skrub_kacanghijaugm

skrub_kacanghijaugm

Share

SET KECANTIKAN SEMULA JADI

19/08/2022

GERAM TENGOK BLACKHEAD & WHITEHEAD BANYAK! 😡 nak picit nanti sakit n skin jadi gelap..

Dah2 jgn fening🤗 meh sini akk kongsi cara paling senang nk kasi itu blackhead n whitehead clear..

2 bahan cukup.. + putih telur..

Ambil 1 Sudu scrub kacang hijau premium campurkan dengan putih telur gaul kan dan sapu seluruh muka biar kering dan bilas, boleh juga Letak kapas facial dibahagian hidung bersama masker tadi biar kering dan bilas.

Hasilnya kulit korang akan jadi halus.. Tiada lagi blackhead n whitehead 🥰

Telur antara menu pop**ar untuk hidangan seisi keluarga. Ianya mudah disediakan dan kaya dengan protein. Lebih istimewa, telur mempunyai khasiat untuk kecantikan. Ini kerana, telur mempunyai kandungan asid amino dan zat besi yang tinggi dan baik untuk penyembuhan sel dan juga penjagaan kecantikan.

PETUA wanita zaman dahulu menggunakan putih telur sebagai masker tambah p**a digabung dengan scrub kacang hijau premium lagi gempak untuk mendapat kulit wajah yang cantik.🤗

09/07/2022

Scrub ni kalau Sekali pakai, konpom tak nak tinggal 🤭

Bila tak pakai Asik teringat2.. Rasa kulit kasar klu tak pakai.. Haa.. Gitteeww la feeling dia..

ni mahall ke? Eh tak la awk.. Hargaa mampu milik n so jimat sbb 1 bekas ni utk 2 bulan penggunaan muka dan badan Sekali taw☺️..

Nak try? Meh sembang tepi..

09/07/2022

Nak belii lagi ‼️

Maksudnya apa ni miska? 🤭

Alhamdulillah adik ni cakap, best gilerrr pakai , kulit muka dia skrg makin licin n halus.. Tersangat love dgn scrub kacang hijau premium ni skrg🥰🥰

Kan akk dh kata, klu ter cuba, mesti ter jatuh cinta. 🤭

Photos from skrub_kacanghijaugm's post 09/07/2022

Esok dah nak raya haji 🤗🥰

Pr0m0 combo efa cosmetics makin rancakkk dipinang..

Mana tak nya.. Dlm setiap box uolsss akan dapat percuma cincin atau pon gelang emas plated 24k sekali🥰

Untung dpt pakai raya nanti 🥰

03/09/2021

Nak skin cantik? 🤗

Paling penting kena sabar, konsisten, rajin dan disiplin.. Haa.. Baru la boleh nmpk results 🥰

03/09/2021

PINKY SUGAR LIPSCRUB BY EFA COSMETICS dh release girlsss 🥰🥰🥰

Kena cpt grab.. Sbb mmg best gilerrr pakai.. Bibir auto pinkish lpas dh pakai.. Yg ada masalah bibir gelap n kering.. Harusss try...nak 1?

03/09/2021

Gara2 best pakai .. Akk ni nak repeat lagi 1 bekas.. 🥰

Sbb dia kata best pakai.. Kulit rasa bersih lembut n licin..

03/09/2021

Gara2 best pakai .. Akk ni nak repeat lagi 1 bekas.. 🥰

Sbb dia kata best pakai.. Kulit rasa bersih lembut n licin..

03/09/2021

Utk elak pori pori tersumbat.. Korang kena cuci muka dgn scrub..

B*k kelebihan bila menggunakan scrub..

N my feveret scrub akk.. Of course la .. 🥰 Sbb natural based n then buat skin kita rasa segar, licin bersih cerah..

Photos from skrub_kacanghijaugm's post 03/09/2021

Menjadi2 set glowing natural ni 🥰 2 sesi hrini parcel post out.. Alhamdulillah..

Uolsss yg nak clearkan jeragat jerawat blackhead kulit kusam, nk kulit soft moist n glow.. Efa mmg suggests pki set glowing natural ni.. Mmg best🥰👍🏻👍🏻👍🏻

03/09/2021

It's coming soon🥰

So excited nk peluk second edition.. 🥰 Ada 2 code colours, bila mix akn dpt 1 lg code baby rosey.. So cantik..so segak.. So lawa..tekstur ringan n tak melekit..

Dgr kata dekat hq.. List nama booking pre 0rder dh lebih quota.. Uolsss dh booking belom? Klu belom dm laju2 k, sblom abis dibooking😉

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Gua Musang?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Gua Musang