Beauty by Nira
Health/Beauty
09/03/2021
23/04/2020
‼️ATTN‼️B*K WARNA EPHYRA LIPMATTE ALMOST SOLD OUT KORG 😱🔥
So, jgn tunggu esk lusa dah sbb risau harini ramai yg grab byk2. Sekali dorg grab bkn sikit2 tau, siap ajak family & kwn2 sekali. Sbb dah alang2 1 postage.
Kat mana nak dptkan? .
📌Korg blh terus DM atau
📌Website : www.ephyra2u
📌Dptkan daripada dropship / dealer
21/04/2020
KORG KENA STANDBY DARI SKRG!! HARGA DAH KELUAR, SCREENSHOT SIAP-SIAP OKAY 🙋🏻♀️🔥
Jom sama-sama cantik before raya. Habis PKP nanti dah confident nak pegi mana2, time ni lah masa yg terbaik utk transform diri utk jd better than before ❤️
EPHYRA RAYA SALE akan bermula pd 22 APRIL NI. Korg blh dptkan semua produk EPHYRA dgn diskaun up to 20% ni di :
✅ HQ EPHYRA (hotline)
✅ Website EPHYRA : www.ephyra2u.com
✅ Dealer & dropship EPHYRA di seluruh Malaysia
SAVE THE DATE!!
Whatsapp terus pun boleh :
📲Whatsapp #0198859486 (Nira)
📲Whatsapp #0198859486 (Nira)
📲 Whatsapp #0198859486 (Nira)
📌CARA PENGGUNAAN EPHYRA CARE HAND SANITIZER 50ML 😘
20/04/2020
"CLEAN YOUR HANDS, PROTECT YOUR HEALTH."
Musim wabak ni, kita mesti lebih berhati2 & sntiasa jaga kebersihan diri. Perkara pertama yg paling kena jaga ialah kebersihan tangan sbb kita taktahu apa yg kita dah pegang.
Cara paling selamat ialah kerap mencuci tangan & gunakan hand sanitizer.
Ephyra hand sanitizer 50ml, botol kecil mudah dibawa kemana saja. Masuk dlm handbag atau dlm kocek seluar pun boleh.
Kuar ke mana saja boleh bawa 👍🏻🤩
Dptkan skrg sementara stok masih ada. Dptkan skrg 👇🏻
📲 Whatsapp 0198859486 (Nira)
📲 Whatsapp 0198859486 (Nira)
📲 Whatsapp 0198859486 (Nira)
18/04/2020
YG DITUNGGU TUNGGU - , SAVE THE DATE!! RAYA SALE COMING SOON!! 💥🔥
Setelah mendapat permintaan yg sgt luar biasa daripada & , EPHYRA tunaikan permintaan korg. Even duduk rumah, korg still blh shopping produk EPHYRA okay.
Ephyra gunakan hashtag “jgn kesana kesini” utk sama2 menyokong usaha kerajaan meminta kita utk semasa tempoh PKP ni. Nak remind korg utk sentiasa patuh arahan kerajaan!
Sale akn bermula bila?? SALE akn bermula pd 22 April sampai hujung bln Ramadhan. So make sure korg grab produk2 EPHYRA time ni okay.
Tp EPHYRA nak pesan utk korg cepat2 grab sbb kebanyakkan produk almost sold out & dijangka akn lmbt sampai disbbkan PKP ni. So, grab peluang ni utk restock byk2 ok 😘
======================
AGAK2 EPHYRA NAK BG BERAPA B*K DISKAUN UTK RAYA SALE KALI NI 😍😍
Cer komen kat bawah 😘
======================
👍🏻 Boleh dapatkan produk Ephyra dari agent & dealers seluruh Msia .
🌍 Boleh juga beli online di laman web rasmi www.ephyra2u.com .
Whatsapp terus pun boleh :
📲Whatsapp #0198859486 (Nira)
📲 Whatsapp #0198859486 (Nira)
📲 Whatsapp #0198859486 (Nira)
SAPE PEMINAT COLOR MERAH / PINK?? HAA NI KORG PILIH YG MANA KORG NAK ❤️
Color semua lawa2 tau - once dah pakai mesti repeat color lain pulak 😉
💋Tak keringkan bibir apatah lagi menggelupas sampai terkopek semua! .
💋Tekstur ringan mcm tak pakai apa-apa pun kat bibir.
💋Long lasting sehingga 6-8 jam ketahanan. .
💋Warna yg pigmented & cantik sgt bila dioles pada bibir.
💋Sesuai dengan semua skin tone.
Kat mana nak dptkan? .
📌Whatsapp : 0198859486 (Nira)
📌Whatsapp : 0198859486 (Nira)
📌Whatsapp : 0198859486 (Nira)
15/04/2020
PERLU DIINGATKAN PAKAI HAND SANITIZER BILA PERLU / BILA KELUAR RUMAH JE ❤️
Jgn membazir tau. Kat dlm rumah korg blh gunakan sabun untuk mencuci tangan korg selepas memasak atau memegang permukaan yg kotor. Bkn setakat utk Covid je, amalan mencuci tangan ni juga utk menjaga kesihatan semua & menghindarkan penyakit.
Ephyra Hand Sanitizer : .
✅ Berfungsi membunuh kuman dgn berkesan - alkohol 70%
✅ Berdaftar dgn KKM
✅ Tak keringkan tangan, ada aloe vera
✅ Cepat meresap ke dlm kulit
📌100ml - RM22
📌50ml - RM12 (2 botol ke atas RM10)
📲 Website : www.ephyra2u.com
📲 Dptkan daripada dropship & dealer sah Ephyra
Whatsapp terus pun boleh :
📲Whatsapp #0198859486 (Nira)
📲Whatsapp #0198859486 (Nira)
📲Whatsapp #0198859486 (Nira)
@ Bintulu
13/04/2020
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Jalan Tun Ahmad Zaidi
Bintulu
97000
