Cod Shaklee Bintulu - 0128473867
You Trusted Shaklee Distributor around Sarawak especially in Bintulu! οΏ½
26/09/2022
JOM KAWAL KADAR KOLESTEROL DENGAN OMEGA GUARD
Sebut pasal kolesterol ni, bukan orang yang berbadan besar sahaja yang berisiko ada kolesterol tinggi, tapi orang yang berbadan kurus jugak sangat berisiko untuk kena kolesterol.
Semua ni berpunca jugak dari pemakanan kita. Kalau kita ni jenis yang s**a makan benda berminyak, memang risiko nak kena tu tinggi la.
Tapi apa kena mengena dengan Omega Guard Shaklee ni? Haaa mai sini nak cerita.
Omega Guard Shaklee ni bantu meningkatkan kadar pembakaran lemak tau. Tambah2 lemak2 yang ada tersembunyi di balik2 organ kita. Kalori kalori yang degil tu pun akan dibakar jugak. Itu lah kelebihannya.
Selain dari tu, bila lemak2 ni dah berjaya dibakar, automatic akan terjadinya PENURUNAN BERAT BADAN. Ingat ya, bila lemak dah dibakar baru senang nak turun berat.
Banyak lagi sebenarnya Omega Guard ni. Dia antara minyak ikan yang berkualiti tinggi dan bagus untuk kesihatan tau π Dan jangan risau, Omega Guard ni telah dapat kelulusan dari KKM tau π vivi share di bawah Registration No Omega Guard ni π
MAL21026106NC
Nak cuba Omega Guard? Meh pm vivi okay π₯°
π² www.wasap.my/60128473867/OmegaGuard
26/09/2022
PENTINGNYA KALSIUM UNTUK IBU MENGANDUNG
Para ibu hamil mesti tau kan yang kalsium sangat penting ketika hamil. Kalsium ni yang akan membantu perkembangan sistem saraf bayi dan juga membantu ibu hamil mengelakkan terjadinya osteoporosis iaitu tulang mula mengecil dan mereput.
Ibu hamil ramai yang tak berapa selera nak minum susu, jadi boleh gantikan susu dengan supplement yang mempunyai kalsium seperti Ostenutrix dari Shaklee π
Ostenutrix ni bukan sahaja kaya dengan kalsium, tetapi mengandungi Vitamin D3, dan Magnesium juga tau! Memang sangat bagus untuk ibu ibu hamil β€οΈ
Jom dapatkan segera dengan min. RM68 sahaja sebotol. Boleh cod di sekitar Sg Petani π₯°
π² www.wasap.my/60128473867/Ostenutrix
26/09/2022
SUSU BADAN KURANG? JOM CUBA ESP!
ESP Shaklee ni memang banyak membantu mommy di luar sana dalam penyusuan anak-anak π©βπ§βπ¦
Antara kelebihan ESP untuk ibu menyusu adalah:
β
Memekatkan susu ibu
β
Sebagai milk booster
β
Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih
β
Menganjalkan kulit dan payudara yang kendur
β
Memberi rasa kenyang yang lama sekaligus dan bantu penurunan berat badan
Mengandungi sumber protein soya yang berkualiti tinggi dan sangat bagus untuk kesihatan luaran dan dalaman anda. Jom cuba sekarang!
π² www.wasap.my/60128473867/ESP
23/09/2022
KALAU NAK SKIN GOAL, WAJIB BACA!
Pernah tak rasa macam dah try semua jenis skincare tapi tetap tak menjadi?
Rasa lost sangat, dah tak tahu nak buat apa.
Trust me, combination SUPPLEMENT + SKINCARE memang menjadi π
Buktinya korang boleh tengok sendiri dekat bawah. Skincare memang penting. Yes, betul! Tapi badan pun kena dapat nutrisi secukupnya untuk rawat kembali kulit kita.
Terus roger vivi, vivi bantu hampa untuk dapatkan skin goal macam Master Azreen.
π http://wasapp.me/60128473867/SHAKLEE
22/09/2022
TAK PERLU KE TANDAS 10 KALI PUN UNTUK KURUS π
Kalau dulu orang selalu ingat kena ambil ubat lawas, kena ulang alik 10 kali ke tandas baru perut boleh kempis
Tapi tu mindset dulu !
Sekarang tak perlu dah, kalau kita ambil nutrisi yang betul, in shaa Allah boleh cepat turun berat
Rahsia dia ?
β
cukupkan intake protein sebab protein ada asid amino bantu bakar lemak
β
ambil makanan tinggi fiber untuk bantu penghadaman
β
lagi bagus kalau ada prebiotik, untuk usus yang sihat
Semua ni ada dalam protein shake dari Shaklee
Ada 2 flavor, Matcha & Elderberry, dua dua pun sedap ! Mana satu pilihan hati korang ? π€
π²http://wasapp.me/60128473867/NAKSHAKLEE
20/08/2022
Assalamualaikum & Selamat pagi π
Kedai shaklee saya dah bukak. Hujung minggu mcm ni sesuai sangat shopping shaklee π
Rugi tak grab promo Buy 1 Free 1 sempena bulan Kemerdekaan ni. Jemput cuci mata promo bulan ni ‡οΈ
1) Life Shake Matcha - Untuk awak yang s**a flavour green tea tapi nak kurus
2) ESP Sachet - Untuk awak yang nak cerahkan kulit & s**a travel
3) Perfomance drink Orange / Lime - Untuk awak yang s**a aktiviti luar
*Promo Buy 2 Free 1 *
4) Vitamin C - Untuk awak yang nak cantik tapi nak jimat π
Promo ni sesuai sangat untuk korang. Tinggal nak grab je lagi mana yang sesuai.
Nak order boleh klik link dekat bawah okay? ‡οΈ
π² http://wasapp.me/60128473867/promobuy1free1
03/08/2022
Kenapa ESP ni laku keras ?
Sebab paling penting untuk consume setiap hari
Kalau yang berpuasa perut tak pedih
yang nak kulit bebas jerawat halus mulus
Untuk ibu ibu hamil , bantu perkembangan tumbesaran anak dalam kandungan
Untuk ibu menyusu , kualiti susu ibu lebih pekat untuk anak , anak lebih kenyang. Tak ada meragam malam malam. Tidur pun lebih lena.
Nak dapatkan PROMO ESP? BULAN OGOS ni promo PERCUMA ESP π
π² http://wasapp.me/60128473867/ESP
24/06/2022
SET KURUS SHAKLEE 1 β
OSTENUTRIX 2 BOTOL β
Thankyou regular customer enda kala leju meli ba aku π«ΆπΌ
Sapa ka repeat order sebedau harga niki 1 July 2022, tau wasap aku π«°π»
π² http://wasapp.me/60128473867/shakleepromo
π² http://wasapp.me/60128473867/shakleepromo
23/06/2022
Terima kasih sudi support Vivi Menon Jeffrey & Cod Shaklee Bintulu - 0128473867 π
Saya akan terus improve service di masa akan datang. Jangan lupa grab promotion bulan ni π«°π»
π² http://wasapp.me/60128473867/shaklee
π² http://wasapp.me/60128473867/shaklee
09/06/2022
Kenapa ESP ni laku keras ?
Sebab paling penting untuk consume setiap hari
Kalau yang berpuasa perut tak pedih
yang nak kulit bebas jerawat halus mulus
Untuk ibu ibu hamil , bantu perkembangan tumbesaran anak dalam kandungan
Untuk ibu menyusu , kualiti susu ibu lebih pekat untuk anak , anak lebih kenyang. Tak ada meragam malam malam. Tidur pun lebih lena.
Nak dapatkan PROMO ESP?
π² http://wasapp.me/60128473867/ESPPROMO!
08/06/2022
FRIENDLY TRAVEL.
Senang nak travel lepasni. Beli 2 canister dapat free 1 kotak ESP sachet. Takpayah dah dukung canister besar pg travel π
Korang beli 2 jer terus dapat free. Jom jadi yang terpantas! π Harga pun mampu milik. Confirm repeat order π€
http://wasapp.me/60128473867/buy2free1
http://wasapp.me/60128473867/buy2free1
08/06/2022
TRAVEL PUN WAJIB BAWA ESP !
Yaaaa, itulah saya !
Mana mungkin boleh berpisah dengan ESP niπ₯²
Mungkin sebab saya dah terbiasa dari dulu untuk pastikan setiap pagi perut rasa selesa kenyang dan nak elakkan mood βspoilβπ
Bila mood spoil ni saya faham sangat, semua perkara tak boleh nak selesaikan dengan sempurna! Apatah lagi kaum mak-mak yang mempunyai anak yang ramai.
Jadi inilah cara saya,
SHAKE ESP every morning. Jangan risau tak perlu ambil masa yang lama pun, just βinstantβ breakfast.
Secara ringkasnya, pada awalnya nak consume untuk tenaga, tapi rupanya SAYA TERPAKSA untuk merasa kelebihan lainπ
π΄KULIT LEBIH BERSIH & TAK KUSAM
π΄PARUT JERAWAT LEBIH MUDAH PUDAR DAN HILANG
π΄SUSU LEBIH MERIAH DAN MENJADI LEBIH PEKAT
π΄KUKU DAN RAMBUT LEBIH SIHAT TAU !
No wonder lah ESP ni salah satu supplement WAJIB consume untuk semuaaaaaa orang sama ada baru nak cuba-cuba consume supplement Shaklee atau yang dah lama consume Shaklee.
Jadi jom grab now!
Contact je sini k,
π² http://wasapp.me/60128473867/
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Bintulu
97000
