕚𝕧𝕚𝕖 ℂ𝕣𝕖𝕒𝕞
Krim yang melembap dan dalam masa yang sama mencerah dengan sangat efektif.
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Kg. Kanchong Darat
Banting
42700
