Stokis Luffiya/LLCosmetics Original Sarawak
Trusted Seller, menjual product kecantikan jenama luffiya/llcosmetics selama 7tahun, stokis sarawak
26/12/2023
RM 39 ajerrrr syg2ku tahan berbulan2 โค๏ธ. Ridi s tock, mek roger mekjha ๐
0179445671
26/12/2023
Apa yang best sangat dengan SKIN TINT SERUM FOUNDATION BY Rhea. Co ?
* SKIN TINT SERUM FOUNDATION is all about dewy, sheer coverage , Light Coverage and Minimal Effort*
When foundation feels like too much coverage (and too much work), reach for one of these sheer, low-maintenance alternatives. ๐ซฃ
Boleh Di gunakan sebagai Day cream atau sunblock harian.
Sangat sesuai di jadikan Foundation ,untuk look light - medium coverage ya.
Cara Penggunaan:-
1 drop = sheer coverage
2 drops= medium coverage
3 drops= full coverage
Kelebihan Skin Tint Serum Foundation by Rhea.Co :-
๐ธ Ada skincare benefit
-Moisturizing ( Melembabkan kulit dengan Hyaluronic Acid)
- Anti penuaan dan mencegah kemunculan jeragat ( Di perkaya dengan Anti-Oksidan - Tocopheryl Acetate -*Vitamin E* )
- Soothing (Allantoin yang menenangkan kulit dan anti inflamasi . sangat sesuai kulit sensitif)
- Protection ( Titanium Dioxide yang mana Melindungi kulit dari sinaran uva dan uvb ada spf 50)
๐ธ Tekstur yg sangat ringan &
tidak membuat liang pori tersumbat.
๐ธ Sangat Sesuai utk kegunaan harian dan sesuai semua jenis kulit
๐ธ Menjadikan kulit kusam kembali berseri.
๐ธ Memberi kesan glowing pada pada solekan
๐ธ membantu mengurangkan garis halus, pori, kedutan serta ketidaksempurnaan kulit
Grab cepat kalau nak extra cantik ๐
.Co
#
www.wasap.my/60179445671/stint
10/11/2023
โ KENAPA WAJIB ADA DD CUSHION DLM BEG KAMI ? โ
Kami memahami kehendak perempuan & wanita yang bekerjaya & selalu tiada masa untuk membelek muka. So apa yang anda perlukan adalah foundation yang mempunyai kriteria 3-in-1 seperti LL DD CUSHION iaitu foundation + moisturiser + concealer. Tak perlu bawa barang-barang ini secara berasingan, apa yang anda perlukan cuma satu bekas DD CUSHION sahaja. LENGKAP & ALL SET! Dap sekali sahaja LL BLUSH CUSHION di p**i & pakai lipstick, muka akan kelihatan glowing & make up nipis seharian ๐
0179445671
10/11/2023
best tak serum series by .CO ?
Of course mesti la besttt sgttttโค๏ธ
Bila umur da makin meningkat ni kena lebihkan sikit jaga kulit muka.
Benda wajib ada salah satu ialah serum. Serum penting untuk repair segala masalah skin korang terus dari dalam sebab molekul serum sangat pantas untuk meresap sampai ke dalam.
Tak kisah la serum apa yang korang guna tapi kalau nak lagi best boley cuba serum booster by .Co
๐ Tidak melekit langsung dan cepat menyerap dalam kulit.
๐ Untuk masalah jerawat, apply serum ni inn shaa Allah sehari dua dah kecut dan paling best tak meninggalkan kesan parut, syaratnya jangan picit yer.
๐ mengurangkan whitehead dan blackhead. Xperlu picit2 lagi da๐๐ป
๐ kulit kasar, berminyak dan berparut sangat sesuai pakai.
๐Parut berlubang pun sama jugak,inn shaa Allah boleh elok balik. Nak lagi cepat baik ambil sekali supplement untuk rawat dari dalam.
๐ skin semakin bersih, sihat, lembap, cerah dan licin.
Jom jaga skin, skin sihat keyakinan diri anda bertambah ๐
28/09/2023
Kekal beraja dihati pengguna setianya ini baaaa......
Barang berlmba2 naik har gaaaa.....
Tapi kami setia kekal dgn har ga yg sama utk kalian semuaa.....
Aaaa muahhhh cikeddd..... Tp kiter xjanji tau, jgn tunda2 tiberrr esok bigboss kata naik haaa nganga la yg s**a tunda2 ๐คฃ๐คฃ
24/09/2023
โ KENAPA WAJIB ADA DD CUSHION DLM BEG KAMI ? โ
Kami memahami kehendak perempuan & wanita yang bekerjaya & selalu tiada masa untuk membelek muka. So apa yang anda perlukan adalah foundation yang mempunyai kriteria 3-in-1 seperti LL DD CUSHION iaitu foundation + moisturiser + concealer. Tak perlu bawa barang-barang ini secara berasingan, apa yang anda perlukan cuma satu bekas DD CUSHION sahaja. LENGKAP & ALL SET! Dap sekali sahaja LL BLUSH CUSHION di p**i & pakai lipstick, muka akan kelihatan glowing & make up nipis seharian ๐
18/09/2023
Jgn main2 dgn panas uolsssss....
Mengundang sunburn yg x diingini
Pecayalah, sunscreen by rhea mmg mantoppp
Tiada tandingan, hanya RM 45 jerrr uolssss
0179445671
05/09/2023
No1!!!!!!!
05/09/2023
Banyak manfaatnya
03/09/2023
Retinol Depigmentation serum by is the BEST Retinolโs serum EVER! No purging at all. Jangan risau, so far belum ada customer feedback berlaku any purging/ breakout after pakai this serum.
Serum ni dia ada active ingredients yang boleh selesaikan masalah jeragat korang.
highly effective!
www.wasap.my/60179445671/retinol
31/08/2023
Hanya rm 35 uolssss.... Paling laku kerrrasssss
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Bintulu
97000
