7AM Bintulu_Geogina

7AM Bintulu_Geogina

Share

'Beauty Begins At 7AM'

Photos from 7AM Bintulu_Geogina's post 11/03/2022

Korang nak tahu tak sekarang macam2 lipmatte yang ada tapi 7AM luvmatte Edition yang orang pilih sebab?

7AM Luvmatte Edition ini adalah lipmatte yang melembapkan bibir, merawat dari kusam dan yang penting tekstur yang sangat ringan 😍

Hebat kan! belum cuba belum tahu. dah cuba tak cukup satu ❀️😘

09/03/2022

WIN OF THE DAY 😍

Thank you kepada yang sentiasa support business kecil sis πŸ₯°

Penangan Women's Day ini πŸ₯³ kepada yang belum grab cepat2 grab sekarang terus pm sis jer 😘

Photos from 7AM Bintulu_Geogina's post 08/03/2022

Happy Women's Day πŸ’–

Sempena Women's Day 7AM Cosmetics telah membuat promosi kaw2 😍

Jangan lepaskan peluang ini untuk grab 7AM kegemaran anda 😘

Photos from 7AM Bintulu_Geogina's post 07/03/2022

BULU MATA PENDEK? SENDU? TAK LENTIK? TAK LEBAT?

Jangan risau! 7AM Lash Up Mascara kan adaaa 😍

Bulu mata yang sendu pendek , tak lebat tak lentik terus berubah selepas guna 7AM lash up mascara ni 😘

Jangan lupa tekan link Whatsapp sis kalau nak bulu mata nampak panjang dan lebat dengan Lash Up Mascara 7AM πŸ’–

http://wasapp.me/60137905438/7AM
http://wasapp.me/60137905438/7AM

03/03/2022

WIN OF THE DAY πŸ₯°

Mini Studio Filter Foundation dilamar lagi πŸ’– Thank you sisku 😘

01/03/2022

WIN OF THE DAY 😍

Thank you sisku dah melamar luvmatte Edition code Fallin Love, lipmatte kegemaran ramai, tidak melekit dan tidak mengeringkan bibir πŸ₯°

Photos from 7AM Bintulu_Geogina's post 27/02/2022

PRO FILTER BB CUSHION sudah sampai 😍

Thank you kepada yang grab dengan sis, yang belum tu cepat2 grab tau sebab launching price sangat2 murah hanya RM39 sahaja sehingga 3rd March πŸ’–

Photos from 7AM Bintulu_Geogina's post 23/02/2022

NEW PRODUCT 7AM 😍

PRO FILTER BB CUSHION ada 4 shades dan senang dibawa ke mana2 πŸ’•

Yang berminat tu jom pm sis, ada harga special untuk yang awal tu 😘

Photos from 7AM Bintulu_Geogina's post 19/02/2022

What's your favorite color? 😍

Brave . Courage . Confident . Strong πŸ’•

Jangan malu pm sis untuk dapatkan warna pilihan anda sisku 😘

17/02/2022

4 hari lagi 😍

Apakah itu gais πŸ˜±πŸ’–

15/02/2022

New product 7AM Cosmetics 2022 😍

Ada yang excited tak? πŸ’–

Photos from 7AM Bintulu_Geogina's post 07/02/2022

Ini adalah PROFLEEK LINER dari 7AM Cosmetics

Apa yang membezakan 7AM Profleek Liner dengan brand yang lain?

βœ… 1. PEN MATA YANG LEMBUT
Pen mata yang lembut dapat membentuk garis mata tebal

βœ… 2. JENIS PEN MATA (TEBAL & NIPIS)
Tahukah anda eyeliner boleh memberikan effect yang besar dalam penampilan seorang wanita? 😱

Sebab itu 7AM profleek liner menawarkan pen mata eyeliner dalam 1 jenis iaitu nipis dan tebal yang sesuai dengan semua jenis kelopak mata, supaya tampak glamour dan elegan.

βœ… 3. TAHAN LAMA
Tahan lama sehingga 12 jam dan memberikan hasil akhir yang tampak menarik.

βœ… 4. KALIS AIR
Kalis air dan mudah untuk diaplikasikan berbanding dengan eyeliner lain serta sesuai untuk mereka yang pertama kali memakai eyeliner.

βœ… 5. MUDAH DITANGGALKAN
Cepat kering dan mudah untuk ditanggalkan serta membuatkan mata anda kelihatan lebih besar.

βœ… 6. SENANG DIBERSIHKAN
Mudah dibersihkan tanpa perlu menggunakan makeup remover dan tidak meninggalkan kesan hitam disekeliling mata.

Best kan? Haa itulah kelebihan 7AM Profleek liner! sangat rugi yang mana tak grab πŸ˜†β™₯️

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Bintulu?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Website

Address


Bintulu
97000