Zumba Body Wash Sarawak

Zumba Body Wash Sarawak

Share

Langsing dan sihat hanya menggunakan Zumba Body Wash | Sabun kurus 100% organik �

08/01/2022

Dengan lafaz bismillah. Cubaan pertama tanam pokok betik.

Nak dijadi cerita sekelip mata dipatah anakanda 😅

InsyaAllah akan tumbuh dengan suburnya walau ada accident sikit 🤲🤲

Photos from Zumba Body Wash Sarawak's post 23/12/2021

PROMO YES DILANJUTKAN 😍😍

Promo dilanjutkan hingga 31 Dis 2021.

Jom grab yours now!

Ws terus http://Www.wasap.my/60128928606/ZBW

23/12/2021

Wowww 😍😍
Pinggang kurang 6 inci lepas konsisten guna Zumba Body Wash. Suami siap ajak shopping baju & seluar baru

⬇️⬇️⬇️

Photos from Zumba Body Wash Sarawak's post 16/11/2021

Bila badan makin kecik, muka boolat pun jadi V-Shape.

Bestt betul guna Zumba Body awash nih tauu. Yang penting konsisten.Mandi 2-3kali sehari, hasilnya pasti superb 🔥🔥

Wasap sekarang tau. Nak bagi rega peromo bestt demi nak bantu kalian kecilkan si-ze badan sekali VShape yee🤩

13/11/2021

Bila beratt badan berlebihan ni, mudah sangat rasa mengah. Lutut pun asyik sakit nak tanggung beban.

Kalau boleh turun beratt hanya dengan mandi, s**a tak? Ramai yang dah berjaya. Bila beratt turun otomatik nampak muda.

Tak nak ke? Rege spesel nak bagi. Tak sampai 50 hengget pun. Terus ordar www.wasap.my/60128928606/groupgerillaZBW

04/11/2021

Krim KEMPIS paling mujarab di abad ini. Kalau kalian ada yang cuba botol percubaan hari tu, memang tau lah betapa bestnya.

Dan,
Yang pernah cuba tahun lepas, balik-balik tanya bila cream ni nak keluar lagi.

Nama diberi LipoBuster Cream. Siap dah lulus KKM. Tinggal nak launch sikit masa lagi.

Apa fungsinya?
• Kempis perut + buang angin + lancar period + bakor lelemak.

Bahan LipoBuster Cream pulak?
• Serai - bakar lemak
• Extrak halia - buang angin
• Manjakani - fit kulit
• Grape seed oil - bakar lemak
• Extrak papaya - cantikkan kulit
• Bau lavendar

Yang bestnya!
Customer 100 yg terawal, akan berpeluang sertai cabutan bertuah telekung Siti Khadijah bernilai 400 inggit.

Rega pengenalan yang sangat-sangat murraah tak masuk akaii. Yes kurang dari 4O henggit gaiss. 😍😍

Jom jadi 100 yang terawal. Masuk waiting list grup kat komen okayy 😘

Photos from Zumba Body Wash Sarawak's post 13/10/2021

Bahan power dalam Zumba Body Wash yang boleh atasi masalah gemuk yang di sebabkan :

Lemak
Air
Toksin
Angin

Disebabkan ada Essential Oil, molekul nya sangat3 lah halus untuk terus meresap ke dalam kulit berbanding sabun biasa.

Ofkozz!

Kesan sangat pantas 😍

Nak kuruss? Sesama kita guna Zumba Body Wash. Jom piyem ready stock sekali ada peromo tok ☺

Photos from Zumba Body Wash Sarawak's post 29/09/2021

Serius best! Best! Best! 😭😭

Alang-alang dah share resepi buang angin tadi. Kita share pulak perodak terbaik untuk buang angin.

Jujur cakap, semalam baru buka kotak dan pakai Zumba Body Wash formula baru ni. MasyaAllah tabarakAllah. Terbaik!

Tak puji saja-saja ok. Sebelum ni tak pakai lagi, tak berani nak keluar word best ke tak best. Kena cuba dulu mesti boleh komen.

✅Tak melekit dan kulitt lembut lepas mandi.
✅Angin berdezup keluar.
✅Badan jadi suam-suam.
✅Jadi banyak berpeluh.
✅Lepas guna langsung tak ada gatal.

Yess! Kali ni memang jadi pengguna setia lah!

Kalau ada sesiapa yang masalah angin berkepuk-kepuk dalam badan. Bah, jangan diinang. Pakai jak Zumba BodyWash masa mandi.

Cengginihh 👍👍👍👍

http://Www.wasap.my/60128928606/ZBW

28/09/2021

Ehemmn!

Nak kuruss sekarang tak susah pun. Banyak nya peroduk dipasaran kan.

Tapi depends lah dengan kita, prefer yang sapu-sapu kah, pil lah, minuman kah. Terpulang dengan badan sendiri.

Tapii,
Kalau kalian jenis yang was-was nak guna perodak jenis telan-telan, cucuk sana sini takut bahaya. Yes! Zumba Body Wash lah jawapannya. 🤩🤩

Retis Serina Ridzwan pun guna Zumba Body Wash. Sekarang dah memang jatoh hati dengan Zumba tok ehhh.

Bah panjang celoteh ai, dengar jak apa di kelakar nya dalam bideo tok keyhh 😍

http://Www.wasap.my/60128928606/ZBWfb

16/08/2021

Wadduuhh!
Bila tengok gambar ni jadi seramm sejuk pulak. Tertanya dengan diri ni.

"Adakah aku termasuk dalam 44.2 peratus tu? 😱"

Bila badan besar ni banyak risiko. Risiko penyakit dalaman dan luaran.

Dalaman tu penyakit 3 serangai tu lah yang selalu kena pada orang yang obes. Kalau luaran, mudah semput, sakit lutut kaki, dan susah nak beribadah.

Sedihkann 🥺

Korang kalau nak turun beratt tapi tak mampu nak jaga makan dan bersenam, boleh guna Zumba Body Wash. Sangat membantu.

Mandian ni akan bakar lemakk semasa mandi. Best bukan? Mudah kerjaa hehe 🥰

Senang je, letak sebotol dalam bilik mandi gerenti rajin nak gosok lemaks tu ☺️

10/08/2021

Uishhh!
Memang nampak muda betul lah kalau kuruss ni. Jika di banding masa berisi tu, nampak 10 tahun lagi muda.

Tak gitu?

Tak mampu nak bersenam nak jaga makan, tak apa kita ada Zumba Body Wash gaiss!

Korang guna ja tiap kali mandi, gantikan sabun mandian biasa tu dengan Zumba Body Wash. Perggghh! Superbb lah.

Tak caya kan. Tengok lah kak shida ni, dah macam anak dara dah.

Jadi,
Korang nak kuruss dan nampak muda, guna je Zumba Body Wash okay ☺️

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Bintulu?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Bintulu