Pink with Farahpoggi

Pink with Farahpoggi

Share

Mary Kay beauty consultant

11/01/2022

January deals 🏃🏃🏃

01/11/2021

November deal is coming 😍😍😍😍
Jom grab wa.me/01131661897

Photos from Pink with Farahpoggi's post 16/10/2021

Kenapa di panggil timewise 3D ye. Inilah sebabnya👇👇👇

produk anti aging

🌺Defends - mempertahankan kulit dari radikal bebas
🌺Delay - Memperlambatkan tanda-tanda penuaan
🌺Delivers - Menyampaikan kesan se awal 4 minggu.

Formula Timewise 3D
🌺 Untuk kulit kering - Normal to dry
🌺 Untuk kulit berminyak - Combination to oily

Set produk anti aging Timewise 3D
🌺 Cleanser
🌺 Day cream
🌺 Night cream
🌺 Eye cream

14/10/2021

Sebut pasal vitamin C, berlumba2 ktk orang jawab buah oren paling banyak Vit C heheheh...

Ada lagi satu buah yang rare tapi kandungan Vit C nya lebih tinggi berbanding oren mahupun jambu batu. Tapi buahnya sekda di Malaysia la...

Amla Berries, buah yang paling pertama tumbuh di dunia dan hanya ada di India sahaja. Dan apa yg menariknya, dalam Mary Kay Replenishing Serum C + E dari Mary Kay tok, bahan utamanya adalah dari Amla Berries 😍😍😍

Kajian mengatakan kesan akan dapat dilihat seawal 4 minggu sekiranya penggunaan mengikut sukatan yang disarankan dan konsisten 🥰

wa.me/01131661897
Untuk dapatkan serum c 😍😉

Photos from Pink with Farahpoggi's post 11/10/2021

💔SAYA ADA MASALAH PARUT BERLUBANG!!!DAH PAKAI BYKK SKINCARE TAPI TTP SAMA!💔
kalau prgi clinic aesthetic mahalll sgt! Saya x mampu! 😣
Jgn risau, sebab setiap masalah ada cara dia, sebab tu marykay ada set microdermasion refine yg ada 2item,
1)scrub refine
2)pore minimizer
Scrub akan bantu utk form tiny cuts pada parut berlekuk, dn akan stimulate new cell formation dan collagen formation! So, dia akan bantu utk filled up tmpt kosong pd skin!
😍sebab tu masalah parut berlubang boleh hilang,skin jadi smooth n licin je!!😍
JOM DPTKAN SET MICRODERMASION SKRG!

FARAH
MARYKAY BEAUTY CONSULTANT
wa.me/01131661897

Photos from Pink with Farahpoggi's post 09/10/2021

✨ Mary Kay Clearproof Charcoal Mask ✨
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Charcoal mask ini menggunakan activated charcoal. Mask ney sesuai untuk digunakan bagi orang yang ada masalah :

✅Jerawat bernanah .
✅Jerawat yang tiada mata .
✅Jerawat pasir .
✅Whitehead & blackhead .

Charcoal mask ni akan deep cleansing dan membersihkan pori2 kita untuk menghalang pori2 kita daripada tersumbat dan kulit kusam . Pori2 yang tersumbat adalah punca keluarnya masalah2 di atas yang sering dialami oleh semua orang termasuk...

Mask ni kita apply at least 2 or 3 kali seminggu dan pakai selama 15 minit di muka . Lepas cuci , muka kita akan nmpk sangat bersih‼️

Kelebihan charcoal mask ialah :

1⃣Menghidrat kulit .
2⃣Menghilangkan minyak berlebihan .
3⃣Menarik kotoran .
4⃣Membersihkan dalam pori2 dan menarik keluar sebum yang menyumbat pori2 .
5⃣Membuatkan kulit kita lebih cerah dan glowing .
6⃣Mengurangkan penampakkan liang2 pori .

📲 wa.me/01131661897

08/10/2021

Siapa yang perlukan Gel Mask ni?
✏Wanita yang inginkan anti aging benefit pada wajah
✏Wanita yg dah pun menggunakan set timewise tapi mencari pelengkap untuk rejiman penjagaan wajah
✏Wanita yg inginkan kelembapan kulitnya terkawal

Bagaimana Gel Mask Berfungsi?
✒Dirumus untuk menarik dan mengekalkan lembapan wajah
✒Dirumus bagi menyeimbangkan kelembapan wajah
✒Dirumus bagi membantu menegangkan dan menenangkan kulit yang rosak
✒Memperkuat fungsi perintang kulit dalam melawan radikal2 bebas punca kerosakan kulit
✒Dirumus dengan high level of antioxidant iaitu acai berry berbanding teh hijau

Kesan penggunaan Gel Mask
❤ Kulit berasa lebih segar dan sihat
❤Membantu mengecilkan pori
❤Mengurangkan garis halus dan kedutan
❤Kulit berasa lebih tegang, lembut dan nampak lebih fresh semulajadi
❤Kulit akan segera terhidrat dan kulit berasa lebih moist dan anjal
❤Mengecutkan jerawat dengan lebih cepat dan selamat

07/10/2021

APA ITU JERAGAT??
Jeragat muncul dari akar kulit??
Yes, dari akar ke permukaan atas kulit sehingga kita lihat ia sebagai tompok coklat kecil. Tetapi jika dibiarkan tompok kecil ini tanpa dirawat, ia akan bersambung sesama tompok kecil yang lain dan menghasilkan 1 tompok coklat yang besar. Sekiranya tompok besar jeragat terhasil, makin sukar untuk jeragat tersebut dipudarkan.

Mari kta tgok *Punca2 Jeragat*
👇👇👇👇👇👇👇👇
🌺 Sinaran UV
🌺 Menggunakan skincare dari bahan yang merbahaya
🌺 Perubahan pada hormon
🌺 Mengambil ubat-ubatan
🌺 Sinaran dari gadget dan telefon

Tak sangkakan dari sinaran telefon pun boleh dapat jeragat. Sebab tu sekarang ni masalah jeragat ni berleluasa. Sebab telefon dan wanita tak dapat dipisahkan. Kalau dibiarkan pasti akan melarat ke seluruh muka.

Jeragat ni perlu di rawat dari dalam akar lagi. Sebab kalau kita tak rawat dari akar, hanya dipermukaan sahaja ia akan muncul semula.

Antara salah satu cara untuk merawat jeragat ialah dengan memberi kelembapan yang optimum kepada kulit dan menggunakan skincare yang membantu memudarkan jeragat dari akarnya.

Photos from Pink with Farahpoggi's post 07/10/2021
07/10/2021
Photos from Pink with Farahpoggi's post 07/10/2021

Untuk jejaka diluar sana serlahkan karisma anda bersama.marykay fragrance for him ...😍🥰

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Bintulu?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Bintulu
97000