7AM Bintulu_Geogina
'Beauty Begins At 7AM'
11/03/2022
Korang nak tahu tak sekarang macam2 lipmatte yang ada tapi 7AM luvmatte Edition yang orang pilih sebab?
7AM Luvmatte Edition ini adalah lipmatte yang melembapkan bibir, merawat dari kusam dan yang penting tekstur yang sangat ringan π
Hebat kan! belum cuba belum tahu. dah cuba tak cukup satu β€οΈπ
09/03/2022
WIN OF THE DAY π
Thank you kepada yang sentiasa support business kecil sis π₯°
Penangan Women's Day ini π₯³ kepada yang belum grab cepat2 grab sekarang terus pm sis jer π
08/03/2022
Happy Women's Day π
Sempena Women's Day 7AM Cosmetics telah membuat promosi kaw2 π
Jangan lepaskan peluang ini untuk grab 7AM kegemaran anda π
07/03/2022
BULU MATA PENDEK? SENDU? TAK LENTIK? TAK LEBAT?
Jangan risau! 7AM Lash Up Mascara kan adaaa π
Bulu mata yang sendu pendek , tak lebat tak lentik terus berubah selepas guna 7AM lash up mascara ni π
Jangan lupa tekan link Whatsapp sis kalau nak bulu mata nampak panjang dan lebat dengan Lash Up Mascara 7AM π
http://wasapp.me/60137905438/7AM
http://wasapp.me/60137905438/7AM
03/03/2022
WIN OF THE DAY π₯°
Mini Studio Filter Foundation dilamar lagi π Thank you sisku π
01/03/2022
WIN OF THE DAY π
Thank you sisku dah melamar luvmatte Edition code Fallin Love, lipmatte kegemaran ramai, tidak melekit dan tidak mengeringkan bibir π₯°
27/02/2022
PRO FILTER BB CUSHION sudah sampai π
Thank you kepada yang grab dengan sis, yang belum tu cepat2 grab tau sebab launching price sangat2 murah hanya RM39 sahaja sehingga 3rd March π
23/02/2022
NEW PRODUCT 7AM π
PRO FILTER BB CUSHION ada 4 shades dan senang dibawa ke mana2 π
Yang berminat tu jom pm sis, ada harga special untuk yang awal tu π
19/02/2022
What's your favorite color? π
Brave . Courage . Confident . Strong π
Jangan malu pm sis untuk dapatkan warna pilihan anda sisku π
17/02/2022
4 hari lagi π
Apakah itu gais π±π
15/02/2022
New product 7AM Cosmetics 2022 π
Ada yang excited tak? π
07/02/2022
Ini adalah PROFLEEK LINER dari 7AM Cosmetics
Apa yang membezakan 7AM Profleek Liner dengan brand yang lain?
β
1. PEN MATA YANG LEMBUT
Pen mata yang lembut dapat membentuk garis mata tebal
β
2. JENIS PEN MATA (TEBAL & NIPIS)
Tahukah anda eyeliner boleh memberikan effect yang besar dalam penampilan seorang wanita? π±
Sebab itu 7AM profleek liner menawarkan pen mata eyeliner dalam 1 jenis iaitu nipis dan tebal yang sesuai dengan semua jenis kelopak mata, supaya tampak glamour dan elegan.
β
3. TAHAN LAMA
Tahan lama sehingga 12 jam dan memberikan hasil akhir yang tampak menarik.
β
4. KALIS AIR
Kalis air dan mudah untuk diaplikasikan berbanding dengan eyeliner lain serta sesuai untuk mereka yang pertama kali memakai eyeliner.
β
5. MUDAH DITANGGALKAN
Cepat kering dan mudah untuk ditanggalkan serta membuatkan mata anda kelihatan lebih besar.
β
6. SENANG DIBERSIHKAN
Mudah dibersihkan tanpa perlu menggunakan makeup remover dan tidak meninggalkan kesan hitam disekeliling mata.
Best kan? Haa itulah kelebihan 7AM Profleek liner! sangat rugi yang mana tak grab πβ₯οΈ
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Bintulu
97000
