Eskaviey kelantan

Eskaviey kelantan

Share

vitamin pak nil, vitamin untuk sihat dan bertenaga

24/05/2024

Trial Dapat E, Ibu Bersyukur Anak Skor 11A Dalam SPM

“Trial SPM anak saya pada masa tu result dia E so saya pun tak nak result dia berterusan sampailah ke SPM”

Ibu mana yang tak risau? Tiada ibu bapa di dunia ini yang mahu tengok keputusan peperiksaan anaknya gagal. Lagi resah bila anak memang tak minat subjek Matematik jadi memang susah nak bagi fokus bila belajar. Dapat D, E memang perkara biasa sebelum ini. Pada mulanya Puan Fadzlina tak nampak sinar dan buntu nak bantu ubah keputusan peperiksaan anak.

Alhamdulillah, bila amalkan Mindtropic secara konsisten selama kurang daripada tiga bulan, memang nampak perubahan besar dan mendadak berlaku pada anak. Target nak dapat lulus sahaja tapi Allah bagi lebih. Keputusan SPM anak dapat 11A, memang ibu tak sangka!

Ibu bersyukur Eskayvie Mindtropic yang mengandungi bahan-bahan terpilih, berpaten dan berkualiti tinggi iaitu hosphatidylserine, Ashwagandha KSM-66®️, Bacopa monnieri, Magnesium dan Selenium, terbukti dapat membantu meningkatkan kapasiti dan keupayaan minda anaknya.

Sebagai ibu bapa pasti bangga dapat lihat anak capai lebih banyak lagi kejayaan dalam pelajaran. Jom saksikan perkongsian video Puan Fadzlina tentang kejayaan anaknya yang berubah daripada seorang ‘zero’ kepada ‘hero’.

https://wa.me/60197177932?text=Nk%20mindtropic

Tekan link di atas cepat cepat ya ❤️utk dapatkan mindtropic hari ni.

23/05/2024

Ibu ayah pasti s**a kan. Klau anak umur 3 tahun dah lancar membaca seperti ini.

Jom sama sama ikhtiar. Klik link wassap di bawah sekarang

👇👇👇

https://wa.link/eyfbvm

22/05/2024

Ibu runsing, result Math anak selalu dapat E. Anak stress sebab susah nak faham, kerap menangis, rasa down sebab susah nak ingat formula . Asbab ibu ikhtiar dengan , usaha yang terbaik, Alhamdulillah anak ada peningkatan yang ketara dari sebelum ini. 🥹

https://wa.me/60197177932?text=Nk%20mindtropic

Tekan link di atas cepat cepat ya ❤️utk dapatkan mindtropic hari ni.

13/05/2024

Pagi pagi pagi semua 🌞🌞🌞

Alhamdulillah pagi ni urusan di mudahkan, hantar uwais sekolah, macam biasa dia selalu happy alhamdulillah ❤️❤️

Petang ni ke KB esok pagi mak refer pakar lagi. Hope semoga semuanya baik baik sahaja dan result esok pun ok. Aminn 🤲🤲

Kaorang dah sarapan belum kalau tak sempat sarapan boleh minum SAVVA ni tau. Insyaallah perut terjaga dari rasa lapar sangat tu.🥰🥰

09/05/2024

Anak bila sampai sekolah masuk dalam kelas letak beg selalunya jarang muka happy happy je tapi benda yang selalu diaorg buat letak muka atas meja dan mata mula layu... MENGANTUK tak habis lagi. Pergi sekolah tapi dalam keadaan minda bercelaru mamai..mamai... 😪😪😪

Nak habiskan sesi berape kali menguap, kadang apa yang cikgu ajar tak masuk dalam kepala sangat sebab terganggu dengan emosi yang di buai buai.

Itu lah hakikatnya ibu ayah, jadi memang nak tak nak mahu atau tidak memang zaman sekarang semuanya perlu di sokong. Sebab anak kadar pengambilan nutrisinya sangat sangat kurang. Jadi macam mana kita nak topup semula dengan bagi dia nutrisi yang bagus dan membantu dia seperti i qids plus ni. ❤️❤️

Anak perlu ke sekolah dengan minda yang tenang, dan selalu bersedia utk mulakan hari dia, bukan lemah gemalai dan rasa MALAS.

JADI jom banti ANAK kita mulakan dengan beri mereka i qids plus ni. 🥰🥰

08/05/2024

Perhatian ibu ayah semua

Sekarang I qids dah bertukar pada I qids plus .. ..

Jadi jika anak kakak kakak abang abang semua ada masalah membuang... Tak lawas...sembelit boleh ikhtiar dengan yang ini.. sebab Dr dah buat tambahan baru iaitu DIGEZYME..

Jika anak ada siptom kembung✅
Kerap muntah✅
Makan sikit dah kenyang✅
Atau pun kurang membuang air besar✅

Cuba lah ikhtiar Dengan DigeZyme®, bahan berpaten yang mengandungi 5 enzim pencernaan penting untuk sistem penghadaman kanak-kanak.

Dapatkan i-Qids+ sekarang di www.eskayvie.com

Atau klik boleh wasssap sekarang https://wa.link/slxw7a untuk pembelian❤️❤️

+

Photos from Eskaviey kelantan's post 02/05/2024

Masa cikgu bagi borang kebenaran untuk merentas desa terfikir fikir juga nak izin ke tak sebab tahu dengan cuaca yang sekarang kan tapi bila di fikir fikir semula tak apa lah cikgu mungkin akan menjaga uwais dengan sebaiknya. Dan pihak sekolah pun mungkin ada SOP khusus untuk anak istimewa. Lagipun uwais ni pengguna tegar i qids+ Diffenz Junior jadi tak perlu risau apa yang cikgu suruh memang dia akan cepat tangkap insyaallah. ❤️❤️

Dan uwais join alhamdulillah semalam masa nak ambil dia balik sekolah, dia lari lari sambil tunjuk dia dapat medal lagi. ❤️❤️❤️ Ok lah kan berbaloi kita dua pi beli kasut s**an🤭🤭🤭

Insyaallah di masa akan datang, join lah apa sahaja pertandingan sekolah umi akan jadi tulang belakang awak. Tk kira lah kecik atau besar, menang atau tidak janji itu memberi kelebihan untuk awak satu hari nanti. Insyaallah awak akan berjaya satu hari nanti.. umi akan selalu doakan. ❤️❤️

01/05/2024

"Cuba sebotol dah nampak perubahan"
"Cikgu pun terkejut sebab tak sangka banyak peningkatan"

Syukur Alhamdulillah! Pengguna ini berkongsi mengenai anaknya yang telah ikhtiar dengan Eskayvie Mindtropic. Banyak perubahan telah berlaku kepada anak ini selepas menggunakan Mindtropic.

Eskayvie Mindtropic yang mengandungi 5 bahan nootropik yang mampu menggalakkan serta menyokong kesihatan minda.

Dapatkan Eskayvie Mindtropic sekarang di www.eskayvie.com!

Atau klik link di bawah sekarang

https://wa.me/60197177932?text=Nk%20mindtropic

Dapatkan Mindtropic sekarang. Set trial cuma serendah RM70

17/12/2023
16/12/2023

Ibu runsing, result Trial SPM anak, Math dapat E. Anak stress sebab susah nak faham, kerap menangis, rasa down. Asbab ibu ikhtiar dengan , usaha yang terbaik, Allah izin anak dapat 11A dalam SPM. Alhamdulillah 🥹

https://wa.me/60197177932?text=Nk%20mindtropic

Dapatkan Mindtropic sekarang. Set trial cuma serendah RM70

22/11/2023

Ada anak yang bakal ambil SPM?

Anak-anak dah bersedia?

Tuisyen sudah
Latih tubi sudah

Next, apa lagi sebagai ibu nak buat?

Jangan lupa bekalkan BOOSTER MINDA untuk anak.

Ibu boleh ikhtiar dengan MINDTROPIC 'baja' minda untuk anak bertambah fokus pelajaran, faham, mudah menghafal, & skor dalam exam, wasap saya jom 👉 wassap sekarang

https://wa.me/60197177932?text=Nk%20mindtropic

Dapatkan Mindtropic sekarang. Set trial cuma serendah RM70

24/10/2023

Ada anak yang bakal ambil SPM?

Anak-anak dah bersedia?

Tuisyen sudah
Latih tubi sudah

Next, apa lagi sebagai ibu nak buat?

Jangan lupa bekalkan BOOSTER MINDA untuk anak.

Ibu boleh ikhtiar dengan MINDTROPIC 'baja' minda untuk anak bertambah fokus pelajaran, faham, mudah menghafal, & skor dalam exam, wasap saya jom 👉 wasap sekarang https://wa.me/60197177932?text=Nk%20mindtropic

Dapatkan Mindtropic sekarang. Set trial cuma serendah RM70

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Gua Musang?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Website

Address


Jalan Bandar Baru
Gua Musang
18300