Cod Shaklee Bintulu - 0128473867

Cod Shaklee Bintulu  - 0128473867

Share

You Trusted Shaklee Distributor around Sarawak especially in Bintulu! οΏ½

26/09/2022

JOM KAWAL KADAR KOLESTEROL DENGAN OMEGA GUARD

Sebut pasal kolesterol ni, bukan orang yang berbadan besar sahaja yang berisiko ada kolesterol tinggi, tapi orang yang berbadan kurus jugak sangat berisiko untuk kena kolesterol.

Semua ni berpunca jugak dari pemakanan kita. Kalau kita ni jenis yang s**a makan benda berminyak, memang risiko nak kena tu tinggi la.

Tapi apa kena mengena dengan Omega Guard Shaklee ni? Haaa mai sini nak cerita.
Omega Guard Shaklee ni bantu meningkatkan kadar pembakaran lemak tau. Tambah2 lemak2 yang ada tersembunyi di balik2 organ kita. Kalori kalori yang degil tu pun akan dibakar jugak. Itu lah kelebihannya.

Selain dari tu, bila lemak2 ni dah berjaya dibakar, automatic akan terjadinya PENURUNAN BERAT BADAN. Ingat ya, bila lemak dah dibakar baru senang nak turun berat.

Banyak lagi sebenarnya Omega Guard ni. Dia antara minyak ikan yang berkualiti tinggi dan bagus untuk kesihatan tau πŸ˜‰ Dan jangan risau, Omega Guard ni telah dapat kelulusan dari KKM tau πŸ˜‰ vivi share di bawah Registration No Omega Guard ni 😊

MAL21026106NC

Nak cuba Omega Guard? Meh pm vivi okay πŸ₯°

πŸ“² www.wasap.my/60128473867/OmegaGuard

26/09/2022

PENTINGNYA KALSIUM UNTUK IBU MENGANDUNG

Para ibu hamil mesti tau kan yang kalsium sangat penting ketika hamil. Kalsium ni yang akan membantu perkembangan sistem saraf bayi dan juga membantu ibu hamil mengelakkan terjadinya osteoporosis iaitu tulang mula mengecil dan mereput.

Ibu hamil ramai yang tak berapa selera nak minum susu, jadi boleh gantikan susu dengan supplement yang mempunyai kalsium seperti Ostenutrix dari Shaklee 😘

Ostenutrix ni bukan sahaja kaya dengan kalsium, tetapi mengandungi Vitamin D3, dan Magnesium juga tau! Memang sangat bagus untuk ibu ibu hamil ❀️

Jom dapatkan segera dengan min. RM68 sahaja sebotol. Boleh cod di sekitar Sg Petani πŸ₯°

πŸ“² www.wasap.my/60128473867/Ostenutrix

26/09/2022

SUSU BADAN KURANG? JOM CUBA ESP!

ESP Shaklee ni memang banyak membantu mommy di luar sana dalam penyusuan anak-anak πŸ‘©β€πŸ‘§β€πŸ‘¦

Antara kelebihan ESP untuk ibu menyusu adalah:

βœ… Memekatkan susu ibu
βœ… Sebagai milk booster
βœ… Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih
βœ… Menganjalkan kulit dan payudara yang kendur
βœ… Memberi rasa kenyang yang lama sekaligus dan bantu penurunan berat badan

Mengandungi sumber protein soya yang berkualiti tinggi dan sangat bagus untuk kesihatan luaran dan dalaman anda. Jom cuba sekarang!

πŸ“² www.wasap.my/60128473867/ESP

Photos from Cod Shaklee Bintulu  - 0128473867's post 23/09/2022

KALAU NAK SKIN GOAL, WAJIB BACA!

Pernah tak rasa macam dah try semua jenis skincare tapi tetap tak menjadi?
Rasa lost sangat, dah tak tahu nak buat apa.

Trust me, combination SUPPLEMENT + SKINCARE memang menjadi 😍

Buktinya korang boleh tengok sendiri dekat bawah. Skincare memang penting. Yes, betul! Tapi badan pun kena dapat nutrisi secukupnya untuk rawat kembali kulit kita.

Terus roger vivi, vivi bantu hampa untuk dapatkan skin goal macam Master Azreen.

πŸ“ž http://wasapp.me/60128473867/SHAKLEE

Photos from Cod Shaklee Bintulu  - 0128473867's post 22/09/2022

TAK PERLU KE TANDAS 10 KALI PUN UNTUK KURUS 😍

Kalau dulu orang selalu ingat kena ambil ubat lawas, kena ulang alik 10 kali ke tandas baru perut boleh kempis

Tapi tu mindset dulu !

Sekarang tak perlu dah, kalau kita ambil nutrisi yang betul, in shaa Allah boleh cepat turun berat

Rahsia dia ?
βœ… cukupkan intake protein sebab protein ada asid amino bantu bakar lemak

βœ… ambil makanan tinggi fiber untuk bantu penghadaman

βœ… lagi bagus kalau ada prebiotik, untuk usus yang sihat

Semua ni ada dalam protein shake dari Shaklee

Ada 2 flavor, Matcha & Elderberry, dua dua pun sedap ! Mana satu pilihan hati korang ? 🀭

πŸ“²http://wasapp.me/60128473867/NAKSHAKLEE

20/08/2022

Assalamualaikum & Selamat pagi 😍

Kedai shaklee saya dah bukak. Hujung minggu mcm ni sesuai sangat shopping shaklee πŸ›

Rugi tak grab promo Buy 1 Free 1 sempena bulan Kemerdekaan ni. Jemput cuci mata promo bulan ni ‡️

1) Life Shake Matcha - Untuk awak yang s**a flavour green tea tapi nak kurus

2) ESP Sachet - Untuk awak yang nak cerahkan kulit & s**a travel

3) Perfomance drink Orange / Lime - Untuk awak yang s**a aktiviti luar

*Promo Buy 2 Free 1 *

4) Vitamin C - Untuk awak yang nak cantik tapi nak jimat 😍

Promo ni sesuai sangat untuk korang. Tinggal nak grab je lagi mana yang sesuai.

Nak order boleh klik link dekat bawah okay? ‡️

πŸ“² http://wasapp.me/60128473867/promobuy1free1

03/08/2022

Kenapa ESP ni laku keras ?

Sebab paling penting untuk consume setiap hari

Kalau yang berpuasa perut tak pedih

yang nak kulit bebas jerawat halus mulus

Untuk ibu ibu hamil , bantu perkembangan tumbesaran anak dalam kandungan

Untuk ibu menyusu , kualiti susu ibu lebih pekat untuk anak , anak lebih kenyang. Tak ada meragam malam malam. Tidur pun lebih lena.

Nak dapatkan PROMO ESP? BULAN OGOS ni promo PERCUMA ESP 😍

πŸ“² http://wasapp.me/60128473867/ESP

24/06/2022

SET KURUS SHAKLEE 1 βœ…
OSTENUTRIX 2 BOTOL βœ…

Thankyou regular customer enda kala leju meli ba aku 🫢🏼

Sapa ka repeat order sebedau harga niki 1 July 2022, tau wasap aku 🫰🏻

πŸ“² http://wasapp.me/60128473867/shakleepromo

πŸ“² http://wasapp.me/60128473867/shakleepromo

23/06/2022

Terima kasih sudi support Vivi Menon Jeffrey & Cod Shaklee Bintulu - 0128473867 😍

Saya akan terus improve service di masa akan datang. Jangan lupa grab promotion bulan ni 🫰🏻

πŸ“² http://wasapp.me/60128473867/shaklee

πŸ“² http://wasapp.me/60128473867/shaklee

Photos from Cod Shaklee Bintulu  - 0128473867's post 09/06/2022

Kenapa ESP ni laku keras ?

Sebab paling penting untuk consume setiap hari

Kalau yang berpuasa perut tak pedih

yang nak kulit bebas jerawat halus mulus

Untuk ibu ibu hamil , bantu perkembangan tumbesaran anak dalam kandungan

Untuk ibu menyusu , kualiti susu ibu lebih pekat untuk anak , anak lebih kenyang. Tak ada meragam malam malam. Tidur pun lebih lena.

Nak dapatkan PROMO ESP?

πŸ“² http://wasapp.me/60128473867/ESPPROMO!

08/06/2022

FRIENDLY TRAVEL.

Senang nak travel lepasni. Beli 2 canister dapat free 1 kotak ESP sachet. Takpayah dah dukung canister besar pg travel πŸ˜†

Korang beli 2 jer terus dapat free. Jom jadi yang terpantas! 😍 Harga pun mampu milik. Confirm repeat order πŸ€—

http://wasapp.me/60128473867/buy2free1

http://wasapp.me/60128473867/buy2free1

Photos from Cod Shaklee Bintulu  - 0128473867's post 08/06/2022

TRAVEL PUN WAJIB BAWA ESP !

Yaaaa, itulah saya !

Mana mungkin boleh berpisah dengan ESP niπŸ₯²

Mungkin sebab saya dah terbiasa dari dulu untuk pastikan setiap pagi perut rasa selesa kenyang dan nak elakkan mood β€œspoilβ€πŸ˜‰

Bila mood spoil ni saya faham sangat, semua perkara tak boleh nak selesaikan dengan sempurna! Apatah lagi kaum mak-mak yang mempunyai anak yang ramai.

Jadi inilah cara saya,

SHAKE ESP every morning. Jangan risau tak perlu ambil masa yang lama pun, just β€œinstant” breakfast.

Secara ringkasnya, pada awalnya nak consume untuk tenaga, tapi rupanya SAYA TERPAKSA untuk merasa kelebihan lainπŸ˜†

πŸ”΄KULIT LEBIH BERSIH & TAK KUSAM
πŸ”΄PARUT JERAWAT LEBIH MUDAH PUDAR DAN HILANG
πŸ”΄SUSU LEBIH MERIAH DAN MENJADI LEBIH PEKAT
πŸ”΄KUKU DAN RAMBUT LEBIH SIHAT TAU !

No wonder lah ESP ni salah satu supplement WAJIB consume untuk semuaaaaaa orang sama ada baru nak cuba-cuba consume supplement Shaklee atau yang dah lama consume Shaklee.

Jadi jom grab now!
Contact je sini k,
πŸ“² http://wasapp.me/60128473867/

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Bintulu?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Bintulu
97000