Bougas Beauty Kelantan

Bougas Beauty Kelantan

Share

BOUGAS BEAUTY SKINCARE
FREE GIFT MENARIK
POSTAGE EVERYDAY
COD GUA MUSANG/PASIR MAS/KUALA KRAI
FAST SERVICE AND RESPON

11/12/2021

Happy saturday πŸ₯°. Weekend-weekend ni buat apa je? Ada yang keluar berjalan ke? Ke dah ada yang sampai kampung 😚?

Walau apa pun rancangan korang hari ni, jangan lupa untuk pakai sebelum keluar rumah dan bawak sekali. Yelah, kena apply setiap 2/3 jam kan so, kenalah sentiasa ada dalam bag ☺️.

Selain daripada melindungi kulit daripada cahaya matahari, banyak lagi kebaikan-kebaikan ni 😌. Nak tau apa? Baca je dekat atas ni 😚.

06/12/2021

Nak tahu tak why muka Erica boleh glowing sampai ke malam 😌? Of course la sebab skin Erica mendapat hydration yang secukupnya dan tidak kering just what should do to your skin 😍.

So kalau korang ada masalah kulit kering, mengelupas atau dehydrated la senang cerita amalkan penggunaan . Khasiat Hyaluronic Acid yang ada dalam sangat bagus untuk masalah kulit korang πŸ˜‰. Just keep konsisten, barulah glowing sampai malam 😘

20/11/2021

Why do you need in your life? To remove all the dead skin, clean up your pores, reduce your blackhead/whitehead etc πŸ˜‰.

Sometimes it can help to remove your tiny bumps too! Bila semua cela dah hilang, barulah skin korang lembut dan glowing ✨. Yang penting, ni takkan menghakis atau melukakan kulit wajah korang 😌.

This mempunyai beads yang halus tidak seperti beads lain tapi tetap melakukan kerjanya dengan baik 😍.

19/11/2021

First time guna satu produk ni, tiba-tiba kulit .yanana start breakout 😱. Kulit jadi kemerah-merahan dan iritasi ☹️.

Tapi, nasib baik Yana jumpa Bougas Beauty ☺️. Alhamdulillah, produk Bougas Beauty mempunyai agent untuk merawat dan meredekan masalah jerawat, keradangan dan iritasi.

Atas penggunaan yang konsisten inshaAllah korang akan nampak perbezaan sebelum dan selepas 😍.

Kulit korang semakin bersih, lapisan kulit bertambah sihat dan yang penting skin korang glowing dengan sihatnya! Tiada hakisan kulit berlaku seperti produk lain πŸ˜‰.

Thank you Yana for trusting Bougas Beauty untuk merawat skin Yana ❀️.

13/11/2021

Perasan tak lepas amalkan penggunaan kulit wajah korang banyak sangat berubah? Tiny bumps berkurang, whitehead/blackheads berkurang, tona kulit sekata dan macam-macam lagi! 😍

Ini terjadi sebab, berfungsi untuk mengikis kulit mati, membersihkan lubang-lubang yang tersumbat dekat kulit wajah kita 😚 sebab tu lepas scrub kulit korang rasa licin je 😍.

Sebab tu kalau korang nak skin korang glowing, flawless start scrubbing now! pun penting dan berfungsi dalam skincare routine korang πŸ˜‰

09/11/2021

Had an amazing time when doing an outdoor activity but getting sunburn always a problem? No more worries since got you cover πŸ˜‰.

dapat menghalang sinaran UVA & UVB yang mengakibatkan sunburn atau penuaan. Selain itu, dapat mengelakkan skin korang daripada ada fine line atau kedutan pada wajah 😌.

30/10/2021

BOUGAS BEAUTY HOT SET IN OMBRE EDITION 😍.

Enam set lengkap untuk traveler or a beginners yang nak start pakai produk kecantikan πŸ˜‰. You guys can start with:

Facial cleanser untuk bersihkan kulit dari segala kekotoran, melembapkan kulit dan meredekan keradangan 😍.

Face scrub berfungsi untuk menyekatakan tona kulit dan membersihkan liang pori yang tersumbat 😍 barulah liang pori korang tak tersumbat 😚.

Rejuvenating toner merupakan hydrating toner bantu untuk mengecilkan pori dan mengawal minyak pada kulit wajah πŸ˜‰. Selain itu, dapat mencerahkan kulit wajah dan glowing ✨.

The one and only skin treatment that you need is a water-based serum yang merawat masalah kulit seperti jerawat, parut jerawat dan tona kulit tak sekata 😚.

Then you guys gonna need untuk memberi kelembapan pada kulit korang and memastikan skin barrier korang terjaga ☺️.

Last but not least seal skin korang dengan untuk perlindungan yang maksimum dan terhindar daripada sinaran UVA & UVB 😘

29/10/2021

Finallyyyy in Minis Size 😍! The best serum that contain Glutathione, niacinamide to treat you skin tone, acne prone skin and scars 😚.

Now you can bring anywhere you want and get ready whenever your acne decide to pop up πŸ˜‰.

Another best part is, this is water-based serum yang takkan leaking and cepat meresap ke dalam kulit 😍. Takkan buat kukit korang melekit, berminyak but your skin will feel so fresh ☺️.

It's a worth investment for your skin ☺️ you won't regret it ❀️.

25/10/2021

Talking about and never gone wrong for someone who has skin concern πŸ˜‰.

A gentle to treat your irritation skin and reduce redness cause of pimples ☺️.

While help to fade your acne scars, improve your skin tone and treat your acne πŸ˜‰. So never skip these two step if you want to treat your skin 😍

23/10/2021

SAY NO MORE TO AN OILY SKIN πŸ˜‰.

Ramai yang ingat toner is not an important step dalam skincare. Actually korang silap, dalam skincare ni la yang paling banyak membantu dalam selesaikan masalah kulit korang ☺️.

Witch hazel yang terdapat dalam ni dapat mengawal pengeluaran minyak pada wajah korang dan membersih pori-pori yang tersumbat 😱.

Bila kedua-dua masalah ni dapat ditangani, kulit wajah korang pun akan terhindar daripada masalah kulit 😍 so penting ke tak sebenarnya dalam skincare korang 😌?

Photos from Bougas Beauty Kelantan's post 22/10/2021

Starting your day with a good skincare and routine is a must! First step in skincare routine will always be 😚 to clear all the impurities 😊.

Bougas Beauty boleh mengurangkan kemerahan dan meredakan jerawat yang baru tumbuh. Kerana ni mempunyai effect soothing untuk meredakan jerawat dan iritasi πŸ˜‰.

15/10/2021

NAK HILANGKAN PARUT HITAM? KURANGKAN PORI-PORI TERBUKA DAN BLACKHEAD/WHITEHEAD TAPI TAKTAU CARA?

No worries, Bougas Beauty can handle that problem πŸ˜‰. ni merupakan physical dan chemical exfoliator which is dapat membuang sel kulit mati, membersihkan liang pori dan menyekatakan tona kulit korang.

While salicylic acid yang merupakan chemical exfoliator untuk membersihkan blackhead/whitehead malah dapat mengurang dan menghindar kulit korang daripada jerawat 😚.

So korang ada tak masalah kulit seperti di atas? Kalau ada, you better go try Bougas Beauty because it’s like you get 2 in 1 exfoliater πŸ˜‰ and you can save your money 😚.

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Gua Musang?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


Gua Musang